Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Minnowleaf
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 16:47

Arme Minnow, ze weet 't echt nie meer. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Demondance
Member
6
Actief

CAT'S PROFILE
Demondance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 17:16

Zo, nu heeft elk account van my weer een legit setje. :'D

Otterflight schreef:
Eigenlijk wil ik een broer voor Otter :3
Eagle ..

Open een zoek-topic!
Misschien reageer ik wel XD
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 17:17

Esmee@ Ik geloof dat der zusje warrior wordt deze ceremonie.

---

Wonder ook niet x'D Chi.

INKIE <3
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 17:21

My hair is fluffy ._.
Silentpaw'
Member
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 17:22

Babs!
Whats up with wonder :c
Ze hoest bloed 'nd stuff...
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 17:26

Ik maak een soort van filofax voor mezelf yihoeee, maar dan gewoon met een kleine witte map ehehe xD
Spottedpaw'
Member
7
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:04

Bunny?
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:06

Helluw.
Ik wilde even melden dat ik de komende tijd waarschijnlijk niet zo vaak on zal zijn. Mijn moeder en ik hebben ruzie en meestal neemt zij dan mijn iPad en telefoon in -.-
Mensen waarmee ik een topic wilde doen; die open ik zo snel mogelijk. Sorryy voor het ongemak (meeh, dat klinkt zo professioneel x))
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:09

Otterflight schreef:
Eigenlijk wil ik een broer voor Otter :3
Eagle ..
Foot?
Zo heet een personage in een WC fanfic van mij x)
Patchfrost
Member
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:12

@Chris; Ik heb je hier geloof ik al eens voor gewaarschuwd. Gelieve niet dubbel te posten Wink Er is een EDIT knop hiervoor. Graag hier op te letten, of ik zal maatregels nemen.
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:13

Silentpaw'@ Groenhoest, zware groenhoest, because she didn't go to the medicine cat den :'D En ze is totaal zichzelf niet omdat de koorts haar kop wazig maakt. xD

Dammit Q, you ninja'd me.
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:15

Inkieee <3
Eigenlijk zou hij nog gewoon moeten leven en kittens hebben en en en.. x{
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:16

Hij heeft kittens. ;D -port Frostspots, Irisflower en Timberlake- C:

They just don't know yet. xD
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:17

Lees je fb x'D
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:19

At any rate, ik zou graag zien dat hier nog wat meer gereageerd wordt:

https://www.warriorcatsnl.com/t17309-rouwtopic-she-s-betrayed-us-all
Kom op Riverclanners, jullie ex-clangenoot, waarvan jullie allemaal dachten dat ze dood was, heeft blijkbaar een apprentice vermoord. Wouldn't that shock you guys? Het is ook leuk voor de mensen dat jullie reageren en jullie care laten zien. ;D

https://www.warriorcatsnl.com/t17293-bloody-brokensong-s-death-topic
Hetzelfde geldt voor dit topic Shadowclan! Jullie clangenoot is dood neergevallen! Go pay your respects! Niet alleen maar vastgeroest blijven zitten in jullie privé topicjes. Een clankat's gotta do what a clancat's gotta do~

Om nog maar te zwijgen over de dingen die de clanleaders voor jullie verzinnen om jullie katten actief te maken waar jullie niet op in gaan. Shame on you guys, shame shame shame Wink
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:26

Patchfrost schreef:
@Chris; Ik heb je hier geloof ik al eens voor gewaarschuwd. Gelieve niet dubbel te posten ;)Er is een EDIT knop hiervoor. Graag hier op te letten, of ik zal maatregels nemen.
Er is een verschil tussen dubbelposts en wat ik doe. Een dubbelpost is als je per ongeluk twee keer dezelfde post plaatst, ik zeg iets en dan reageer ik nog op iemand anders' bericht. Op een andere RPG site waar ik op zit is dit wel gewoon legaal en dat ben ik dus gewend
Excuses.
Btw, het is maatregelen i.p.v. maatregels
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:32

Geachte Frostfeather,

Wat jij doet valt nog wel degelijk onder dubbelposten. De volgende keer dat we het zien, gaan we je dan ook gewoon procenten uitdelen. Ik zou je ook willen wijzen op de volgende regel:

"* Er moet geluisterd worden naar admins en moderators."

Tevens, als je de grammatica van één van onze moderatoren wilt verbeteren, zorg dan op z'n minst dat je het bij het rechte eind hebt, want zowel maatregelen als maatregels zijn beide geldige Nederlandse woorden.

Verdere reacties op dit bericht kunnen via een privé bericht naar mijn hoofdaccount (Strawberry) gestuurd worden. Reacties op dit in dit topic zelf zullen behandeld worden als spam.

Met vriendelijke groet,

Strawberry
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:36

Inkmask schreef:
At any rate, ik zou graag zien dat hier nog wat meer gereageerd wordt:

https://www.warriorcatsnl.com/t17309-rouwtopic-she-s-betrayed-us-all
Kom op Riverclanners, jullie ex-clangenoot, waarvan jullie allemaal dachten dat ze dood was, heeft blijkbaar een apprentice vermoord. Wouldn't that shock you guys? Het is ook leuk voor de mensen dat jullie reageren en jullie care laten zien. ;D

*port Daykit* Ik ga eens reageren c:

Dank je Babs, want ik had het topic gewoon niet gezien XD Slecht excuus, I know :3
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:37

Hallo iedereen c:
man, moet dringend posten o.o
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:38

Ik ga met Autumnleaf reageren.

Maar zijn er al twee katten die polshoogte nemen bij de river, zie laatste bericht van dawnstar daarin, want anders wil ik in elk geval met Lynxfang?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: