|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:01 | |
| @Hanna; hmfh, zo erg is onweer niet voor me, ik heb er een verhaaltje over gehoort dat alle SS freaks gelooft -Ik ook dus ;s-
En ik mocht niet eens 't dakluik opendoen .. -.- |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:02 | |
| meh, buschauffeurs kunnen net of heel vriendelijk, of juist niet zijn...of misschien ligt dat aan mij want ik zit niet vaak op de bus XD |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:02 | |
| Iemand een topic met Austin?? |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:08 | |
| Nieuwe ava voor me schat >.< *Nu hoop ik dat dit plaatje niet bezet is want ik heb drie kwartier zitten knoeien met PS* |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:14 | |
| Pff, te voelen aan het weer gaat het hier zo onweren :I |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:32 | |
| Miep, hey iedereen, zeer waarschijnlijk ben ik er de hele week nie :'( Wifi is duur op de camping, zegt mn moeder, dus deze ene dag in t hotel is een uitzondering :C Gonna miss you :C |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:34 | |
| We will miss you too, Soofje :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:35 | |
| - Shrewstar schreef:
- Miep, hey iedereen, zeer waarschijnlijk ben ik er de hele week nie :'(
Wifi is duur op de camping, zegt mn moeder, dus deze ene dag in t hotel is een uitzondering :C Gonna miss you :C Have Fun!! Ik zal je missen ;D tot over een weekje ; |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:43 | |
| Ik zit id sht :3 En m'n ipod wil nog steeds niet synchroniseren met itunes D: hij blijft maar op dat stomme tekentje staan en in itunes staat hij niet onder m'n apparaten.. En weet God veel waar het knopje 'Overzicht' staat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:45 | |
| - Snowbell schreef:
- Ik zit id sht :3
En m'n ipod wil nog steeds niet synchroniseren met itunes D: hij blijft maar op dat stomme tekentje staan en in itunes staat hij niet onder m'n apparaten.. En weet God veel waar het knopje 'Overzicht' staat Mijn linkje heeft dus niet geholpen, die ik je vannochtend stuurde in dit topic? :c |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:47 | |
| - Snowbell schreef:
- Ik zit id sht :3
En m'n ipod wil nog steeds niet synchroniseren met itunes D: hij blijft maar op dat stomme tekentje staan en in itunes staat hij niet onder m'n apparaten.. En weet God veel waar het knopje 'Overzicht' staat Itunes opnieuw opstarten? Dat helpt bij mij wel bij mijn Iphone 5s & Ipod nano 4e generatie als dat gebeurd ^^ |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 18:53 | |
| Vulture;; niet bepaald ;/ ik had dezelfde pagina ook al open staan maar ih nederlands.. Weet iemand trouwens wat het best is, de ipod eerst aansluiten op de laptop terwijl 'ie opstart en vervolgens itunes openen, of eerst itunes en dan ipod ? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:09 | |
| - Snowbell schreef:
- Vulture;; niet bepaald ;/ ik had dezelfde pagina ook al open staan maar ih nederlands..
Weet iemand trouwens wat het best is, de ipod eerst aansluiten op de laptop terwijl 'ie opstart en vervolgens itunes openen, of eerst itunes en dan ipod ? Ooo .. jammer ): Hoop dat het je nog vanavond lukt want ik ben zelf te arm om een iPod te komen, daarom weet ik er niets van.. dus ik kan je niet verder helpen ben ik bang :c |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:15 | |
| - Snowbell schreef:
- Vulture;; niet bepaald ;/ ik had dezelfde pagina ook al open staan maar ih nederlands..
Weet iemand trouwens wat het best is, de ipod eerst aansluiten op de laptop terwijl 'ie opstart en vervolgens itunes openen, of eerst itunes en dan ipod ? Ik doe altijd pas de ipod aansluiten nadat ik Itunes opgestart heb, anders laat Itunes niet zien dat de Ipod aangekoppeld is. |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:21 | |
| Vulture;; lang voor sparen ;s ik heb er 2 jaar of zo aan gespaard en wist in het begin eerst niet wat ik wilde kopen met het geld maar na twee jaar had ik genoeg bijeen en zei ik: ik koop een ipod touch ;p Lizz;; Thnx voor de tip. Ik laat hem nu even liggen op tafel als dat m'n stiefpa gevraagd heeft, maar ik heb het al geprobeerd en het wil niet werken dus ah.. ik zie wel. Itunes is nu ook al afgesloten c: |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:24 | |
| - Nightbreeze schreef:
- BUNNYY
jaaaah??? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:25 | |
| - Snowbell schreef:
- Vulture;; lang voor sparen ;s ik heb er 2 jaar of zo aan gespaard en wist in het begin eerst niet wat ik wilde kopen met het geld maar na twee jaar had ik genoeg bijeen en zei ik: ik koop een ipod touch ;p
Lizz;; Thnx voor de tip. Ik laat hem nu even liggen op tafel als dat m'n stiefpa gevraagd heeft, maar ik heb het al geprobeerd en het wil niet werken dus ah.. ik zie wel. Itunes is nu ook al afgesloten c: Snowbell: Sparen wel een idee maar helaas, ik heb momenteel geen baan. En het beetje kleedgeld wat ik krijg moet sowieso naar kleding gaan.. dus ik ben bang dat ik zonder baan weinig iPod kan kopen omdat er geen geld binnen komt ^^ Sowieso is een iPod niet echt iets wat ik nu graag wil hebben. Een eigen computer zou een begin zijn (; |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:26 | |
| Assie Hopen dat t later dan nog lukt ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 apr 2014 - 19:27 | |
| - lilykit. schreef: