| Algemeen Clan-event topic | |
|
|
410
| |
| Onderwerp: Algemeen Clan-event topic ma 21 okt 2013 - 18:47 | |
| Zo nu en dan ontstaan er in de RPG zogeheten clan-events. Dit zijn events waar de hele clan aan kan deelnemen en deze topics zijn dus eigenlijk een stuk massiever. Dit kan heel leuk zijn, want je kan een heleboel nieuwe katten ontmoeten met jou kat! Maar dit kan ook ietwat intimiderend zijn, dus vandaar dit topic. Huidige Clan EventsThunderclanx Niks op het moment Riverclanx Smoketear's confession x Greypaw's dood en Lostvoice's verraad!x Het Riverclan kamp dreigt te overstromen!x Rainpaw's dood!Windclanx Skymask's doodx Sharing TonguesShadowclanx Brokensong's dood!x Wonderland bewusteloos binnengebrachtx Sharing Tonguesx Verrotte prooistapel!Waarvoor is dit topic?Dit topic is om te overleggen over alles wat Clan-Events temaken heeft. Je kunt hier onder andere: x Zoeken naar gesprekspartners voor je kat in een clanevent; x Bespreken wat er kan gaan gebeuren x Mensen vragen waar ze blijven met hun posts (Alsjeblieft, blijf hier beleefd in en geef mensen een beetje de tijd) x Nieuwe clan-events plannen x Nieuwe clan-events hier even melden, zodat ze de lijst in kunnen x Een update vragen of er belangrijke dingen zijn gebeurd voordat je inspringt Clan-event tipsHeb je zelf een tip? Meld die dan gerust! x Als het te lang duurt voor iemand om te reageren, ga dan gewoon wat anders doen met je kat! Diegene kan dan uiteindelijk ook weer verder en zich met een nieuw gesprek wennen (-Strawberry)
Laatst aangepast door Poppypaw. op wo 23 okt 2013 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic ma 21 okt 2013 - 21:02 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic ma 21 okt 2013 - 21:04 | |
| Ik had hem er net in gezet, dank je ^-^!
Ergens wil ik met Crimsonpaw ook nog wel het Shadowclan event in. Hmm.. Iemand die nog een gesprek nodig heeft? Anders laat ik der gewoon binnen sjouwen en zie ik wel wat er gebeurt. (: |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic ma 21 okt 2013 - 21:05 | |
| Ik heb eventueel Fawnpaw voor je :} |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic ma 21 okt 2013 - 21:08 | |
| Jup ik heb Ragged wel need more posts xD |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic wo 23 okt 2013 - 21:21 | |
| Ik zal hem eventjes updaten met het Riverclan apprentice event (: |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic wo 23 okt 2013 - 21:27 | |
| Ik heb ook nog Aurypaw voor in het shadowclan sharing tongues topic. Ze zit nu bij een groep maar wil daar zo snel mogelijk weg :'D (Darkfire, haar mentor, zit erbij) |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic wo 23 okt 2013 - 21:28 | |
| Ik wil Mockingpaw er anders wel bij-in gooien? Ik weet alleen niet of je daar zoveel aan hebt, aangezien hij niet zo sociaal is. Anders mag ze (wat mij betreft) wel bij Crimsonpaw en Raggedpaw komen zitten? |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic wo 23 okt 2013 - 21:32 | |
| Dan komt ze zo wel bij Crimson en Ragged, nadat Darkfire heeft gereageerd waarschijnlijk ;D |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic wo 23 okt 2013 - 21:33 | |
| Nu in de Shadowclan die nieuwe Apprentice-regel geldt, kunnen we misschien of een event doen voor de jonge Apprentices in het Camp of misschien gewoon met een groepje mentoren,warriors iets in het Territorium? |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 15:52 | |
| Wat zouden de Riverclan kittens ervan vinden om samen 'clannetje' te spelen? (: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 16:16 | |
| - Wolfkit. schreef:
- Wat zouden de Riverclan kittens ervan vinden om samen 'clannetje' te spelen? (:
Quiet zou wel voorzichtig aanschuiven x'D |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 16:25 | |
| |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 16:39 | |
| |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 17:12 | |
| - Shrewstar schreef:
- Wolfkit. schreef:
- Wat zouden de Riverclan kittens ervan vinden om samen 'clannetje' te spelen? (:
Quiet zou wel voorzichtig aanschuiven x'D Wretchedkit ook ;3 |
|
| |
Anna/Duckface 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 17:13 | |
| - Shrewstar schreef:
- Wolfkit. schreef:
Quiet zou wel voorzichtig aanschuiven x'D Missingkit zal het wel leuk vinden. ^^ |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 17:17 | |
| |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 19:27 | |
| Okee dat is goed genoeg voor mij! Ik zal het topic zo snel mogelijk aan maken (: Ik vind dat kittens wel wat meer te doen mogen hebben in de clan, dus spelletjes zoals clannetje zouden wel leuk zijn <3 Misschien dat we ook ooit - als dit topic over is - verstoppertje of zoiets kunnen spelen? C: |
|
| |
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 26 okt 2013 - 20:58 | |
| - Wolfkit. schreef:
- Okee dat is goed genoeg voor mij! Ik zal het topic zo snel mogelijk aan maken (:
Ik vind dat kittens wel wat meer te doen mogen hebben in de clan, dus spelletjes zoals clannetje zouden wel leuk zijn <3 Misschien dat we ook ooit - als dit topic over is - verstoppertje of zoiets kunnen spelen? C: Sgoe, je hebt gelijk. Misschien kunnen ze ook tikkertje spelen of staart pak, ... |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 2 nov 2013 - 18:54 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic | |
| |
|
| |