Lotte's drawings =3. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lotte's drawings =3.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Yellowfang
Member
Lotte's drawings =3. - Pagina 2 DPKsfdL
SF-A2-Miki
97

CAT'S PROFILE
Yellowfang
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2012 - 18:24

Hmm,
De laaste tekenin is een spoiler =/
Ik ben daar nog nit en weet dus nu dat Greystripe overloopt...
Zou je het de volgende keer even bij willen zettn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2012 - 20:12

Dreamheart,
dankje voor de tips, zijn idd wel dingen waar ik meer op moet letten!
Blacksoul & Skywalker,
Met plezier, maar zeg:
- In Painttekening of in gewone tekening?
- Wie de kat is, hoe hij/zij er precies uitziet
- In welke situatie ze zitten, dus welke kat hij/zij dooddoet, hoe die eruitziet, hoe het gebeurd etc..
- Wat erop mag/moet staan (wat er rondom hen gebeurd, in welke ruimte ze zijn, hoe dat eruit moet zien enz.)
- Iets van tekst, welk(e) zin/ woord, (eventueel een lettertype), waar het moet staan (vanboven, vanonder enz.)
Yellowfang
Sorry, dat wist ik niet! Btw ik ben écht verliefd op jouw setje!
Jaytail
Member
Lotte's drawings =3. - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2012 - 20:17

Zou je Jaykit willen maken op paint?
Karakter:
Jaykit is heel lief en zal alles doen om zijn clan te beschermen.
Uiterlijk:
Dit:
Spoiler:
Spoiler:
Wat moet(of mag) erop staan?
Jaykit moet in de voorgrond staan en Marvelpaw(zijn pleegzusje) daarnaast. Jaykit is bijna even groot als Marvelpaw.
Tekst:
Marvelpaw mijn lieve pleegzusje, Jij was er voor me toen onze pleegouders stierven
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2012 - 23:10

Paint gewoon: paint (tenzij jij het liefst gewoon tekent)
Uiterlijk: een langharige zwarte kater met blauwe ogen
Karakter: een beetje een schuwe en verlegen kat maar hij is wel aardig en vriendelijk
Situatie: Skywalker met zijn beste vriend Lionclaw(langharige zwarte kater met gele ogen en groter dan Skywalker Lionclaw heeft ook een witte buik en snuit) En met Devilpaw, zijn apprentice (een lapjespoes die iets kleiner er is de oogkleur weet ik niet)
Tekst: hoeft niet tenzij jij wat leuks weet
Lavenderpaw
Member
Jinte :3
178

CAT'S PROFILE
Lavenderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 11:08

Paint tekening
Blacksoul is helemaal zwart, zwarte ogen, neus, pootkussentjes, maar haar tong is roze. Ze heeft vele littekens op haar lichaam zitten en een rode haslband om van de Bloodclan.
Ze vecht met Fireheart en er ligt veel bloed op de grond, ze kijkt erg kwaad.
Text: The darkest hour begins now
In het zwart, beetje met Hanenpoten.
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 17:09

-Yellowfang hier-
Owwh geeft niet hoor ;D
En thanks, maar heb hem niet zelf gemaakt ^^
Zou je ook Lion willen tekenen?;

- In Painttekening of in gewone tekening: Wat je denkt dat het mooist word ;3
- Wie de kat is, hoe hij/zij er precies uitziet: Zwartwitte, langharige, stevige smexy kater xD
- Wat erop mag/moet staan: Stormtail/star, Skywalker en Lionclaw
- In welke situatieze zitten: Gewoon een soort power of three tekening ^^ (Maar lion moet voorop! xD)
- Iets van tekst, welk(e) zin/ woord: The power of three

Trololol~
Lionpaw~
Member
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 17:25

Status:
Bezig met Jaykit. Aan iedereen graag een beetje geduld gevraagd, jullie komen ook aan de beurt.(:
Voorlopig requests even gesloten! Geen nieuwe meer tot ik deze afgemaakt heb!
Lionpaw~
Member
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 20:55

Jaykit,
Klaar. Hopelijk vind je hem een beetje goed? Mochten er dingen zijn die je liever anders had gezien of fouten die ik over het hoofd gezien heb, mag je dat altijd zeggen! Ik zal het met plezier (proberen) wijzigen. Copyright laten staan aub!
Jaykit:

Skywalker,
Morgen begin ik aan jou, maar ik kan niet zo goed zwarte katten doen in paint omdat ik een ramp ben met grijstinten. Is het oke voor jou als ik het gewoon teken op papier?
Lotusleaf
Member
Kallista
532

CAT'S PROFILE
Lotusleaf
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:20

Oooh ik wist niet dat Marvel erop stond =D
Dankje Jaykit voor die aanvraag en echt prachtig hoor Lionpaw!!
SplinterClaw
Member
55

CAT'S PROFILE
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:42

Karakter
Splinterclaw is een jonge krijger die nog maar enkele manen zijn krijgersnaam heeft, maar het is een goede vechter en jagen is zijn grootste plezier.

Hoe hij er uit ziet
Hij heeft een soort leeuwenmanen, maar leg daar niet de nadruk op. Wel de dikke staart mag getoond worden. Eigenlijk is een foto veel gemakkelijker:
http://img27.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img27/51/stekelvacht.png
Het is mijn avatar, maar ik denk dat hij makkelijker is op een foto waar je kunt inzoomen enzo. Kijk ook maar wat naar de foto hieronder.

Zijn ouders
Dood. Vader gedood door een windclankat in een gevecht, moeder tijdens de bevalling van Splinterclaw. Hij heeft ze geen van beide gekend en heeft geen verdriet om ze, ook voelt hij geen minachting voor de windclan, en hij weet dat de kat die zijn vader heeft vermoord toen ook is gestorven, hij koestert voor niemand haat en mag iedereen, maar dat zal hem niet tegehouden te vechten.

Wat erop moet staan
Splinterclaw in een gevecht. Niet op het moment dat ze elkaar aan het krabben zijn, maar als ik op hem neerkijk en hij voor hem staat, zijn tanden ontbloot en ze elkaar bijna in de haren vliegen. De andere kat mag littekens hebben.

Tekst
Geen.
Jaytail
Member
Lotte's drawings =3. - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:52

@Lionpaw: echt bedankt!
@Lotusleaf: Vond het een leuk idee om jou als pleegzusje erbij te zetten Smile
Lionpaw~
Member
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:59

Jaykit, graag gedaan!
Marvelpaw / Lotusleaf, dankjewel (:

Wachtlijst:
- Splinterclaw (hoewel ik zei dat requests even gesloten waren)
- Skywalker
- Lavenderkit
- Lionclaw

Splinterclaw read: Paint tekening of gewoon? In het vervolg even nalezen of requests open zijn of niet.

Skywalker, Lavenderkit en Lionclaw read: Door volgende redenen zijn jullie verplaatst: zwarte katten wil ik liever gewoon tekenen. Ik ben niet goed in overgangen van grijs naar zwart in paint. Is dat goed voor jullie?
Lavenderpaw
Member
Jinte :3
178

CAT'S PROFILE
Lavenderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 10:35

Natuurlijk ^^
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:54

Natuurlijk, teken maar gewoon op papier ^^
Lionpaw~
Member
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:58

Okey, begin vannavond met jullie 2.
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:59

=3 Yay!
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 8:43

Ja is goed ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lotte's drawings =3.   Lotte's drawings =3. - Pagina 2 Icon_minitime

Lotte's drawings =3.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: