Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:54

@Daan;;
Sorry, maar Chi kwam opeens met haar topic en dat was toch net ietsje eerder afgesproken, was t even vergeten hehe (': Ik ben bang dat ons topic eventjes moet wachten xD Anders lopen er meerdere topics door elkaar en daar ben ik zo slecht in :'3

@Babs;;
Beterschap en nu moet je wel een ijsje krijgen hoor :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:55

Oh :'D Want ik wilde namelijk dat Fawn 't aan Ash zou vertellen xp Wel jammer, maar goed.
Angelsong
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 DPKsfdL
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:55

Agenda was al meer dan een week kwijt, dus ik een nieuwe kopen. Kom ik thuis en heb ik net allerlei dingen ingevuld als mijn naam kom ik erachter dat hij van 2014 - 2015 is. Ughh, waarom let ik nou nooit op zulke dingen? --" Naja, heb gewoon de dagen aangepast en nu kan hij er voor de rest van het schooljaar gewoon nog mee door x'D

Nuuu posten! ;'3
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:56

Een beetje spanning kan geen kwaad, right? :'D
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:56

Fawnie mag weer reageren ^.^
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:57

Spanning? Spanning Soof?? SPANNING???
Spanning kan kwaad xD
Falsefaith
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
107
Actief

CAT'S PROFILE
Falsefaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 17:58

Angelkit' schreef:
Agenda was al meer dan een week kwijt, dus ik een nieuwe kopen. Kom ik thuis en heb ik net allerlei dingen ingevuld als mijn naam kom ik erachter dat hij van 2014 - 2015 is. Ughh, waarom let ik nou nooit op zulke dingen? --" Naja, heb gewoon de dagen aangepast en nu kan hij er voor de rest van het schooljaar gewoon nog mee door x'D

Nuuu posten! ;'3

know the feeling, ik was m'n agenda een keer kwijt, dus moest ik een nieuwe kopen, dan zou ik 'm helemaal opnieuw overschrijven, maar twee dagen later vond ik mijn oude terug en nu heb ik twee agenda's^-^
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:07

Falsefaith schreef:
Angelkit' schreef:

Nuuu posten! ;'3

know the feeling, ik was m'n agenda een keer kwijt, dus moest ik een nieuwe kopen, dan zou ik 'm helemaal opnieuw overschrijven, maar twee dagen later vond ik mijn oude terug en nu heb ik twee agenda's^-^

Haha, ik gok zo dat ik mijn agenda ook over een paar dagen weer terug vind, hij was namelijk opeens weg. en moet dus nog wel ergens in huis liggen.  Maarja, toen heb ik een week zonder agenda geleefd en alles op een kladblaadje geschreven, maar na die week werd het toch een beetje onoverzichtelijk. Toen moest ik dus toch echt een nieuwe kopen. En tadaa, ik was natuurlijk weer zoooo oplettend. Niet dus x'D
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:11

Ik zag de flits van het onweer, daaaaaaaamn x'D
Ach, ik vind t wel een gezellig sfeertje geven (':
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:12

Thunderclan post-tijd~
Wie kan ik plezieren met een topicje? Ik stel Kestrelwing, 'Winterpaw en Wingpaw ter beschikking ^^
Falsefaith
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
107
Actief

CAT'S PROFILE
Falsefaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:13

Angelkit' schreef:
Falsefaith schreef:
Angelkit' schreef:

Nuuu posten! ;'3

Haha, ik gok zo dat ik mijn agenda ook over een paar dagen weer terug vind, hij was namelijk opeens weg. en moet dus nog wel ergens in huis liggen.  Maarja, toen heb ik een week zonder agenda geleefd en alles op een kladblaadje geschreven, maar na die week werd het toch een beetje onoverzichtelijk. Toen moest ik dus toch echt een nieuwe kopen. En tadaa, ik was natuurlijk weer zoooo oplettend. Niet dus x'D

tja, ik dacht zelfs bijna dat mijn agenda gestolen was :'3 De eerste twee lesuren had ik hem nog, en toen was hij verdwenen... uitijndelijk heefd iemand hem teruggevonden in de P.O tas van iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken X'D (serieus, geen idee hoe die daar terrecht is gekomen)
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:17

Wingpaw schreef:
Thunderclan post-tijd~
Wie kan ik plezieren met een topicje? Ik stel Kestrelwing, 'Winterpaw en Wingpaw ter beschikking ^^
Mistyrose of Iciclespirit? Ik heb nog niet ge'RPG't met hun x)
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:17

Iemand topicje met Austin en/of Foxfang??
Jij maakt :3
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:18

Frostfeather schreef:
Wingpaw schreef:
Thunderclan post-tijd~
Kies jij maar (; En met wie van mijn accs?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:24

Jaa! Liz, hiero! ik maak wel >3 Maar dan is Austin de eerste bc'er die Tall ontmoet :')
Hiddenflower
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:26

@Lizz Hidden on her way for Fox
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:26

Ik ga even kijken of ik vanavond bij wat topics kan oefenen. :3 Moet eerst weer orde brengen in de gevestigde chaos van mijn kamer. xD
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:27

Ik wil post van Lítill :3
Eens zien of die haar herkend van de moord op Heartdestroyer xD
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:29

Wingpaw schreef:
Frostfeather schreef:
Wingpaw schreef:
Thunderclan post-tijd~
Kies jij maar (; En met wie van mijn accs?
Ik doe Icicle (:
Met Wingpaw?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:30

Babs, I totally know that feeling xD

Daaaaaaan?! Ik heb je topic hiero!
https://www.warriorcatsnl.com/t17302-livin-in-shades#403656

Vanavond naar Bad Neighbours met m'n zus en ouders >3 Zin in!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: