| Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] | |
|
|
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] vr 25 apr 2014 - 17:43 | |
| ik krijg dit te zien als ik op de link klik?? 'temporary unavailable for server migration!' |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] vr 25 apr 2014 - 18:02 | |
| Hurrrrg, ik word er gek van. Maaike, is het gelukt om hem op tijd te downloaden zodat je hem als een PDF op de site kan zetten? Anders stuur ik hem even naar je. Is toch jammer als niet iedereen het kan lezen die het wel wil lezen. |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] vr 25 apr 2014 - 20:15 | |
| Ik kan hem niet lezen.... |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 26 apr 2014 - 2:38 | |
| Maaike heeft nu een PDF bestand toegevoegd aan de eerste post. Dus als het goed is kan iedereen hem nu lezen |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 26 apr 2014 - 9:55 | |
| Nogmaals sorry dat ik de vragenlijst niet heb kunnen invullen, ik heb de laatste weken veel aan mijn hoofd gehad en er weinig tijd voor gehad! Het is echt een mooie krant geworden c: |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 26 apr 2014 - 12:56 | |
| Ik kan het eindelijk zien en ik vindt het erg mooi gemaakt. Maybe wil ik wel helpen met de volgende |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 26 apr 2014 - 16:48 | |
| Ik heb hem gelezen en wow, het is geweldig. Ik ga meteen een pb sturen want ik heb nu wel echt zin om mee te helpen aan de volgende uitgave! |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 26 apr 2014 - 18:27 | |
| Ik kan 'm nou wel lezen ^^ Tis echt een leuke krant :3 |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 10 mei 2014 - 18:21 | |
| Wauw, cool! Ik vind helemaal hartstikke mooi (; |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 13 mei 2014 - 23:28 | |
| Eef, Ik heb je net toegevoegd op skype, mijn naam is een beetje raar maar als het goed is staat er ergens Robin bij, accepteer me even heb wat vraagjes om eventueel mee te doen |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 20 mei 2014 - 18:40 | |
| Wauw, super gaaf! Mijn complimenten ^^ |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] za 24 mei 2014 - 11:01 | |
| Leuk zeg ik ga meteen lezen ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] | |
| |
|
| |
|