|
|
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:27 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Eef, der is al een warrior daar (A)
En ik wil ook een eigen laptop >< Als ze de pad afnemen, moet ik op me mobiel, en WC en mob is géén goede combinatie Nice, nice. Had ik nog niet gezien ^^' Ach, ik móét wel een eigen laptop. Ik studeer, en woon niet meer thuis. En WC en mobiel werkt idd niet :/ Nha, ik kan nog minimum 5 jaar van mijn ouders internet gebruik maken :') En uhu, dan duurt het eindeloos lang iets te laden, sluit mijn mobiel internet af, komt ie weer op google, dus nah xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:29 | |
| - Lostdream schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Lostdream schreef:
En ik wil ook een eigen laptop >< Als ze de pad afnemen, moet ik op me mobiel, en WC en mob is géén goede combinatie Nice, nice. Had ik nog niet gezien ^^' Ach, ik móét wel een eigen laptop. Ik studeer, en woon niet meer thuis. En WC en mobiel werkt idd niet :/ Nha, ik kan nog minimum 5 jaar van mijn ouders internet gebruik maken :') En uhu, dan duurt het eindeloos lang iets te laden, sluit mijn mobiel internet af, komt ie weer op google, dus nah xD Gelukkig hoef ik niet te betalen voor m'n internet haha. Tenminste, dat zit bij de huur enzo inbegrepen Ik ben nog steeds zo verliefd op Lostdream's ava Ik denk dat als jij hem niet had gehad, dat ik hem dan als een oudere versie voor Nimble zou nemen. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:40 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Lostdream schreef:
En ik wil ook een eigen laptop >< Als ze de pad afnemen, moet ik op me mobiel, en WC en mob is géén goede combinatie Nice, nice. Had ik nog niet gezien ^^' Ach, ik móét wel een eigen laptop. Ik studeer, en woon niet meer thuis. En WC en mobiel werkt idd niet :/ Nha, ik kan nog minimum 5 jaar van mijn ouders internet gebruik maken :') En uhu, dan duurt het eindeloos lang iets te laden, sluit mijn mobiel internet af, komt ie weer op google, dus nah xD Gelukkig hoef ik niet te betalen voor m'n internet haha. Tenminste, dat zit bij de huur enzo inbegrepen Ik ben nog steeds zo verliefd op Lostdream's ava Ik denk dat als jij hem niet had gehad, dat ik hem dan als een oudere versie voor Nimble zou nemen. Als ik mijn ouders zou moeten betalen voor mijn internet gebruik, hoho, ik zou blut zijn xD En haha, sorry dan dat ik h'm heb ;D Hij staat er echt precies op zoals Lostie is <3 |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:46 | |
| Ik ben terug van de film^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:47 | |
| Welkom terug Sara |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:47 | |
| Lostdream lijkt op zn avatar veel te veel op Lostpath x'D |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:48 | |
| Meh, dan is dat maar zo x'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:49 | |
| - Droppaw schreef:
- Ik ben terug van de film^^
Naar welke film ben je geweest? =) |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:52 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Ik ben terug van de film^^
Naar welke film ben je geweest? =) Divergent:D Echt een mega goeie film! |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:56 | |
| Zou ik dit katertje weer actief maken? .w. Ik heb zo weinig met 'm te doen --" |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:58 | |
| Waarom niet Q ;3 En ja, misschien lijkt Lost een beetje op hem xd |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 23:59 | |
| - Lostpath schreef:
- Zou ik dit katertje weer actief maken? .w.
Ik heb zo weinig met 'm te doen --" Hij's zoo cute. Dat setje <33 Geweldig die rosse komt weer op me liggen als ik wil opstaan om mn ding op te laden -.- |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:01 | |
| He Assie ;D Heb je nog genoeg slaap gehad na giste- deze ochtend ? xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:02 | |
| - Lostpath schreef:
- Zou ik dit katertje weer actief maken? .w.
Ik heb zo weinig met 'm te doen --" Ik ben altijd voor oude accounts actief maken ipv een nieuw account aanmaken ^^) Eventueel heb ik wel een topic voor je waar je op zou kunnen reageren? |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:04 | |
| @Esmée; Problem is dat alles om hem heen dood is x'D Alleen zijn beste vriendin en volleerd apprentice zijn er nog. @Eef; Miss, ik kijk nog even. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:06 | |
| @Q, oh, dat is zielig xD
It's my sister's birthday, I want to go to her room and scream 'Happy birthday, little weirdo', but my mom said I may not do things like that ;c |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:09 | |
| - Lostpath schreef:
- @Esmée; Problem is dat alles om hem heen dood is x'D Alleen zijn beste vriendin en volleerd apprentice zijn er nog.
@Eef; Miss, ik kijk nog even. Dat heb ik ook met zowat al mijn accountjes:s Esmée, ik heb gepost in het topic^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:20 | |
| |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 mei 2014 - 0:21 | |
| ppfff ik verveel me zo =_= |