|
|
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 20:57 | |
| Is het vreemd als horrorliefhebber dat je rillingen krijgt als je op het tabblad klikt waar 'the grudge' op pauze staat ? Want dat heb ik gewoon op dit moment xd |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 20:57 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Is het vreemd als horrorliefhebber dat je rillingen krijgt als je op het tabblad klikt waar 'the grudge' op pauze staat ?
Want dat heb ik gewoon op dit moment xd En dat terwijl the Grudge helemaal niet zo eng is xd |
|
| |
Bo~ 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:05 | |
| Bunnyyyyy *roept* Wil je een topic Daisypool x Whitelion? >:') Ze zijn allebei flirterig, dus in dat opzicht zullen ze het goed met elkaar vinden xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:06 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Brokenkit. schreef:
- Is het vreemd als horrorliefhebber dat je rillingen krijgt als je op het tabblad klikt waar 'the grudge' op pauze staat ?
Want dat heb ik gewoon op dit moment xd En dat terwijl the Grudge helemaal niet zo eng is xd Dunno ik heb hem nog niet gezien. Maar ik heb het niet zo op creepy mensen met weinig bloed.. Vooral in de avond kijk ik geen horrors meer ;p |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:16 | |
| [1] Thunderclan [0] Riverclan [1] Windclan [0] Shadowclan
Ik wil Minecraft spelen D: |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:18 | |
| 9e die reactie heeft gegeven op Austin's nieuwe video Feeling fabulous xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:18 | |
| Alee, m'n vader na drie jaar nog 'es zien. Alle verandering in die tijd? Stiefmoeder heeft soortvan hartziekte, bijna alle paarden verkocht (waaronder die van mij), stiefzus model geworden, hijzelf heeft grijs haar en bijna twintig kilo afgevallen. Lijkt wel of ik in een onbekend gezin gedropt ga worden. >> |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:20 | |
| [1] Thunderclan [0] Riverclan [1] Windclan [1] Shadowclan
Ik vind Catchingkit een Shadowclan kit (: |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:21 | |
| @Bo; Topicje AshxWolf? :'3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:22 | |
| - Littlestream schreef:
- Alee, m'n vader na drie jaar nog 'es zien. Alle verandering in die tijd? Stiefmoeder heeft soortvan hartziekte, bijna alle paarden verkocht (waaronder die van mij), stiefzus model geworden, hijzelf heeft grijs haar en bijna twintig kilo afgevallen.
Lijkt wel of ik in een onbekend gezin gedropt ga worden. >> Hmm, moet je ineens bij hem gaan wonen? (ofzo, sorry, ik ken de achtergronden van mensen hier op de site niet) |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:27 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Alee, m'n vader na drie jaar nog 'es zien. Alle verandering in die tijd? Stiefmoeder heeft soortvan hartziekte, bijna alle paarden verkocht (waaronder die van mij), stiefzus model geworden, hijzelf heeft grijs haar en bijna twintig kilo afgevallen.
Lijkt wel of ik in een onbekend gezin gedropt ga worden. >> Hmm, moet je ineens bij hem gaan wonen? (ofzo, sorry, ik ken de achtergronden van mensen hier op de site niet) Wow, je gebruikt een belgisch woord. Dat had ik niet van je verwacht XD |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:28 | |
| Chi ís Belgisch, as far as I know x'D |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:29 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Littlestream schreef:
Lijkt wel of ik in een onbekend gezin gedropt ga worden. >> Hmm, moet je ineens bij hem gaan wonen? (ofzo, sorry, ik ken de achtergronden van mensen hier op de site niet) Wow, je gebruikt een belgisch woord. Dat had ik niet van je verwacht XD 3 jaar al? Nou veel sterkte iig. Ik weet deels hoe het voelt maar natuurlijk niet voor zo lang. Ik ben zelf al een jaar niet meer naar daar gegaan vanwege die Fishface en ze zitten nu erg in de schulden en madame blijft m'n pa maar bedriegen met andere mannen... Wat, belgisch woord? ligt het aan mij maar ik zie nergens een belgisch woord staan xd |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:37 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Brokenkit. schreef:
Want dat heb ik gewoon op dit moment xd En dat terwijl the Grudge helemaal niet zo eng is xd Dunno ik heb hem nog niet gezien. Maar ik heb het niet zo op creepy mensen met weinig bloed.. Vooral in de avond kijk ik geen horrors meer ;p Ga een keertje goed in het donker zitten en kijk The Human Centipede. Geheid dat je niet slaapt voor 2 dagen :') |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:38 | |
| - Wolfhowl schreef:
- Chi ís Belgisch, as far as I know x'D
Ik heb altijd de neiging om dat te vergeten -_- |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:44 | |
| @Q; Sure, als jij maakt >:') |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 21:46 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Brokenkit. schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Brokenkit. schreef:
Want dat heb ik gewoon op dit moment xd En dat terwijl the Grudge helemaal niet zo eng is xd Dunno ik heb hem nog niet gezien. Maar ik heb het niet zo op creepy mensen met weinig bloed.. Vooral in de avond kijk ik geen horrors meer ;p Ga een keertje goed in het donker zitten en kijk The Human Centipede. Geheid dat je niet slaapt voor 2 dagen :') Nou die ziet er me niet eens eng uit. Ik heb de trailer gezien en het verhaal gehoord, en ik vind het niet eens eng of zo... *Tot slot houdt ik juist van zo'n dingen xd* Bregje;; don't mind ik ken alleen maar bo2 en bunny als belgen ;p De rest vergeet ik ook wel es xd |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 22:26 | |
| Ik ga kapot hier, ik ben hier echt zo down van. Ik heb eindelijk DE naam gevonden van wat ik graag wil doen later, namelijk gerechtelijke geneeskunde. Maar om dat te kunnen doen aan de universiteit moet je eerst je master van geneeskunde hebben, een studie van 6-7 jaar waar je eerst een toelatingsexamen voor moet slagen, en dan vervolgens dus die 5 jarige bijscholing van gerechtelijke geneeskunde waarbij je ook toegelaten moet worden volgens bepaalde voorwaarden (dus goede punten voor geneeskundige vakken en een interview om je motivatie en zo te zien, omdat het zowel fysisch als psychisch zwaar is --> denk aan autopsieën, plaats delict en zo..). Ik zie 11 jaar studeren echt niet zitten, kan dat ook niet financieel zelf waarmaken want mijn ouders zullen me niet 11 jaren kunnen ondersteunen op dat vlak. Plus dan ben ik op mijn 30ste nog niet uitgestudeerd. God toch |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 22:51 | |
| Laura@ Vergeet niet dat je dan wel iets doet wat je echt leuk vindt eh? Dan is het jaren studeren ook al minder zwaar lijkt me. Je weet dan waar je het echt voor doet. ^^ En hebben ze in België geen studiefinanciering?
--
Ik ga maar eens posten. Overal. -slik- |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 22:53 | |
| Iem reactie hierop? Is het slim om voor de eerste keer dat je naar een fest al gaan eerst es 1 dagje gaat proberen en volgend jaar mss een 3-daags ticket gaat kopen? Het zal de eerste keer zijn dat ik zo ver van huis ben alleen(zonder m'n ouders tenminste) maar ik vind voor de eerste keer een 3-daags ticket kopen echt duur... En ik doe geen vakantiejob ofzo dus komt het geld van mn spaargeld
--- [1] Thunderclan [0] Riverclan [1] Windclan [1] Shadowclan
Catchingfire (kit) *Hint hint*
Laatst aangepast door Brokenkit. op wo 30 apr 2014 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|