Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: can i ask you something? -Shrewstar- do 24 apr 2014 - 21:29 | |
| Nieuwsgierig wierp de grijze kitten een blik in het hol waarvan ze had gehoord dat het aan Shrewstar toebehoorde. Bitterkit had al gehoord dat Shrewstar belangrijk was, of zo iets, en blijkbaar zo belangrijk dat ze recht had op een eigen hol. Een beetje onhandig trippelde ze naar binnen. Het was redelijk groot. de langharige poes voelde een steek van jaloesie, iedereen leek Shrewstar te kennen, maar niet veel katten kende Bitterkits naam. "Hallo", piepte de ze. "Is hier iemand?", |
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: can i ask you something? -Shrewstar- do 24 apr 2014 - 21:42 | |
| Doodop was ze die nacht in haar nest gekropen, omdat ze bijna een hele dag buiten had gejaagd en zo nu en dan de grens met WindClan in de gaten had gehouden. "Hallo" Een hoog piepstemmetje bereikte haar oren en moe hief ze haar kop op. Een van haar kittens..? Nee, hun stemmen waren al iets zwaarder. De poes veegde met haar voorpoot langs haar gelaat om wat slaap te verwijderen en draaide haar kop naar de ingang. Daar stond een kleine grijze kitten. "Is hier iemand?" Shrewstar kwam wat slaapdronken overeind en gaapte. "Ja, ik, wat is er kleine Bitterkit? Hebben de katten me nodig en moest je me komen halen?" Vroeg ze vriendelijk, al was het vreemd dat ze dan een kitten op haar af zouden sturen.
|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: can i ask you something? -Shrewstar- vr 25 apr 2014 - 17:30 | |
| Een zwart witte poes waarvan ze aanam dat het Shrewstar was, hief haar kop en draaide zich naar Bitterkit. "Ja, ik, wat is er kleine Bitterkit? Hebben de katten me nodig en moest je me komen halen?", De langharige kitten schudde wild 'nee' knikte. "Mag ik je iets vragen?", miauwde de kitten nieuwsgierig. |
|
| Onderwerp: Re: can i ask you something? -Shrewstar- | |
| |
|