Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Four
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Four
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:24

https://www.warriorcatsnl.com/t16730-trying-to-overcome-my-fears#391478
Als er binnenkort geen Shadowclan kat op reageert dan voel ik me vrij om verder te gaan dan alleen het shadowclan territorium :'D Want dat betekent dat niemand hem tegenkomt en hij gewoon doodleuk door kan wandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:24

Hier gaat het wss zo ook onweren! YEAY, hou van onweer. <3

Iemand zin in een topic? Smile
Flaredance
Member
Babs
183

CAT'S PROFILE
Flaredance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:26

Four schreef:
Als er binnenkort geen Shadowclan kat op reageert dan voel ik me vrij om verder te gaan dan alleen het shadowclan territorium :'D Want dat betekent dat niemand hem tegenkomt en hij gewoon doodleuk door kan wandelen.

Ik kan wel met Smoke langskomen. Maar ik weet niet of dat gezellig wordt. x'D
Lilypaw*
Member
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:27

Sunshine schreef:
Hier gaat het wss zo ook onweren! YEAY, hou van onweer. <3

Iemand zin in een topic? Smile
Mag ik dat vreemd vinden?
--
Hier is het nog een helderblauwe lucht, yeah <3
Four
Member
21
Actief

CAT'S PROFILE
Four
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:27

Flaredance schreef:
Four schreef:

Het is niet echt een topic voor gezelligheid xD
Van mij mag je hoor :3 Ik heb volgens mij nog nooit een echt topic gehad met Smoke, buiten de keer dat Lightningkit een doorn in zijn poot had zitten.
Vulture
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:28

Snowbell schreef:
Vulture schreef:
Het dondert! En mijn kat is nog niet binnen! ):
Rain over here. Hmm eens even kijken of de mijne al binnen is ;s
Succes nog btw ;3

Hij's binnen Very Happy Me ma ging hem halen en nu ziet ze er uit alsof ze in de sloot is gevallen.
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:28

Four schreef:
Flaredance schreef:
Four schreef:

Het is niet echt een topic voor gezelligheid xD
Van mij mag je hoor :3 Ik heb volgens mij nog nooit een echt topic gehad met Smoke, buiten de keer dat Lightningkit een doorn in zijn poot had zitten.

I got Slender ;p heb nog nooit een indringer met der gehad en she just like them <3 xd

Uh even postje afwerken/verder doen
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:33

Ik ben sinds gisteren begonnen in boek 1 van de Warrior Cats-serie en heb 'm alweer bijna uit. Gelukkig heb ik alle delen tot het derde boek van de Nieuwe Profetie hier ook nog ergens liggen (:
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:34

Riverpaw. schreef:
Ik ben sinds gisteren begonnen in boek 1 van de Warrior Cats-serie en heb 'm alweer bijna uit. Gelukkig heb ik alle delen tot het derde boek van de Nieuwe Profetie hier ook nog ergens liggen (:

MG where did you find part 1 ?
Ik zou graag met de boeken beginnen maar ze hebben nergens nog deel 1 natuurlijk...
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:36

Wow. Kom je random in de Quick een gast etgen met langer haar als jijzelf en een Slayer shirt, het enige wat jullie doen is idioot grijzen van 'Jij vind deze muziek goed, he, soortgenoot.' en hij mompelde 'Asking Alexandria, goed.' (duidend op me shirt :3) hoop dat ik hem ooi weerzie xD
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:37

Snowbell schreef:
Riverpaw. schreef:

Ik zou graag met de boeken beginnen maar ze hebben nergens nog deel 1 natuurlijk...

Probeer de Standaard Boekhandel eens? Ik weet niet welke Nederlandse winkels er allemaal boeken verkopen, maar deze boekhandel werkte bij mij wel. Anders kun je 'm nog altijd gaan lenen in de bibliotheek (:
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:41

Riverpaw. schreef:
Snowbell schreef:
Riverpaw. schreef:

Probeer de Standaard Boekhandel eens? Ik weet niet welke Nederlandse winkels er allemaal boeken verkopen, maar deze boekhandel werkte bij mij wel. Anders kun je 'm nog altijd gaan lenen in de bibliotheek (:

Al geprobeerd maar we hebben nooit echt meer terug gegaan..
En standaard is nou ook niet zo goedkoop vind ik persoonlijk.
Bij de bib hebben ze hem niet volgens mij. In onze gemeente toch niet iig
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:41

Bij ons is het nog wat tussenin niet koud niet warm

Edit:Ik ben in een winkel geweest met SUPER VEEL Warrior Cats boeken echt heel veel!het heet pardoes en ik weet dat er 1 in Mechelen is...
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:47

Snowbell schreef:
Riverpaw. schreef:
Snowbell schreef:
Riverpaw. schreef:

Ligt eraan welk boek je pakt. De nieuwe boeken kosten inderdaad rond de twintig euro, maar de oudere boeken zoals deel 1 en 2 kostten maar tien euro. In die Standaard Boekhandel dan toch (:
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:55

Morgen 9 uur in de auto zitten --"
Maar de reden waarom is leuker... Ik ga op vakantie ;D
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:57

Riverpaw. schreef:
Snowbell schreef:
Riverpaw. schreef:
Snowbell schreef:
Riverpaw. schreef:

Ligt eraan welk boek je pakt. De nieuwe boeken kosten inderdaad rond de twintig euro, maar de oudere boeken zoals deel 1 en 2 kostten maar tien euro. In die Standaard Boekhandel dan toch (:

Ik heb deel 1 en 2 voor vijf euro gevonden, wel zonder harde kaft ;D
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:58

Have fun;D!

---

Heb toch maar even een disclaimer in Smoke's siggie gezet. :'D
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 21:05

Ik moet nog wachten tot eind mei voordat Maannacht dat ik besteld heb aankomt!!!!en ik heb het boek in maart besteld!
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 21:06

Thank you <3
En omg, haha x3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 21:07

Ik gan probere te posten, probeer momenteel mn ogen open te houden, so do not blame me if something weirds coming out. xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: