|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:36 | |
| Ik verwacht geen succes met Nederland op t Eurovisie xD t is een mooi liedje, maar te saai denk ik
MAAR DIE VAN FRANKRIJK OMG, HIJ HEET MOUSTACHE EN DE BAND HEET TWIN TWIN. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:39 | |
| Nu blijf ik zeker een maand van d'r setje af. xD |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:39 | |
| @Soof; Volgens mij had ik ooit nog beloofd om een topic met Running te maken? Zo ja; dan ga ik dat nu doen ;] *Huiswerkontwijkendgedrag* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:47 | |
| - Cherrykit' schreef:
- @Soof; Volgens mij had ik ooit nog beloofd om een topic met Running te maken? Zo ja; dan ga ik dat nu doen ;] *Huiswerkontwijkendgedrag*
Jup! :'D |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:47 | |
| - Shrewstar schreef:
- Cherrykit' schreef:
- @Soof; Volgens mij had ik ooit nog beloofd om een topic met Running te maken? Zo ja; dan ga ik dat nu doen ;] *Huiswerkontwijkendgedrag*
Jup! :'D Dan komt hij er aan :3 |
|
| |
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:51 | |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:52 | |
| Soof? Weet je al wanneer de Mei Ceremonie komt? Heb ik een reden echt actief te zijn voor een klein leerlingetje als het meezit c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:55 | |
| - Otterflight schreef:
- Soof? Weet je al wanneer de Mei Ceremonie komt?
Heb ik een reden echt actief te zijn voor een klein leerlingetje als het meezit c: Midden mei (': |
|
| |
Le AA(Amy) 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:55 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:56 | |
| Zal ik Meadow laten sterven? .w. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:57 | |
| - Meadowdawn schreef:
- Zal ik Meadow laten sterven? .w.
Daar is ze te mooi voor .w. |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:57 | |
| - Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
ik ga vrijdag op schoolreis naar Bobejaanland :3 Oooh ik wil mee!! van mij mag je, maar ik denk niet dat de leerkrachten/directeur het er mee eens is :'3 Oh spijtig :c Mijn broer gaat vrijdag ook op schoolreis naar Bobbejaanland ^^ Maar hij zit ergens in Gent op school, ik ben gewoon dichter bij huis ^^ Wij gaan met enkel onze klas naar Tongeren, samen met de klastitularis/leerkracht Latijn en iemand van het secretariaat voor Latijn >D edit: @aa: jep >D Dat vroeg ik me eigenlijk ook af over jou x'D wrm post je nou nooit :c |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 17:58 | |
| - Darkcloud schreef:
- Meadowdawn schreef:
- Zal ik Meadow laten sterven? .w.
Daar is ze te mooi voor .w. Maar ik kan niets met d'r .w. Ze is eigenlijk Icy, voordat ik Icy had xD Logic, not found |
|
| |
Le AA(Amy) 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:00 | |
| - Dovekit, schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
ik ga vrijdag op schoolreis naar Bobejaanland :3 Oooh ik wil mee!! van mij mag je, maar ik denk niet dat de leerkrachten/directeur het er mee eens is :'3 Oh spijtig :c Mijn broer gaat vrijdag ook op schoolreis naar Bobbejaanland ^^ Maar hij zit ergens in Gent op school, ik ben gewoon dichter bij huis ^^ Wij gaan met enkel onze klas naar Tongeren, samen met de klastitularis/leerkracht Latijn en iemand van het secretariaat voor Latijn >D edit: @aa: jep >D Dat vroeg ik me eigenlijk ook af over jou x'D wrm post je nou nooit :c Buns,ik post c: Maareh mag ik de voorvoegsel Dying gebruiken(vind ik zo cool met een gave betekenis) en volledig zou dan Dyingpool worden(stervende poel XD). Maare ik schakel effe over op Goldie en reageer wel c: Pfft Gips zit vervelend :c |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:01 | |
| - Crowpaw. schreef:
- Dovekit, schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
