|
|
Chi 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 16:47 | |
| Arme Minnow, ze weet 't echt nie meer. xD |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 17:16 | |
| Zo, nu heeft elk account van my weer een legit setje. :'D - Otterflight schreef:
- Eigenlijk wil ik een broer voor Otter :3
Eagle ..
Open een zoek-topic! Misschien reageer ik wel XD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 17:17 | |
| Esmee@ Ik geloof dat der zusje warrior wordt deze ceremonie.
---
Wonder ook niet x'D Chi.
INKIE <3 |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 17:21 | |
| |
|
| |
1 Lore] now me San 68 Actief
| CAT'S PROFILEAge: |l You should'nt ask a lady that! l|Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 17:22 | |
| Babs! Whats up with wonder :c Ze hoest bloed 'nd stuff... |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 17:26 | |
| Ik maak een soort van filofax voor mezelf yihoeee, maar dan gewoon met een kleine witte map ehehe xD |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:04 | |
| |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:06 | |
| Helluw. Ik wilde even melden dat ik de komende tijd waarschijnlijk niet zo vaak on zal zijn. Mijn moeder en ik hebben ruzie en meestal neemt zij dan mijn iPad en telefoon in -.- Mensen waarmee ik een topic wilde doen; die open ik zo snel mogelijk. Sorryy voor het ongemak (meeh, dat klinkt zo professioneel x)) |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:09 | |
| - Otterflight schreef:
- Eigenlijk wil ik een broer voor Otter :3
Eagle .. Foot? Zo heet een personage in een WC fanfic van mij x) |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:12 | |
| @Chris; Ik heb je hier geloof ik al eens voor gewaarschuwd. Gelieve niet dubbel te posten Er is een EDIT knop hiervoor. Graag hier op te letten, of ik zal maatregels nemen. |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:13 | |
| Silentpaw'@ Groenhoest, zware groenhoest, because she didn't go to the medicine cat den :'D En ze is totaal zichzelf niet omdat de koorts haar kop wazig maakt. xD
Dammit Q, you ninja'd me. |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:15 | |
| Inkieee <3 Eigenlijk zou hij nog gewoon moeten leven en kittens hebben en en en.. x{ |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:16 | |
| Hij heeft kittens. ;D -port Frostspots, Irisflower en Timberlake- C:
They just don't know yet. xD |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:17 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:19 | |
| At any rate, ik zou graag zien dat hier nog wat meer gereageerd wordt: https://www.warriorcatsnl.com/t17309-rouwtopic-she-s-betrayed-us-allKom op Riverclanners, jullie ex-clangenoot, waarvan jullie allemaal dachten dat ze dood was, heeft blijkbaar een apprentice vermoord. Wouldn't that shock you guys? Het is ook leuk voor de mensen dat jullie reageren en jullie care laten zien. ;D https://www.warriorcatsnl.com/t17293-bloody-brokensong-s-death-topicHetzelfde geldt voor dit topic Shadowclan! Jullie clangenoot is dood neergevallen! Go pay your respects! Niet alleen maar vastgeroest blijven zitten in jullie privé topicjes. Een clankat's gotta do what a clancat's gotta do~ Om nog maar te zwijgen over de dingen die de clanleaders voor jullie verzinnen om jullie katten actief te maken waar jullie niet op in gaan. Shame on you guys, shame shame shame |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:26 | |
| - Patchfrost schreef:
- @Chris; Ik heb je hier geloof ik al eens voor gewaarschuwd. Gelieve niet dubbel te posten ;)Er is een EDIT knop hiervoor. Graag hier op te letten, of ik zal maatregels nemen.
Er is een verschil tussen dubbelposts en wat ik doe. Een dubbelpost is als je per ongeluk twee keer dezelfde post plaatst, ik zeg iets en dan reageer ik nog op iemand anders' bericht. Op een andere RPG site waar ik op zit is dit wel gewoon legaal en dat ben ik dus gewend Excuses. Btw, het is maatregelen i.p.v. maatregels |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:32 | |
| Geachte Frostfeather,
Wat jij doet valt nog wel degelijk onder dubbelposten. De volgende keer dat we het zien, gaan we je dan ook gewoon procenten uitdelen. Ik zou je ook willen wijzen op de volgende regel:
"* Er moet geluisterd worden naar admins en moderators."
Tevens, als je de grammatica van één van onze moderatoren wilt verbeteren, zorg dan op z'n minst dat je het bij het rechte eind hebt, want zowel maatregelen als maatregels zijn beide geldige Nederlandse woorden.
Verdere reacties op dit bericht kunnen via een privé bericht naar mijn hoofdaccount (Strawberry) gestuurd worden. Reacties op dit in dit topic zelf zullen behandeld worden als spam.
Met vriendelijke groet,
Strawberry |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:36 | |
| - Inkmask schreef:
- At any rate, ik zou graag zien dat hier nog wat meer gereageerd wordt:
https://www.warriorcatsnl.com/t17309-rouwtopic-she-s-betrayed-us-all Kom op Riverclanners, jullie ex-clangenoot, waarvan jullie allemaal dachten dat ze dood was, heeft blijkbaar een apprentice vermoord. Wouldn't that shock you guys? Het is ook leuk voor de mensen dat jullie reageren en jullie care laten zien. ;D
*port Daykit* Ik ga eens reageren c: Dank je Babs, want ik had het topic gewoon niet gezien XD Slecht excuus, I know :3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:37 | |
| Hallo iedereen c:
man, moet dringend posten o.o |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 18:38 | |
| Ik ga met Autumnleaf reageren.
Maar zijn er al twee katten die polshoogte nemen bij de river, zie laatste bericht van dawnstar daarin, want anders wil ik in elk geval met Lynxfang? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|