|
|
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:02 | |
| Op die hele grote Engelse Warrior Cats met over de 100.000 leden zijn er warriornamen zoals Kellyclarkson en Tetrisblock. Echt, als er zulke namen hier toegestaan worden ooit, dan ben ik pleitos. x'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:03 | |
| Help, Little is er nu al niet goed aan toe, vraag me af wat ze zal doen als ze er achter komt dat Ashie de vader is. xD Ik zal erover nadenken mensen. :') @Icegaze |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:05 | |
| 'T is wel even wennen dat nieuwe snoetje van Otterflight x) |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:12 | |
| - Autumnwish schreef:
- Op die hele grote Engelse Warrior Cats met over de 100.000 leden zijn er warriornamen zoals Kellyclarkson en Tetrisblock. Echt, als er zulke namen hier toegestaan worden ooit, dan ben ik pleitos. x'D
Indeed! Mán wat erg x') |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:13 | |
| - Smokekit schreef:
- Autumnwish schreef:
- Op die hele grote Engelse Warrior Cats met over de 100.000 leden zijn er warriornamen zoals Kellyclarkson en Tetrisblock. Echt, als er zulke namen hier toegestaan worden ooit, dan ben ik pleitos. x'D
Indeed! Mán wat erg x') Ugh, wat moet er toch komen van deze wereld x) |
|
| |
Loortje 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:15 | |
| Voelt iemand iets voor een topic met de lichtelijk gestoorde Summerwolf? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:18 | |
| - Frostfeather schreef:
- Smokekit schreef:
- Autumnwish schreef:
Indeed! Mán wat erg x') Ugh, wat moet er toch komen van deze wereld x) Originaliteit x) Er kan genoeg verzonnen worden dat blijkt wel weer. Die namen voor Kittypets en Rogues kan nog maar voor Clankatten? No way. |
|
| |
Niemand 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:18 | |
| Summerwolf schreef: Voelt iemamd iets voor een topicje met de lichtelijk gestoorde Summerwolf? Ik met mijn andere account, Coralwater.
Laatst aangepast door Bloodwhisper op vr 9 mei 2014 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:19 | |
| - Otterflight schreef:
- Frostfeather schreef:
- Smokekit schreef:
- Autumnwish schreef:
Indeed! Mán wat erg x') Ugh, wat moet er toch komen van deze wereld x) Originaliteit x) Er kan genoeg verzonnen worden dat blijkt wel weer. Die namen voor Kittypets en Rogues kan nog maar voor Clankatten? No way. Stel je noemt je huisdier Tetrisblock x) |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:20 | |
| Oh, ik wil wel, Summerwolf. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:20 | |
| Bloodwhisper,
Icy is al een poosje geen leader meer geloof ik ? (: |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:31 | |
| - Autumnwish schreef:
+1 |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:36 | |
- Otterflight schreef:
- Frostfeather schreef:
- Smokekit schreef:
- Autumnwish schreef:
Indeed! Mán wat erg x') Ugh, wat moet er toch komen van deze wereld x) Originaliteit x) Er kan genoeg verzonnen worden dat blijkt wel weer. Die namen voor Kittypets en Rogues kan nog maar voor Clankatten? No way. Stel je noemt je huisdier Tetrisblock x) In trant van naam voor kittypet kan nog x) |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:40 | |
- Frostfeather schreef:
- Otterflight schreef:
- Frostfeather schreef:
- Smokekit schreef:
- Autumnwish schreef:
Indeed! Mán wat erg x') Ugh, wat moet er toch komen van deze wereld x) Originaliteit x) Er kan genoeg verzonnen worden dat blijkt wel weer. Die namen voor Kittypets en Rogues kan nog maar voor Clankatten? No way. Stel je noemt je huisdier Tetrisblock x) In trant van naam voor kittypet kan nog x) Al kan ik me best voorstellen dat t lastig wordt namen te bedenken bij met 100.000 leden. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:41 | |
| Mja, maar dubbele namen mogen daar. x'd |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| - Nimblepaw schreef:
- Frostfeather schreef:
- Frostfeather schreef:
- Otterflight schreef:
- Frostfeather schreef:
- Smokekit schreef:
- Autumnwish schreef:
Indeed! Mán wat erg x') Ugh, wat moet er toch komen van deze wereld x) Originaliteit x) Er kan genoeg verzonnen worden dat blijkt wel weer. Die namen voor Kittypets en Rogues kan nog maar voor Clankatten? No way. Stel je noemt je huisdier Tetrisblock x) In trant van naam voor kittypet kan nog x) Al kan ik me best voorstellen dat t lastig wordt namen te bedenken bij met 100.000 leden. Ja, whahah |
|
| |
Loortje 30 Actief
| |
| @Bloodwhisper & Frostfeather: Sure^^ Ze is wel een rogue, (Ex clan kat) dus dan moet het topic in de bounderies of Rogue territorium.
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Ooooh oke, dat wist ik niet. Raar trouwens, want je kan toch niet dezelfde inlogcode hebben? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:42 | |
| Mja, ze spelen daar al hun karakters vanaf 1 account. |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 mei 2014 - 21:42 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ooooh oke, dat wist ik niet. Raar trouwens, want je kan toch niet dezelfde inlogcode hebben?
Je kunt toch (net als ik) met een sterretje of een hashtag erbij ofzo... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|