|
|
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:01 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Waarom lezen die boeken van Warrior Cats nou zo makkelijk? Nu heb ik ze veel te snel uit! D: Ik ben nu al bij boek vijf en heb maar tot de nieuwe profetie, deel twee..
+1 xD Ik hou mezelf tegen om maar 1 hoofdstuk per dag te lezen xD Want anders kan ik nooit rond geraken met mijn boek voor school xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:01 | |
| @Bunny; Gelieve niet dubbel te posten Daar is een EDIT knop voor. @Freedje; I know right >< Dinsdag krijg ik de The Omen of the Stars box binnen <3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:03 | |
| #Quinty: Niets spoilen please! Ik lees ze allemaal in het Nederlands omdat ik de Engelse boeken niet begrijp. Of ja, ik begrijp ze wel, maar ik weet van mezelf dat ik dan elk woordje die ik niet ken ga opzoeken.. xD
#Bo: Echt heel moeilijk! Sommige hoofdstukken lijken zo kort en dan wil ik meteen eentje bij lezen en dan denk ik: nog maar één extra.. en dan ben ik er weer vijf verder xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:04 | |
| @Freedje; Engelse boeken zijn op zich niet zo lastig, zeker de WC boeken niet :') Als je de zin snapt, snap je het woord ook wel x'D Tenminste, zo gaat het bij mij :') Maar ik zal mn mond houden ^^' |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:06 | |
| - Mazelock schreef:
- '"Probeer maar, ik bijt niet," zei ze op een lachend toon. Ja, nu nog niet.' - Mazelock xD
Geez, ik hou teveel van haar xD Dont hurt Flowy :C |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:07 | |
| @Freedje: Ah, ik leg meestal pas om 12u mijn boeken weg xD
Zo, ik ga verder met Broken en ga dan verder met die 4000 words post, dan ga ik stoppen voor vandaag ^^ Zo heb ik nog tijd om dingen op te zoeken op de pc ^^
@Bo: Mhhhh, ik zal haar in bedwang proberen te houden >3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:09 | |
| #Bo-2 ( ): Ik lees soms gewoon een hele middag door :$ #Quinty: Ja, ik heb dan weer zo'n tic om weer zo moeilijk te doen.. xD |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:10 | |
| Mehh, me gedachte gaat alles behalve de goede kant op. Inspi waar ben je D: |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:11 | |
| #Rave (Zo noem ik je vanaf nu, omdat ik terrible ben in namen onthouden D: ): Gewoon de omgeving en de gevoelens van je kat een beetje omschrijven en dan zou het normaal goed moeten komen |
|
| |
Richie 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:17 | |
| //Bo2 We moeten nog een topic Fleck x Maze >3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:19 | |
| #Jame: Jouw ava is echt mooi :O |
|
| |
Richie 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:20 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:21 | |
| - Fleckhound schreef:
- //Bo2
We moeten nog een topic Fleck x Maze >3 Maak jij? Ik post morgen of woensdag wel ^^ Zo, ik stop ermee voor vandaag ^^ Ik hoop jullie morgen terug te zien, met geluk xD Ik ga nu mijn huiswerk maken, maar ik blijf hier denk ik nog een 10 minuutjes rondhangen >3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:28 | |
| #Jame: Graag gedaan -- Nou, de rest van de topics doe ik nog wel eens, want ik moet alweer bijna gaan. Morgen weer school ;_; |
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:42 | |
| Got to love Broken already~ Sht, geen zin in school. :c |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:46 | |
| @Chi (toch?): Ik vind de os echt prachtig <33
Zo, ik ga afsluiten, bye mensjes ^^ |
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:47 | |
| - Snowdrop schreef:
- @Chi (toch?): Ik vind de os echt prachtig <33
Zo, ik ga afsluiten, bye mensjes ^^ Jaa, Chi hier. (: En merci~ Had snel iets moeten verzinnen, kon met d'r ava plaatjes namelijk niks aanvangen. xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:55 | |
| Nice setje, Chi <3
--
Icyrose heeft een voorsteltopic, wat een werk, wat een werk x'D Nu ga ik ... gamen, wss. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:57 | |
| Ik heb ineens super veel inspiratie voor nieuwe accounts XD
Wie weet een Engelse naam voor een fangirl? |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 21:59 | |
| Hebben jullie morgen geen vrij omdat het Bevrijdingsdag is?? Op mijn school doen ze dat iig wel (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|