|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:16 | |
| Oh help Bo xD Dan zal iedereen meteen een gekkehuis bellen >3 ik wil dat ook doen!!
Ik wil ook een topic, maar ik weet niet of het al mag… Eigenlijk weet ik niet eens waar we nu zijn met de verhaallijn xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:20 | |
| |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:20 | |
| Em:: En jij denkt dat ik dat filmpje dan openbaar laat gaan? xD Hell no xD Ik pb het je wel xD En eig moet dat wel... >3 *evil laugh*
Uhm, ik denk dat we net aan het begin zitten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:26 | |
| |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:29 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Mazelock schreef:
- Em:: Mhhh, zo werkt het niet echt in België xD Ik leg het even uit ;3
Je hebt ASO, TSO, KSO en BSO: Algemeen Secondair Onderwijs, Technisch Secondair Onderwijs, Kunstzinnig Secondair Onderwijs en Beroeps Secondair Onderwijs of gewoon Beroeps. Elke categorie is een niveau zoals ik ze heb opgesteld: ASO is vooral theorie, TSO theorie + praktijk en BSO en KSO vooral praktijk. De graad ligt hoger in het ASO en lager in het BSO. Je kan een richting kiezen die met de jaren steeds gerichter wordt. Je kan Talen doen, economie, bilogie, enzo. Allemaal in die verschillende graden. We hebben ook een algemene vorming, iedereen moet bijvoorbeeld dezelfde pakket Talen en Wiskunde hebben gezien maar sommige kunnen daarop verder hebben gebouwd omdat hun graad hoger ligt ;3
Ik zit in Biotechnische Wetenschappen, een biogreichte richting die ASO wetenschappen en wiksunde van de hoogste graad bevat. Talen is de algemen richtlijn ^^ Dus het is een TSO richting met sterke trekken naar de ASO, omdat we nog praktijk hebben xD
En ik en vuur kunnen het wel nog goed met elkaar vinden. Het eerste wat ik ga oen als ik daar kom, is de faraoslang doen. Alcohol + Zand + Vuur = AWESOME!!!!! >3 Dat was waar ik zo slim was om het uitleg topic die sykes ooit es op ww geplaatst had waar ze het secundair van NL en BE met elkaar vergeleek te verwijderen ;/ En ik wil KSO D: bso is zooo boring.. Ik wil fotografie doen maar anderzijds wil ik graag dierenzorg blijven voortdoen, mn bedrijfsbeheer halen en een dierenpension beginnen xd of bij een dierenarts gaan helpen of zo.. Meh ik weet gewoon niet meer wat ik wil D: dier, fotografie, of journalistiek want dat laatste heb ik ook een passie voor..
ASO is ook booooooooooring hoor. Ik volg het nu, Handel (ken de gehele naam niet, blehxD wss overdreven lang) Wij hebben zes uur per week wiskunde, vaak maandag namiddag (hele namiddag!) en dinsdag namiddag. Geloof me, Handel is echt saai. Je moet meer wiskunde doen dan wat anders. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:30 | |
| Rebecca, dat is de andere Bo xD
Bo, oke dan xD als we elkaar zien moet je het me leren!!
Chi.. Ik heb zojuist opgegeven op het snappen van het Belgische leersysteem xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:32 | |
| - Tallpaw schreef:
- Rebecca, dat is de andere Bo xD
Bo, oke dan xD als we elkaar zien moet je het me leren!!
