|
|
143
| |
| Onderwerp: Lotte's drawings =3. zo 27 feb 2011 - 14:39 | |
| Hey people. Ik teken graag en af en toe, dus zet ik hier gewoon even mijn dingetjes neer. Mijn stijl is zowat vanalles. Ik teken vooral dieren in cartoonstyle en experimenteer graag met kleuren (: Als je wil dat ik iets voor je teken, geen probleem. Je mag het altijd vragen^^ Ik doe niet meer dan 3 requests per keer! Dus lezen voor je vraagt aub!- Request list (kopiër dit!):
[ b ]Paint/gewone tekening: Naam warrior: Uiterlijk: Situatie (beschrijf omgeving, andere katten etc): Tekst (evt lettertype, grootte, etc): Extra:[/b ]
Voor de rest is commentaar zeker altijd welkom, je leert er alleen maar uit Dit zijn degenen die ik al heb: - Warriors..:
Let niet op de kwaliteit (:]
- The death of Sandstorm -my proud!-:
- Forbidden Love -lion king-:
- Firepaw & Spottedleaf - Broken:
- Bluestars Dream (paint):
- Brambleclaw (paint):
- Angry feeling >=):
- Breaking Benjamin - Breath:
- Love:
Let niet op de hand aub
- Wolf will not bow:
- Goodbye of Greystripe:
Laatst aangepast door Lionpaw~ op do 5 jan 2012 - 4:01; in totaal 10 keer bewerkt |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 27 feb 2011 - 14:44 | |
| Aww! Die van Graystripe en Silverstream is echt cute! Paint is gewoon moeilijk, echt knap dat je het zo hebt kunnen doen |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 27 feb 2011 - 14:46 | |
| Lion, ik zou je willen verzoeken om op te letten op wat je plaatst en vooral de derde tekening te willen verwijderen. Er zitten jonge kinderen op deze website en er staat duidelijk in de regels dat er geen schokkende of ongepaste beelden geplaatst mogen worden, ook geen gescheld graag, ook niet op je tekeningen.
Mvg, Honeyfeather(op een ander account)
EDIT, Al hoewel, ik censureer ze zelf wel, sinds je offline bent. Ik zal met de admins overleggen wat ik hier verder mee doe. |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 27 feb 2011 - 18:46 | |
| - Phantom schreef:
- Lion, ik zou je willen verzoeken om op te letten op wat je plaatst en vooral de derde tekening te willen verwijderen. Er zitten jonge kinderen op deze website en er staat duidelijk in de regels dat er geen schokkende of ongepaste beelden geplaatst mogen worden, ook geen gescheld graag, ook niet op je tekeningen.
Mvg, Honeyfeather(op een ander account)
EDIT, Al hoewel, ik censureer ze zelf wel, sinds je offline bent. Ik zal met de admins overleggen wat ik hier verder mee doe. Sorry, begryp de reden. Had er niet echt over nagedacht. Het zal niet meer gebeuren (: |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 27 feb 2011 - 18:46 | |
| Oke^^ Dan is het goed |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. vr 4 maa 2011 - 15:00 | |
| die warriors tekening is echt mooi |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. vr 4 maa 2011 - 15:19 | |
| Ik heb die 3e tekening nog niet gezien. xD Maar goed,
Echt leuk gedaan! :3 |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. ma 18 apr 2011 - 17:40 | |
| U P D A T E S :Ik maak nu ook painttekeningen! Heb je kritiek of wil je dat ik er eentje maak voor jou? Brand maar los - Bluestars Dream (paint):
- Brambleclaw (paint):
|
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. di 19 apr 2011 - 16:40 | |
| |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. di 19 apr 2011 - 16:47 | |
| Super cool! :3 Ik vind dat jij die ogen altijd zo goed tekent vanaf de zijkant. Dus als de kat schuin staat :3 Ik heb dat zelf ook wel eens geprobeerd, maar het lukte niet helemaal |
|
| |
33
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 24 jul 2011 - 11:00 | |
| Ik vind vooral die close up helemaal rechts bij The death of Sandstorm heel mooi gemaakt ^^ |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 24 jul 2011 - 11:17 | |
| Ik heb de 3de tekening niet gezien je maakt me nieuwsgierig Maarja iets dat niet mag dat mag niet he Mooie painttekeningen! Ik doe het je niet na! |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 24 jul 2011 - 21:06 | |
| oww wil je een paint tekening voor mij maken !!!!!! Dat ze haar overleden ouders mist plzz. |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. zo 24 jul 2011 - 23:59 | |
| - Winterpaw schreef:
- oww wil je een paint tekening voor mij maken !!!!!! Dat ze haar overleden ouders mist plzz.
Winterpaw, Met plezier. (: Maar zeg wel: - Wie ze is, hoe ze eruitziet - Wie haar ouders zijn, hoe die eruitzien - Wat erop mag/moet staan (hoe haar ouders doodgegaan zyn, of ze huilt, of ze met hun speelt enz.) - Iets van tekst, welk(e) zin/ woord, (eventueel een lettertype), waar het moet staan (vanboven, vanonder enz.) |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. ma 25 jul 2011 - 9:29 | |
| KarakterWinterpaw is sinds haar ouders dood zijn niet meer hetzelfde. Ze is contenu verdrietig en huild zachtjes om haar ouders. Ook is ze verliefd op Fightpaw. Hoe ziet ze eruitZe is helemaal wit met helder blauwe oogjes. Haar oudersHaar ouders zijn gestorven toen ze nog klein was. Haar moeder was gedoodt door een beer en die drijgde op haar vader af te komen. Toen pakte haar vader haar bij haar nek en rende weg. Maar hij rende te hard en kon niet meer stoppen. Hij viel in een rivier en verdronk. Voor dat hij dat deed gooide hij Winterpaw nog op de kant. Haar vader ziet er net zo uit als Fireheart alleen dan zonder witte stukjes. En haar moeder is wit met licjtgrijze streepjes. Wat moet/mag erop staanIk zou graag willen dat ze huilt en dat haar ouders dan naast haar staan maar ze zijn in de starclan dus de ouders een beetje doorzichtig. TekstMag ji verzinnen daar ben ik slecjt in |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. za 6 aug 2011 - 14:50 | |
| Ik vind ze heel erg mooi. Vooral hoe je die hoofden maakt van hun. Ik heb daar altijd moeite mee.
Maar mag ik je een tip geven?: Probeer ze wat slanker te maken ;D
Voor de rest echt super! |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. ma 2 jan 2012 - 2:33 | |
| U P D A T E S :These are my new ones! Commentaar en tips, altijd welkom! Dankjewel Brightpaw voor je tip -ik zal ze best wel kunnen gebruiken - en de rest voor jullie leuke reacties! - Angry feeling >=):
- Breaking Benjamin - Breath:
- Love:
Let niet op de hand aub
- Wolf will not bow:
- Goodbye of Greystripe:
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. ma 2 jan 2012 - 2:44 | |
| Over het algemeen erg mooi, maar zoals Brightpaw al zegt, wat slanker en iets langere benen, verder, Bij je menselijke zou ik letten op de structuur, je hoofd past drie keer in de breette van je schouders, benen net zo lang als romp en hoofd armen komen net iets onder de helft van je bovenbenen. Het zijn simpele dingetjes die je tekening mooier maken ;3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. ma 2 jan 2012 - 10:38 | |
| OMG wil je ook een moordende Blacksoul tekeken? |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Lotte's drawings =3. ma 2 jan 2012 - 14:16 | |
| I love you drawings!!! Zou je Skywalker willen tekenen? |