|
|
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:29 | |
| @Q, thanks voor de tip ----- Ik twijfel of ik me ga aanmelden voor Dark Forest kat... Ik ben bang dat ik die niet actief zal kunnen houden ;n; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:30 | |
| - Snowbird schreef:
- Firestar schreef:
- Derp.. Actieforum vind het niet oké als je n post hebt met meer dan 10.000 woorden.. xD
?? Zo veel? This isn't even my final form
--
Ah, Hi Q.! Ja voor mn fanfic. Ik wilde de chapters netjes in 1 post zetten, maar ik zit al over de 10.000 nu en actieforum is like: nope. |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:43 | |
| |
|
| |
Lianne 230 Actief Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:46 | |
| - Firestar schreef:
- Snowbird schreef:
- Firestar schreef:
- Derp.. Actieforum vind het niet oké als je n post hebt met meer dan 10.000 woorden.. xD
--
Ah, Hi Q.! Ja voor mn fanfic. Ik wilde de chapters netjes in 1 post zetten, maar ik zit al over de 10.000 nu en actieforum is like: nope. 10.000 is ook massief veel .. :') Petje af! -- Hi Bunny! Niet zeker of je mij begroette maar hé xd |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:48 | |
| En dan komt je broertje zeuren of ie op de computer mag, vind je dat goed maar mag hij niet afsluiten omdat er nog een onafgemaakte post staat van meer dan 500 woorden en ga je tekenen. Kom je terug bij de computer staat ie uit.... das pech, post weg.... |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:50 | |
| - Snowbird schreef:
- Firestar schreef:
- Snowbird schreef:
- Firestar schreef:
--
Ah, Hi Q.! Ja voor mn fanfic. Ik wilde de chapters netjes in 1 post zetten, maar ik zit al over de 10.000 nu en actieforum is like: nope. 10.000 is ook massief veel .. :') Petje af!
--
Hi Bunny! Niet zeker of je mij begroette maar hé xd Jep >D Ben blij dat je der weer bent x'D Even updaten: Snowbird is tante x'D White heeft nu een nestje met Nightbreeze (maar ze zijn geen partners, night denkt dat alleen). De kittens zijn chainkit, sorrowkit en parrotkit ^^ |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:54 | |
| Kan ik een setje maken voor iemand ofzo :')
Verveel me dood xD |
|
| |
One bullet at a time
What's your rush, now?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 19:56 | |
| Oh .. dat is een hele uitbreiding! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Haha, dat is inderdaad wel een hele familie er bij xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:10 | |
| - Snowbird schreef:
- Oh .. dat is een hele uitbreiding! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Haha, dat is inderdaad wel een hele familie er bij xD
Jep ^^ Oh, en Nimblepaw is ook nog een dochter van hem c: Haar moeder is Honeydew, en was eigenlijk gewoon een korte relatie. (je kent dat wel, versieren en weer dumpen). Dat is eigenlijk praktisch zijn hobby ^^ |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:11 | |
| - Snowbird schreef:
- Oh .. dat is een hele uitbreiding! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Haha, dat is inderdaad wel een hele familie er bij xD
Komen wij ook zo even vertellen XD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:14 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Snowbird schreef:
Komen wij ook zo even vertellen XD Jah x'D We moeten trouwens ook nog es een topicje night x white c; Als je het goed vind, wil jij dan maken? Ik moet nog wat posten ^^ |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:19 | |
| Zo, alleen nog een post maken op Serigala, dan schei ik er eventjes mee uit =w= |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:28 | |
| I'm baaaacckkkk Sorry dt het een dagje langer duurde dan verwacht, m'n ouders namen me voor de verassing nog een dagje mee naar Gent :') |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:29 | |
| En nu moet ik weer die irritante Chrome gebruiken door dat poepvirus op Explore |
|
| |
One bullet at a time
What's your rush, now?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:32 | |
| - Whitelion schreef:
- Snowbird schreef:
Jep ^^ Oh, en Nimblepaw is ook nog een dochter van hem c: Haar moeder is Honeydew, en was eigenlijk gewoon een korte relatie. (je kent dat wel, versieren en weer dumpen). Dat is eigenlijk praktisch zijn hobby ^^ Wow oké dat is dus al een ThunderClan tak er bij in de familie! x'D --- Héhé, die signature is af! Wat een rot werk was dat, en het lijkt zo goed als onveranderd. Pff, whatevah! Ik hou hem. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:36 | |
| Ik ga plaatjes zoeken. Ik kan tot 11 uur niet op GW2. Dus dan maar een manip maken xD |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:39 | |
| What the hell is Doctor Who doing with my mind? *stares at her drawing of the 9th Doctor as a cat* And why the hell am I drawing almost every (new) fandom-thing as a cat? |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 20:41 | |
| - Duskpaw. schreef:
- What the hell is Doctor Who doing with my mind? *stares at her drawing of the 9th Doctor as a cat* And why the hell am I drawing almost every (new) fandom-thing as a cat?
'cause cats ar awesome |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 21:16 | |
| Aah man man man ik kom gek van die spanjaarden. En alweer het tweede/derde(??) jaar op een rij dat die spanjaarden Bayern er zullen uitspelen urgh -Vat het op als een kleine ragequit ^-^ |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 apr 2014 - 21:44 | |
| Net klaar met mijn tekening... en dan realiseer ik me dat ik de schaduwen vergeten ben en ik te lui ben om ze toe te voegen D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|