| Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] | |
|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 15:01 | |
|
MAAK DAT DE KAT WIJS WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? Beste leden, Eef (Nimblepaw) heeft als toekomstig onderzoeksjournaliste iets ontzettend moois gemaakt voor Warrior Cats: een eigen krant! Omdat we richting de 5000 leden gaan, richt deze eerste uitgave van 'Maak dat de kat wijs' zich op het succes van Warrior Cats. Samen met de hulp van anderen heeft Eef een aantal ontzettend leuke artikelen opgezet. Er is onwijs veel tijd in gestoken en zeker de moeite waard om te lezen. Je kunt de krant downloaden via onderstaande link, of hem downloaden via de bijgevoegde bijlage. Maak dat de kat wijsEef, ontzettend bedankt! Een krant als deze vormt een enorme aanvulling voor de site. M.v.g, Het Team - Bijlagen
- KRANT1 kopie.pdf
- Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.
- (3.1 MB) Gedownload 92 keer
Laatst aangepast door Littlewish op di 22 apr 2014 - 16:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 15:11 | |
| Het ziet er echt super uit Eef ^-^ Mijn complimenten! Kan niet wachten tot een volgende. C: |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 15:17 | |
| Hij is supervet geworden! c: En natuurlijk vind ik het heel leuk dat ik aan de eerste editie heb mogen meewerken! Kan niet wachten op meer! |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 15:18 | |
| Hartstikke gaaf! Ik lees allemaal dingen waarbij ik het bestaan niet eens vanaf wist xD De volgende uitgave wil ik zeker lezen |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 15:35 | |
| Ziet er goed uit, Eef :'D Er zitten trouwens een paar punten in voor de volgende editie waar ik wel aan mee wil werken ^^' |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 15:36 | |
| - Wolfgaze schreef:
- Hartstikke gaaf! Ik lees allemaal dingen waarbij ik het bestaan niet eens vanaf wist xD De volgende uitgave wil ik zeker lezen
Daar doe ik het voor -- Maar thanks allemaal ^^ Ik vond het onwijs leuk om eraan te werken. Ik wil nog even zeggen dat ik mogelijk wat namen ben vergeten bij de 'met dank aan'. Ik heb als note voor mezelf dat ik dat de volgende keer veel beter bij moet houden, omdat dat nu nogal chaotisch was op het laatst. Dus wees asjeblieft niet beledigd als ik je niet heb genoemd, het is echt een fout van mij. -- En als jullie dus graag iets willen schrijven voor een volgende editie, kom vooral met ideeën! @Quinty: stuur maar een PM ^^ Ik heb een lijstje klaarliggen voor namen. |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:23 | |
| Erg mooi gemaakt. Je kan zien dat er veel tijd in gestoken is. Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:28 | |
| - Watership schreef:
- Erg mooi gemaakt. Je kan zien dat er veel tijd in gestoken is.
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen. Ben ik ook van plan Cynthia zit al in m'n redactiegroepje, maar als er meer mensen zijn die dat zouden willen, dan graag! Of als mensen af en toe iets willen schrijven, dan is dat natuurlijk ook goed. |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:37 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Watership schreef:
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen. Ben ik ook van plan Cynthia zit al in m'n redactiegroepje, maar als er meer mensen zijn die dat zouden willen, dan graag! Of als mensen af en toe iets willen schrijven, dan is dat natuurlijk ook goed. Ik wil wel. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:41 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Watership schreef:
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen. Ben ik ook van plan Cynthia zit al in m'n redactiegroepje, maar als er meer mensen zijn die dat zouden willen, dan graag! Of als mensen af en toe iets willen schrijven, dan is dat natuurlijk ook goed. telt de voorpagina maker dan niet? :0 just kidding, just kidding x'D--- Ligt het aan mij of ben ik de enige die de downloadlink niet kan zien? :0 edit: laat maar, hij laad hem al x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:42 | |
| Ik wil hem heel graag lezen, hij lijkt me echt awesome Eef!! Maar ik kan de link niet vinden en/of openen… Ligt dat aan mij?
In ieder geval vijfduizend hoeraatjes voor de mensen die hieraan hebben meegewerkt, en nog een honderdduizend extra voor Eef ;D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:47 | |
| Als het goed is kan je op 'maak dat de kat wijs' klikken. En anders heb je hier de code, dan kan je kijken of je er zelf wat mee kan: - Code:
-
<a target="_blank" title="Maak dat de kat wijs (pdf)" href="http://pdfcast.org/pdf/maak-dat-de-kat-wijs-1">Maak dat de kat wijs</a> |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:47 | |
| Oeh, echt super leuk gedaan! (:
Misschien voor de leuk een keer een karakter interviewen? (: Of een column waarbij een karakter een grote gebeurtenis schrijft of een Clanleader die de status van zijn/haar Clan geeft [of Deputy xD]
Maar ik kijk uit naar de volgende editie! (: En als je een keer iemand nodig hebt die iets wilt schrijven, mijn inbox staat altijd open! :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 16:59 | |
| Oh Ik heb hem nu wel! Geniaal gaaf Eef!!!! Hij is echt supermooi geworden, zoiets had ik echt niet durven hopen toen je me de eerste dingen stuurde xD Echt supergaaf gedaan!! Als je ooit nog wat nodig hebt, pm me maar, ik kijk uit naar de volgende editie ;D |
|
| |
Sara(2) 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 17:19 | |
| Gaaf! Ik kan niet wachten op de volgende^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 17:53 | |
| Echt super! Hij leest echt heerlijk door en ik ontdek ook weer nieuwe dingen van mijn eigen site en leden. Das echt erg leuk en ik kan haast niet wachten op de volgende editie. |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 18:00 | |
| Bij mij weergeeft hij de link niet D: Alleen een open wit stuk alsof je er niets hebt geschreven. (Ik gebruik Google Chrome, als dat misschien wat uitmaakt).
Laatst aangepast door Vulture op di 22 apr 2014 - 18:06; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 18:05 | |
| Yay, thanks Waz! @Vulture: hmm, ik gebruik zelf ook chrome. Misschien doet hij het wel als je de code van de vorige pagina gebruikt, die plaatst in een bericht en dan op 'voorbeeld' klikt? Bij mij verschijnt dan ook de link waar je op kan klikken. |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 18:06 | |
| @Eef Het is opgelost, ik heb de krant in ieder geval doorgestuurd gekregen! Hij is echt heel mooi gemaakt, ik vind het echt amazing dat je zo iets doet :)Ik zie zeker uit naar deel 2! Ik kan de link nog steeds niet zien.. maar ik heb hem dus, haha :pEdit1: Nu kan ik hem wel zien! |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] di 22 apr 2014 - 18:17 | |
| awesome^-^ ik kan niet wachten op de volgende! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] | |
| |
|
| |
|