We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
https://www.warriorcatsnl.com/t17044-otm-mei ^Ik zag dit, en ik zag dat Bobo gestemd had bij topic otm, maar ik vroeg me af of dat eigenlijk wel mocht, omdat ze ook niet op haar eigen had gestemd enzo :'D
40 pagina's gelezen in vijf kwartier. BAM. Misschien krijg ik toch nog alles af wat ik dit weekend wilde doen ondanks mijn leuke twee avonden/middagen weg ^^
Eindelijk mijn volgende dieren project gevonden! Ik ga twee Axolotls houden <3 Dat is eens iets anders dan knagend en piepend vee. (en blaffend en miauwend wild).
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Eindelijk mijn volgende dieren project gevonden! Ik ga twee Axolotls houden <3 Dat is eens iets anders dan knagend en piepend vee. (en blaffend en miauwend wild).
Hehe wij leren juist over die beestjes in dierenprincipes xd Best schattig, hoe die altijd naar je lijken te lachen xd
Hehe wij leren juist over die beestjes in dierenprincipes xd Best schattig, hoe die altijd naar je lijken te lachen xd
Dit!
Aye! Als mijn kamer af is dan ga ik een groot aquarium voor ze kopen en dan inrichten enzovoort. Dat gaat me een enorm godsvermogen kosten dus dat doe ik niet voor ik een baan heb .. maar ik weet wel al de namen!
Oi! Jij ook in de ponyfandom?
Heather: Helaas, ik denk niet dat Vulture in een ShadowClan camp kan komen :p
Ik heb een grote nieuwe liefde: Imagine Dragons <3 En gelukkig zijn de 2 vriendinnen met wie ik altijd naar concerten ga dat ook. Wij gaan naar grote artiesten en zitten dan 12 uur voor de deur om vooraan te komen. Je maakt daardoor echt super vette dingen mee.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Dit!
Aye! Als mijn kamer af is dan ga ik een groot aquarium voor ze kopen en dan inrichten enzovoort. Dat gaat me een enorm godsvermogen kosten dus dat doe ik niet voor ik een baan heb .. maar ik weet wel al de namen!
Oi! Jij ook in de ponyfandom?
Idd c: Nou ja ik luister nu even een playlist ervan omdat ik even geen goede muziek meer weet :'D