|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:54 | |
| @Daan;; Sorry, maar Chi kwam opeens met haar topic en dat was toch net ietsje eerder afgesproken, was t even vergeten hehe (': Ik ben bang dat ons topic eventjes moet wachten xD Anders lopen er meerdere topics door elkaar en daar ben ik zo slecht in :'3
@Babs;; Beterschap en nu moet je wel een ijsje krijgen hoor :c |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:55 | |
| Oh :'D Want ik wilde namelijk dat Fawn 't aan Ash zou vertellen xp Wel jammer, maar goed. |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:55 | |
| Agenda was al meer dan een week kwijt, dus ik een nieuwe kopen. Kom ik thuis en heb ik net allerlei dingen ingevuld als mijn naam kom ik erachter dat hij van 2014 - 2015 is. Ughh, waarom let ik nou nooit op zulke dingen? --" Naja, heb gewoon de dagen aangepast en nu kan hij er voor de rest van het schooljaar gewoon nog mee door x'D
Nuuu posten! ;'3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:56 | |
| Een beetje spanning kan geen kwaad, right? :'D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:56 | |
| Fawnie mag weer reageren ^.^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:57 | |
| Spanning? Spanning Soof?? SPANNING??? Spanning kan kwaad xD |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 17:58 | |
| - Angelkit' schreef:
- Agenda was al meer dan een week kwijt, dus ik een nieuwe kopen. Kom ik thuis en heb ik net allerlei dingen ingevuld als mijn naam kom ik erachter dat hij van 2014 - 2015 is. Ughh, waarom let ik nou nooit op zulke dingen? --" Naja, heb gewoon de dagen aangepast en nu kan hij er voor de rest van het schooljaar gewoon nog mee door x'D
Nuuu posten! ;'3 know the feeling, ik was m'n agenda een keer kwijt, dus moest ik een nieuwe kopen, dan zou ik 'm helemaal opnieuw overschrijven, maar twee dagen later vond ik mijn oude terug en nu heb ik twee agenda's^-^ |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:07 | |
| - Falsefaith schreef:
- Angelkit' schreef:
- Agenda was al meer dan een week kwijt, dus ik een nieuwe kopen. Kom ik thuis en heb ik net allerlei dingen ingevuld als mijn naam kom ik erachter dat hij van 2014 - 2015 is. Ughh, waarom let ik nou nooit op zulke dingen? --" Naja, heb gewoon de dagen aangepast en nu kan hij er voor de rest van het schooljaar gewoon nog mee door x'D
Nuuu posten! ;'3 know the feeling, ik was m'n agenda een keer kwijt, dus moest ik een nieuwe kopen, dan zou ik 'm helemaal opnieuw overschrijven, maar twee dagen later vond ik mijn oude terug en nu heb ik twee agenda's^-^ Haha, ik gok zo dat ik mijn agenda ook over een paar dagen weer terug vind, hij was namelijk opeens weg. en moet dus nog wel ergens in huis liggen. Maarja, toen heb ik een week zonder agenda geleefd en alles op een kladblaadje geschreven, maar na die week werd het toch een beetje onoverzichtelijk. Toen moest ik dus toch echt een nieuwe kopen. En tadaa, ik was natuurlijk weer zoooo oplettend. Niet dus x'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:11 | |
| Ik zag de flits van het onweer, daaaaaaaamn x'D Ach, ik vind t wel een gezellig sfeertje geven (': |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:12 | |
| Thunderclan post-tijd~ Wie kan ik plezieren met een topicje? Ik stel Kestrelwing, 'Winterpaw en Wingpaw ter beschikking ^^ |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:13 | |
| - Angelkit' schreef:
- Falsefaith schreef:
- Angelkit' schreef:
Nuuu posten! ;'3 know the feeling, ik was m'n agenda een keer kwijt, dus moest ik een nieuwe kopen, dan zou ik 'm helemaal opnieuw overschrijven, maar twee dagen later vond ik mijn oude terug en nu heb ik twee agenda's^-^ Haha, ik gok zo dat ik mijn agenda ook over een paar dagen weer terug vind, hij was namelijk opeens weg. en moet dus nog wel ergens in huis liggen. Maarja, toen heb ik een week zonder agenda geleefd en alles op een kladblaadje geschreven, maar na die week werd het toch een beetje onoverzichtelijk. Toen moest ik dus toch echt een nieuwe kopen. En tadaa, ik was natuurlijk weer zoooo oplettend. Niet dus x'D tja, ik dacht zelfs bijna dat mijn agenda gestolen was :'3 De eerste twee lesuren had ik hem nog, en toen was hij verdwenen... uitijndelijk heefd iemand hem teruggevonden in de P.O tas van iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken X'D (serieus, geen idee hoe die daar terrecht is gekomen) |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:17 | |
| - Wingpaw schreef:
- Thunderclan post-tijd~
Wie kan ik plezieren met een topicje? Ik stel Kestrelwing, 'Winterpaw en Wingpaw ter beschikking ^^ Mistyrose of Iciclespirit? Ik heb nog niet ge'RPG't met hun x) |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:17 | |
| Iemand topicje met Austin en/of Foxfang??
Jij maakt :3 |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:18 | |
| - Frostfeather schreef:
- Wingpaw schreef:
- Thunderclan post-tijd~
Wie kan ik plezieren met een topicje? Ik stel Kestrelwing, 'Winterpaw en Wingpaw ter beschikking ^^ Mistyrose of Iciclespirit? Ik heb nog niet ge'RPG't met hun x) Kies jij maar (; En met wie van mijn accs? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:24 | |
| Jaa! Liz, hiero! ik maak wel >3 Maar dan is Austin de eerste bc'er die Tall ontmoet :') |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:26 | |
| @Lizz Hidden on her way for Fox |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:26 | |
| Ik ga even kijken of ik vanavond bij wat topics kan oefenen. :3 Moet eerst weer orde brengen in de gevestigde chaos van mijn kamer. xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:27 | |
| Ik wil post van Lítill :3 Eens zien of die haar herkend van de moord op Heartdestroyer xD |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:29 | |
| - Wingpaw schreef:
- Frostfeather schreef:
- Wingpaw schreef:
- Thunderclan post-tijd~
Wie kan ik plezieren met een topicje? Ik stel Kestrelwing, 'Winterpaw en Wingpaw ter beschikking ^^ Mistyrose of Iciclespirit? Ik heb nog niet ge'RPG't met hun x) Kies jij maar (; En met wie van mijn accs? Ik doe Icicle (: Met Wingpaw? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 18:30 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |