Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Snakebites
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:01

@Hanna; hmfh, zo erg is onweer niet voor me, ik heb er een verhaaltje over gehoort dat alle SS freaks gelooft -Ik ook dus ;s-

En ik mocht niet eens 't dakluik opendoen .. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:02

meh, buschauffeurs kunnen net of heel vriendelijk, of juist niet zijn...of misschien ligt dat aan mij want ik zit niet vaak op de bus XD
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:02

Iemand een topic met Austin??
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:08

Nieuwe ava voor me schat >.<
*Nu hoop ik dat dit plaatje niet bezet is want ik heb drie kwartier zitten knoeien met PS*
Vulture
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:14

Pff, te voelen aan het weer gaat het hier zo onweren :I
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:32

Miep, hey iedereen, zeer waarschijnlijk ben ik er de hele week nie :'(
Wifi is duur op de camping, zegt mn moeder, dus deze ene dag in t hotel is een uitzondering :C
Gonna miss you :C
Duskpaw.
Member
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:34

We will miss you too, Soofje :c
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:35

Shrewstar schreef:
Miep, hey iedereen, zeer waarschijnlijk ben ik er de hele week nie :'(
Wifi is duur op de camping, zegt mn moeder, dus deze ene dag in t hotel is een uitzondering :C
Gonna miss you :C
Have Fun!! Ik zal je missen ;D tot over een weekje ;
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:43

Ik zit id sht :3
En m'n ipod wil nog steeds niet synchroniseren met itunes D: hij blijft maar op dat stomme tekentje staan en in itunes staat hij niet onder m'n apparaten..
En weet God veel waar het knopje 'Overzicht' staat
Vulture
Member
Lianne
539
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:45

Snowbell schreef:
En m'n ipod wil nog steeds niet synchroniseren met itunes D: hij blijft maar op dat stomme tekentje staan en in itunes staat hij niet onder m'n apparaten..

Mijn linkje heeft dus niet geholpen, die ik je vannochtend stuurde in dit topic? :c
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:47

Snowbell schreef:

Itunes opnieuw opstarten? Dat helpt bij mij wel bij mijn Iphone 5s & Ipod nano 4e generatie als dat gebeurd ^^
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:53

Vulture;; niet bepaald ;/ ik had dezelfde pagina ook al open staan maar ih nederlands..
Weet iemand trouwens wat het best is, de ipod eerst aansluiten op de laptop terwijl 'ie opstart en vervolgens itunes openen, of eerst itunes en dan ipod ?
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:02

BUNNYY
Vulture
Member
Lianne
539
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:09

Snowbell schreef:
Vulture;; niet bepaald ;/ ik had dezelfde pagina ook al open staan maar ih nederlands..
Weet iemand trouwens wat het best is, de ipod eerst aansluiten op de laptop terwijl 'ie opstart en vervolgens itunes openen, of eerst itunes en dan ipod ?

Ooo .. jammer ):
Hoop dat het je nog vanavond lukt want ik ben zelf te arm om een iPod te komen, daarom weet ik er niets van.. dus ik kan je niet verder helpen ben ik bang :c
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:15

Snowbell schreef:

Ik doe altijd pas de ipod aansluiten nadat ik Itunes opgestart heb, anders laat Itunes niet zien dat de Ipod aangekoppeld is.
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:21

Vulture;; lang voor sparen ;s ik heb er 2 jaar of zo aan gespaard en wist in het begin eerst niet wat ik wilde kopen met het geld maar na twee jaar had ik genoeg bijeen en zei ik: ik koop een ipod touch ;p
Lizz;; Thnx voor de tip. Ik laat hem nu even liggen op tafel als dat m'n stiefpa gevraagd heeft, maar ik heb het al geprobeerd en het wil niet werken dus ah.. ik zie wel.
Itunes is nu ook al afgesloten c:
Lilypaw*
Member
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:24

Nightbreeze schreef:
BUNNYY
jaaaah???
Vulture
Member
Lianne
539
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:25

Snowbell schreef:
Vulture;; lang voor sparen ;s ik heb er 2 jaar of zo aan gespaard en wist in het begin eerst niet wat ik wilde kopen met het geld maar na twee jaar had ik genoeg bijeen en zei ik: ik koop een ipod touch ;p
Lizz;; Thnx voor de tip. Ik laat hem nu even liggen op tafel als dat m'n stiefpa gevraagd heeft, maar ik heb het al geprobeerd en het wil niet werken dus ah.. ik zie wel.
Itunes is nu ook al afgesloten c:

Snowbell: Sparen wel een idee maar helaas, ik heb momenteel geen baan. En het beetje kleedgeld wat ik krijg moet sowieso naar kleding gaan.. dus ik ben bang dat ik zonder baan weinig iPod kan kopen omdat er geen geld binnen komt ^^ Sowieso is een iPod niet echt iets wat ik nu graag wil hebben. Een eigen computer zou een begin zijn (;
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:26

Assie
Hopen dat t later dan nog lukt ^^
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:27

lilykit. schreef:
Nightbreeze schreef:
BUNNYY
jaaaah???

Ik ga het geboortetopic aanmaken, ok?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: