|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 13:10 | |
| - Duskpaw. schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Mijn 3DS is overleden en ik ben verdrietig.
aww D: How did it happen? Nouja, toen ik hem kocht was hij al tweedehands, en hij heeft het gewoon opgegeven nu. Hijs klaar ermee xd |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 13:12 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Duskpaw. schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Mijn 3DS is overleden en ik ben verdrietig.
aww D: How did it happen? Nouja, toen ik hem kocht was hij al tweedehands, en hij heeft het gewoon opgegeven nu. Hijs klaar ermee xd Da's wel balen D: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 13:41 | |
| Wiskunde examens zijn zo saaai xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 13:51 | |
| |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 13:57 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:02 | |
| VERLENGD WEEKEND! >3
Hallo iedereen :3 Kleine vraag: Zijn er hier Belgjes die naar Cordon kijken? x3
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:05 | |
| - Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Hallo iedereen :3 Kleine vraag: Zijn er hier Belgjes die naar Cordon kijken? x3 *steekt hand op* |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:11 | |
| |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:13 | |
| - Dyingblack schreef:
- Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Hallo iedereen :3 Kleine vraag: Zijn er hier Belgjes die naar Cordon kijken? x3 *steekt hand op* Ik ben een Belg en ik ken Cordon. Maar ik kijk er niet naar x. (Te laat gezien dat het een awesome serie was, dus wachten tot hij op dvd komt xD) x -- Babs; ik heb geen WindClan kat. (Je hebt een pm op Strawie, maar is niet dringend) xx |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:14 | |
| - Illpaw schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Hallo iedereen :3 Kleine vraag: Zijn er hier Belgjes die naar Cordon kijken? x3 *steekt hand op* Ik ben een Belg en ik ken Cordon. Maar ik kijk er niet naar x. (Te laat gezien dat het een awesome serie was, dus wachten tot hij op dvd komt xD) x Kan ik jouw stalken? >3Nice ^^ Ik wil ook dat hij op dvd komt, nee, ik verplicht het >3 |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:16 | |
| - Nevermind schreef:
- Illpaw schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Hallo iedereen :3 Kleine vraag: Zijn er hier Belgjes die naar Cordon kijken? x3 *steekt hand op* Ik ben een Belg en ik ken Cordon. Maar ik kijk er niet naar x. (Te laat gezien dat het een awesome serie was, dus wachten tot hij op dvd komt xD) x
Kan ik jouw stalken? >3 Nice ^^ Ik wil ook dat hij op dvd komt, nee, ik verplicht het >3 +1 Als ie er niet op komt schrijf ik een brief >'D |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:18 | |
| - Illpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Illpaw schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Hallo iedereen :3 Kleine vraag: Zijn er hier Belgjes die naar Cordon kijken? x3 *steekt hand op* Ik ben een Belg en ik ken Cordon. Maar ik kijk er niet naar x. (Te laat gezien dat het een awesome serie was, dus wachten tot hij op dvd komt xD) x
Kan ik jouw stalken? >3 Nice ^^ Ik wil ook dat hij op dvd komt, nee, ik verplicht het >3 +1 Als ie er niet op komt schrijf ik een brief >'D Dan maken we een petitie ^^Ik ga dan in ieder geval iedereen verplichten om m te tekenen x'D |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:18 | |
| - Smokebreath being cute >:3:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:19 | |
| - Whitelion schreef:
- Illpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Illpaw schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Kan ik jouw stalken? >3 Nice ^^ Ik wil ook dat hij op dvd komt, nee, ik verplicht het >3 +1 Als ie er niet op komt schrijf ik een brief >'D Dan maken we een petitie ^^Ik ga dan in ieder geval iedereen verplichten om m te tekenen x'D +1 >3 Echt IEDEREEN x3 |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:21 | |
| - Nevermind schreef:
- Whitelion schreef:
- Illpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Illpaw schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nevermind schreef:
VERLENGD WEEKEND! >3
Kan ik jouw stalken? >3 Nice ^^ Ik wil ook dat hij op dvd komt, nee, ik verplicht het >3 +1 Als ie er niet op komt schrijf ik een brief >'D Dan maken we een petitie ^^Ik ga dan in ieder geval iedereen verplichten om m te tekenen x'D +1 >3 Echt IEDEREEN x3 +1 Ik doe mee x] |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:21 | |
| - Duskpaw. schreef:
- Smokebreath being cute >:
Hahahaha xD *You promised me catnip!* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:28 | |
| Gisteren naar de film Divergent geweest, omg die film was echt leuk. And I am going to marry Four <3 |
|
| |
69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 14:29 | |
| - Gloriouskit schreef:
- Duskpaw. schreef:
- Smokebreath being cute >:
Hahahaha xD *You promised me catnip!* omg you guys. *stares* |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| - Innerghost schreef:
- Gisteren naar de film Divergent geweest, omg die film was echt leuk. And I am going to marry Four <3
yeah, vind ik ook <3 (dat de film leuk is o.o) |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| - Innerghost schreef:
- Gisteren naar de film Divergent geweest, omg die film was echt leuk. And I am going to marry Four <3
Same. Divergent was echt een goeie film. Ik ga zaterdag weer met een vriendin! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|