Chi.. Ik heb zojuist opgegeven op het snappen van het Belgische leersysteem xD Ik ook hoor, en ik woon zelfs in België. xD Ik volg gewoon m'n lessen, punt. Gewoon zien da'k erdoor ben en alles blijft hetzelfde. xD Wat ik wel weet is dat je hier geen vakken mag opgeven, zoals je in Nederland mag. :c En o mijn god, Tall is zo'n flirter. :') |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:32 | |
| Rebecca:: Non, dat doet de andere Bo, ik ben Bo2 :3 Jij hebt toch Dragonkit overgenomen van Isa? Ik moet ff zeggen dat je hem apprentice mag maken, want lady en Bumble zijn vorige ceremonie apprentices geworden x3
Chi:: Bij ons is Handel TSO xD Net zoals Handel Talen, wat ik vorige jaar volgde, maar nu niet meer ^^ Ik leef met je mee *staart naar 10/12u wetenschappen en ook de 5u wikunde met het pakket van 6u ><"* 2 much xC
Em:: Okay >3 *wrijft in handen* Het is echt te grappig xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:34 | |
| - Mazelock schreef:
- Rebecca:: Non, dat doet de andere Bo, ik ben Bo2 :3
Jij hebt toch Dragonkit overgenomen van Isa? Ik moet ff zeggen dat je hem apprentice mag maken, want lady en Bumble zijn vorige ceremonie apprentices geworden x3
Chi:: Bij ons is Handel TSO xD Net zoals Handel Talen, wat ik vorige jaar volgde, maar nu niet meer ^^ Ik leef met je mee *staart naar 10/12u wetenschappen en ook de 5u wikunde met het pakket van 6u ><"* 2 much xC
Em:: Okay >3 *wrijft in handen* Het is echt te grappig xD Ik zit nog maar in het tweede jaar hé. Nadien splitst handel op, ik ga wss Handel richting blijven volgen in ASO, maar zoals eerder vermeld ben ik de naam kwijt. xD Uiteindelijk ga ik in het vijfde meer dan 4/5 talen krijgen. :c |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:36 | |
| Chi; aah dat is... Aah ik durf het niet uit te spreken zelfs xd de hele namiddag 0.0 Wij hebben helaas wel teveel praktijk plant. We hebben like 12 uur praktijk id week en 6 daarvan zou plant moeten zijn, wel wij hebben er wel 8 geloof ik.. Stom plant wacht maar tot september als dier er is. Bo;; you're right, ik ga al zeker voor mn bedrijfsbeheer, maar ik zou graag verder studeren maar nu weet ik niet of dit eig kan als ik bso volg ;/ En ik heb gewoon teveel hobby's die ik later wil doen als bijberoep xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:37 | |
| *Gaat beschaamd in hoekje zitten*
Ik ben zijn wachtwoord kwijt x) |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:37 | |
| Emma, je hebt me zelfs zover gekregen dat ik op mn telefoon post xD Tall doet wonderen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:38 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Mazelock schreef:
- Rebecca:: Non, dat doet de andere Bo, ik ben Bo2 :3
Jij hebt toch Dragonkit overgenomen van Isa? Ik moet ff zeggen dat je hem apprentice mag maken, want lady en Bumble zijn vorige ceremonie apprentices geworden x3
Em:: Okay >3 *wrijft in handen* Het is echt te grappig xD Ik zit nog maar in het tweede jaar hé. Nadien splitst handel op, ik ga wss Handel richting blijven volgen in ASO, maar zoals eerder vermeld ben ik de naam kwijt. xD Uiteindelijk ga ik in het vijfde meer dan 4/5 talen krijgen. :c Bij ons was het enkel TSO, tenzij je economie bedoelt ;3 Maar ik snap het denk ik een beetje xD En damn, ik weet hoe het is, ik had vorig jaar -in het derde- 4 Talen (Duits, Nederlands, Engels en Frans) en als ik dan verderz ou gedaan hebben, had ik volgende jaar nog eens Spaans... xD Gen:: Maar natuurlijk kan je verder studeren! De hoge school en wat inzet! Wat je kan het! ;3 Rebecca:: *facepaw* Ik ga Isa halen.... |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:40 | |
| //Rebecca Omg hoe kun je o.o Maar heb je zn ww veranderd? Anders weet ik um nog wel xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:40 | |
| Ik faal in Wiskunde >.< Ik ben echt gewoon een talenmens, vooral Engels |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:41 | |
| |
|
| |
Loortje 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:42 | |
| - Wingpaw schreef:
- Ik faal in Wiskunde >.<
Ik ben echt gewoon een talenmens, vooral Engels +1.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:44 | |
| - Wingpaw schreef:
- Ik faal in Wiskunde >.<
Ik ben echt gewoon een talenmens, vooral Engels Ik had 99% vorig jaar voor Wiskunde... De enigste reden dat ik naar een hogere richting mocht x3En stiekem... Kon ik er niks van xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:46 | |
| Bo;; srs wat heeft iedereen. Ze blijven maar zeggen dat je vanuit bso kunt verder studeren. Maar naar mijn weten heb ik het werkelijk 16 jaar lang anders geweten hoor.. Anyway wel leuk voor mij Guys can someone help me with these doubts ? Wat zou er beter zijn, als ik enkele gewillige leedjes laat meehelpen aan een lay of eerder iem die goed overweg kan met lay's maken ? Bo;; opschepper ;p ik had deze keer maar een 96 voor frans xd (grotendeels gok ik maar hoor ;p ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 14:47 | |
| Erghm x) I know, guilty x) IDK anymore |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |