|
|
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:01 | |
| @Mattijn, okay ^^
Mag je trouwens doen dat je account het SkyClan gebeuren heeft meegemaakt als SkyClankat, maar niet officieel in de SkyClan heeft gezeten? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:01 | |
| |
|
| |
Lianne 230 Actief Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:03 | |
| Tijd voor pauze! Heb wel lang genoeg aan me huiswerk gezeten denk ik zo. Vanavond ga ik wel verder c: |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:05 | |
| Iemand die inspi voor me heeft? Ik moet voor school een sprookje herschrijven, de bedoeling is dat het moderner wordt of zo (iig dat gaan ik en het meisje waarmee ik samenwerk doen) en we hebben sneeuwwitje toegewezen gekregen. Nu dachten we eraan om die spiegel te veranderen door iets als newsfeed newsfeed wie is het meest Trending op het moment (moet nog een leuke zin worden dat rijmt) dus nog steeds met een stiefmoeder en dan die dochter dat haar twittergebruikersnaam @sneuwwitje is. En dat die stiefmoeder een bekendheid is en Sneeuwwitje d'r dochter, end at ze zo mooi is dat ze geen filters op dr selfies nodig heeft bijvoorbeeld. En de jager zouden we dan veranderen door de press, waaraan de stiefmoeder dus een vuile roddel zou vertellen over sneeuwwitje om zo d'r carrière te verpesten, waardoor sneeuwwitje onder moet duiken bij 7 zwervers. maar dan dus dat belangrijke gedeelte met die giftige appel, die glazen kist en de prins waar we nog niet ehct over uit zijn. we dachten al om die appel een iphone te maken, maar hoe dan in het verhaal erbij? Heeeelp? :3 |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:09 | |
| @Laura, sorry, ik heb voor nu niet echt ideeën om je te helpen .-. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:18 | |
| Wow, manip gemaakt in 15 min x'D Ik moet een nieuwe uitdaging hebben :') |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:19 | |
| - Icyrose schreef:
- Wow, manip gemaakt in 15 min x'D
Ik moet een nieuwe uitdaging hebben :') Maak een shopje hé c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:20 | |
| - Parrotkit. schreef:
- Icyrose schreef:
Ik moet een nieuwe uitdaging hebben :') Maak een shopje hé c: Maar ik heb geen zin om me aan andere mensen te houden :C Ik wil zelf kunnen klooien xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:22 | |
| - Icyrose schreef:
Ik moet een nieuwe uitdaging hebben :') +het was ook nog eens een mooie manip ^u^ ------ Also... Aangezien ik accounts die ergens op gebaseerd zijn moeilijk in-character kan houden, wordt Darkcloud niet zoals de 9th Doctor, maar gewoon een beetje gebaseerd op hem Dx |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:24 | |
| - Icyrose schreef:
- Parrotkit. schreef:
- Icyrose schreef:
Ik moet een nieuwe uitdaging hebben :') Maak een shopje hé c: Maar ik heb geen zin om me aan andere mensen te houden :C Ik wil zelf kunnen klooien xD XD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:43 | |
| - Sunshine schreef:
- Iemand die inspi voor me heeft?
Ik moet voor school een sprookje herschrijven, de bedoeling is dat het moderner wordt of zo (iig dat gaan ik en het meisje waarmee ik samenwerk doen) en we hebben sneeuwwitje toegewezen gekregen. Nu dachten we eraan om die spiegel te veranderen door iets als newsfeed newsfeed wie is het meest Trending op het moment (moet nog een leuke zin worden dat rijmt) dus nog steeds met een stiefmoeder en dan die dochter dat haar twittergebruikersnaam @sneuwwitje is. En dat die stiefmoeder een bekendheid is en Sneeuwwitje d'r dochter, end at ze zo mooi is dat ze geen filters op dr selfies nodig heeft bijvoorbeeld. En de jager zouden we dan veranderen door de press, waaraan de stiefmoeder dus een vuile roddel zou vertellen over sneeuwwitje om zo d'r carrière te verpesten, waardoor sneeuwwitje onder moet duiken bij 7 zwervers. maar dan dus dat belangrijke gedeelte met die giftige appel, die glazen kist en de prins waar we nog niet ehct over uit zijn. we dachten al om die appel een iphone te maken, maar hoe dan in het verhaal erbij? Heeeelp? :3 Je kan ook iets doen met dat de spiegel een selfie is, en dat de mooiste van het land' wordt bepaald door de hoeveelheid likes op Facebook. Dat Sneeuwwitje dan de meeste likes heeft en dat de koningin jaloers wordt. |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 16:46 | |
