Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 16:54

Ik vind dat ik al goed bezig ben met posten :') Vandaag al 4 posts gemaakt! :') *helemaal niet veel, kuch kuch*
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 17:39

New ava voor Never <3

Nu nog een nice Os ^^
Darkcloud
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 DPKsfdL
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 17:42

Never's ava is... O_O (op de positieve manier ^^)
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 17:44

Ik heb een open topic staan met Mothpaw, wilt iemand daar op reageren?

https://www.warriorcatsnl.com/t17101-open-hopeless-useless
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 17:59

@Annemieke: Tx ^^

Zop, os is ook klaar <3

@Nath: Ik zal maybe met Brokenpaw posten ^^ Eerst met Never posten en fysica maken ;3
Duskpaw.
Member
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:01

Erm.. Sinds wanneer ben ik Ann? O.o
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:03

Duskpaw. schreef:
Erm..  Sinds wanneer ben ik Ann? O.o

Sorry, verwarring xD Ik ben nogal erg met namen xD
Duskpaw.
Member
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:04

Nevermind schreef:
Duskpaw. schreef:
Erm..  Sinds wanneer ben ik Ann? O.o

Sorry, verwarring xD Ik ben nogal erg met namen xD

Niet erg xD
Cinderfall
StarClan
433

CAT'S PROFILE
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:07

Wat zal dat anders staan, StarClan onder Cinderfall's naam <3
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:11

Ik ben echt aan het twijfelen of ik dit setjes hou of het oude terug pak. Ik mis het nu al xD
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:17

@Lianne, Cinderfall dood? ;O

@Bo, keep this one!
Cinderfall
StarClan
433

CAT'S PROFILE
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:33

Mothpaw schreef:

@Bo, keep this one!

Ja joh, dat was ik al maanden van plan (als het al geen jaar is?). Het kwam nooit van de grond door al die nieuwe karakters die ik krijg en karakter development met andere karakters .. dus ik had nooit echt een plan er om bedacht. Maar nu Cinderfall dat topic met Appleblossom heb schiet het al op en zal hij binnen twee topics dood zijn :c
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:40

Cinderfall schreef:
Mothpaw schreef:

@Bo, keep this one!

Ja joh, dat was ik al maanden van plan (als het al geen jaar is?). Het kwam nooit van de grond door al die nieuwe karakters die ik krijg en karakter development met andere karakters .. dus ik had nooit echt een plan er om bedacht. Maar nu Cinderfall dat topic met Appleblossom heb schiet het al op en zal hij binnen twee topics dood zijn :c
Soooo Wolfpaw and Honeypaw will never meet their father? :c
Dawnflower
Member
89
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:42

@Lianne; Lítill steelt Lostvoice :') No, not really xD Lítill heeft haar alleen meegenomen naar BloodClan, meer niet x'D
Cinderfall
StarClan
433

CAT'S PROFILE
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:44

Linn; Cinder weet niet eens dat hij nog meer kits heeft gecreëerd xD In StarClan zal hij zó trots zijn! Tenzij Appleblossom het hem vertelt natuurlijk, of iemand anders.
Bo; Aye, maar vooralsnog zal hij dit niet verwachten. Shit is going down when he does xD (en nog steeds, na al die tijd, houdt hij nog van Losty <3)
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:45

Lianne: Haha true~ Wolf & Honey zullen hem niet eens kennen, volgens mij heeft Lost hem nog nooit over hem verteld xD Of naja, Lost is ook nooit echt hun moeder geweest, Duskcloud heeft hen eigenlijk opgevoed.
Dawnflower
Member
89
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:52

@Lianne; Haha, Lítill gaat haar gewoon volledig inpikken x'D En daarbij, ze heeft zelfs tegen RC katten gelogen dat ze zwanger was van Lítill xD
Cinderfall
StarClan
433

CAT'S PROFILE
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 18:54

Linn; Ik geloof het ook niet .. xD Dat is heel sneu D: Arme Cinder, hij probeert zo hard om een goede papa te zijn.
Bo; *endless gasp* SHE DID WHAT NOW!?!?!?!? D":
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:01

Ik denk dat ik een broer voor Otterflight ga zoeken .. c:
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:02

En Smoketear is uit gekomen voor zijn daden; https://www.warriorcatsnl.com/t17130-what-i-did-was-wrong-whole-clan

Wonder if I forgot something x')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: