Opeens sprong er een kindje naar hem toe en wou hem aaien. Even blies hij als waarschuwing. "Ga weg mormel," Mauwde hij. Het kindje vond die miauw zielig klinken en wou haar oppakken. Al snel zette hij zijn tanden in de handen van het meisje. Dit kind begon luidkeels te gillen, Tranen vlogen uit haar ogen en bloed drupte op de grond. "Ik heb je gewaarschuwd," Zei hij met een felle stem. Hierna draaide hij zich om en wou weglopen, Maar dit lukte niet. Het meisje trapte hem in zijn zij. Hij vloog een eindje weg en viel in de bosjes. "Dat was de druppel," Kwaad stapte hij uit de bosjes. Hij keek het meisje duivels aan. Stap voor stap kwam hij dichter bij het meisje. Dit meisje keek hem bang aan en dook inelkaar. Hah! Ze was bang. "Wegwezen," Zei hij nogmaals met een felle stem. Het meisje hoorde hem kennelijk niet en bleef zo zitten. Hij haalde uit met zijn poten en maakte een flinke kras in haar zij. "Ik zei wegwezen!" Opeens hoorde hij voetstappen van een groter mens. "Lily gaat het?" Zei een mannenstem. Hij keek om en blies naar de man. Deze was een stuk groter dan dat meisje, Maar toch zou deze man bang voor hem worden. Hij zou de gevaarlijkste kat hier worden. "D-Dat poesje deed mij pijn" Hoorde hij het meisje bang zeggen. Poesje?! Poesje! Hij was geen poesje. Hij liet een grom horen en draaide zich weer naar het meisje. Voordat hij haar weer pijn kon doen werd hij opgepakt en 'weggesmeten'. Kwaad stond hij weer op en keek hij naar de grotere man die nu op hem afkwam. "Weg! Ksst!" Hoorde hij de man naar hem schreeuwen. Natuurlijk ging hij niet weg, Hij was niet bang voor een .. MENS! Achter zich hoorde hij geritstelt, Maar dit negeerde hij. Het zou vast en zeker een of andere kittypet zijn. Die deden niks.