| - Sunshine schreef:
Ik moet voor school een sprookje herschrijven, de bedoeling is dat het moderner wordt of zo (iig dat gaan ik en het meisje waarmee ik samenwerk doen) en we hebben sneeuwwitje toegewezen gekregen. Nu dachten we eraan om die spiegel te veranderen door iets als newsfeed newsfeed wie is het meest Trending op het moment (moet nog een leuke zin worden dat rijmt) dus nog steeds met een stiefmoeder en dan die dochter dat haar twittergebruikersnaam @sneuwwitje is. En dat die stiefmoeder een bekendheid is en Sneeuwwitje d'r dochter, end at ze zo mooi is dat ze geen filters op dr selfies nodig heeft bijvoorbeeld. En de jager zouden we dan veranderen door de press, waaraan de stiefmoeder dus een vuile roddel zou vertellen over sneeuwwitje om zo d'r carrière te verpesten, waardoor sneeuwwitje onder moet duiken bij 7 zwervers. maar dan dus dat belangrijke gedeelte met die giftige appel, die glazen kist en de prins waar we nog niet ehct over uit zijn. we dachten al om die appel een iphone te maken, maar hoe dan in het verhaal erbij? Heeeelp? :3 Misschien dat je kan doen dat de appel een soort hele slechte huid-crème is, en dat de moeder hem dan geef taan Sneeuwwitje waardoor ze een hele rare huis met allemaal pukkels krijgt enzo? |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:11 | |
| - Sunshine schreef:
Ik moet voor school een sprookje herschrijven, de bedoeling is dat het moderner wordt of zo (iig dat gaan ik en het meisje waarmee ik samenwerk doen) en we hebben sneeuwwitje toegewezen gekregen. Nu dachten we eraan om die spiegel te veranderen door iets als newsfeed newsfeed wie is het meest Trending op het moment (moet nog een leuke zin worden dat rijmt) dus nog steeds met een stiefmoeder en dan die dochter dat haar twittergebruikersnaam @sneuwwitje is. En dat die stiefmoeder een bekendheid is en Sneeuwwitje d'r dochter, end at ze zo mooi is dat ze geen filters op dr selfies nodig heeft bijvoorbeeld. En de jager zouden we dan veranderen door de press, waaraan de stiefmoeder dus een vuile roddel zou vertellen over sneeuwwitje om zo d'r carrière te verpesten, waardoor sneeuwwitje onder moet duiken bij 7 zwervers. maar dan dus dat belangrijke gedeelte met die giftige appel, die glazen kist en de prins waar we nog niet ehct over uit zijn. we dachten al om die appel een iphone te maken, maar hoe dan in het verhaal erbij? Heeeelp? :3 Een Macbook met een virus? ^^; De prins kan een hedendaags idool zijn, bijv. Justin Bieber Johnny Depp? Idk, het zijn maar wat suggesties. Ik vind wat jullie nu hebben al heel leuk trouwens, ga je het uiteindelijke sprookje ook op Warrior Cats zetten? =D |
|
| |
Bo~ 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:30 | |
| |
|
| |
WazBeer 55
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:30 | |
| Iemand die n topic met Tiger wil? Ik moet haar ook maar weer eens actief maken. |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:44 | |
| I'm worried about my friend :c
En ik ben best slecht bezig. Ben nog maar net wakker en ik zit me vol te vreten met chips(waar ik geen zin in heb) en amandelmelk :'D |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:46 | |
| - Lavenderfeather schreef:
- I'm worried about my friend :c
En ik ben best slecht bezig. Ben nog maar net wakker en ik zit me vol te vreten met chips(waar ik geen zin in heb) en amandelmelk :'D Net wakker? Wazz; ik wil wel op de borders met Wolfpaw? |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:46 | |
| Iemand een idee voor account naam? |
|
| |
WazBeer 55
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:47 | |
| - Philyra schreef:
- Lavenderfeather schreef:
En ik ben best slecht bezig. Ben nog maar net wakker en ik zit me vol te vreten met chips(waar ik geen zin in heb) en amandelmelk :'D Net wakker?
Wazz; ik wil wel op de borders met Wolfpaw? Sure, wie maakt? Moet er wel bij zeggen, ze is nie erg friendly. |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 apr 2014 - 17:48 | |
| - Philyra schreef:
- Lavenderfeather schreef:
En ik ben best slecht bezig. Ben nog maar net wakker en ik zit me vol te vreten met chips(waar ik geen zin in heb) en amandelmelk :'D Net wakker? Eeyup. Had gisteren teveel werk in praktijk geleverd en vandaag ook nog es zwemmen op school xd (Vakantie zit er al twee weken op ;p ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|