ik ga vrijdag op schoolreis naar Bobejaanland :3 Oooh ik wil mee!! van mij mag je, maar ik denk niet dat de leerkrachten/directeur het er mee eens is :'3 Oh spijtig :c Mijn broer gaat vrijdag ook op schoolreis naar Bobbejaanland ^^ Maar hij zit ergens in Gent op school, ik ben gewoon dichter bij huis ^^ Wij gaan met enkel onze klas naar Tongeren, samen met de klastitularis/leerkracht Latijn en iemand van het secretariaat voor Latijn >D edit: @aa: jep >D Dat vroeg ik me eigenlijk ook af over jou x'D wrm post je nou nooit :c Buns,ik post c: Maareh mag ik de voorvoegsel Dying gebruiken(vind ik zo cool met een gave betekenis) en volledig zou dan Dyingpool worden(stervende poel XD). Maare ik schakel effe over op Goldie en reageer wel c:
Pfft Gips zit vervelend :c hmm... hm.. Ik denk niet dat ik het je kan verbieden, maar dan is Dying niet uniek meer :c |
|
| |
Le AA(Amy) 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:02 | |
| - Dovekit, schreef:
- Crowpaw. schreef:
- Dovekit, schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
ik ga vrijdag op schoolreis naar Bobejaanland :3 Oooh ik wil mee!! van mij mag je, maar ik denk niet dat de leerkrachten/directeur het er mee eens is :'3 Oh spijtig :c Mijn broer gaat vrijdag ook op schoolreis naar Bobbejaanland ^^ Maar hij zit ergens in Gent op school, ik ben gewoon dichter bij huis ^^ Wij gaan met enkel onze klas naar Tongeren, samen met de klastitularis/leerkracht Latijn en iemand van het secretariaat voor Latijn >D edit: @aa: jep >D Dat vroeg ik me eigenlijk ook af over jou x'D wrm post je nou nooit :c Buns,ik post c: Maareh mag ik de voorvoegsel Dying gebruiken(vind ik zo cool met een gave betekenis) en volledig zou dan Dyingpool worden(stervende poel XD). Maare ik schakel effe over op Goldie en reageer wel c:
Pfft Gips zit vervelend :c hmm... hm.. Ik denk niet dat ik het je kan verbieden, maar dan is Dying niet uniek meer :c Mehe want ik cloon die XD,maareh je mag heus wel nee zeggen hoor,ik ben niet iemand die ga flippen en je komt vermoorden...XD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:03 | |
| - Dovekit, schreef:
- Crowpaw. schreef:
- Dovekit, schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
Pfft Gips zit vervelend :c hmm... hm.. Ik denk niet dat ik het je kan verbieden, maar dan is Dying niet uniek meer :c https://www.warriorcatsnl.com/memberlist?mode=lastvisit&order=DESC&submit=Ok&username=dying%2A ^^ |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:08 | |
| - Darkcloud schreef:
- Dovekit, schreef:
- Crowpaw. schreef:
- Dovekit, schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
Pfft Gips zit vervelend :c hmm... hm.. Ik denk niet dat ik het je kan verbieden, maar dan is Dying niet uniek meer :c https://www.warriorcatsnl.com/memberlist?mode=lastvisit&order=DESC&submit=Ok&username=dying%2A ^^ shhhhhhh >D die is al een jaar niet meer online gekomen (dat is dus de reden dat ik dying als apprentice aangemaakt had: ik wist niet dat je twee keer dezelfde naam kon nemen, zelfs als het aan app/kit is x'D -- @AA: Van mij mag je, maar mag ik even ene piepklein vraagje stellen: Hoeveel accounts heb je eigenlijk? o.o |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:10 | |
| - Dovekit, schreef:
- Darkcloud schreef:
- Dovekit, schreef:
- Crowpaw. schreef:
- Dovekit, schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- Peach schreef:
- Falsefaith schreef:
- hallo iedereen^-^
Pfft Gips zit vervelend :c hmm... hm.. Ik denk niet dat ik het je kan verbieden, maar dan is Dying niet uniek meer :c https://www.warriorcatsnl.com/memberlist?mode=lastvisit&order=DESC&submit=Ok&username=dying%2A ^^ shhhhhhh >D die is al een jaar niet meer online gekomen (dat is dus de reden dat ik dying als apprentice aangemaakt had: ik wist niet dat je twee keer dezelfde naam kon nemen, zelfs als het aan app/kit is x'D -- @AA: Van mij mag je, maar mag ik even ene piepklein vraagje stellen: Hoeveel accounts heb je eigenlijk? o.o Dat is geheim c: (Straks even itroductie van Wolfstep maken voor Dark apprentice XD) |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 18:13 | |
| Ik mis Cinderfell :c Of liever, Dying mist der |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |