|
|
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:41 | |
| De mashup van counting stars en timber is leuk xd Of die van let her go en let it go ;p
Ok nu ben ik eindelijk aan Snow. Hmm nog 1 post met der en 1 topic en dan gaan afsluiten want dan zal m'n tijd er vast wel op zitten. |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:42 | |
| #Assie: Alvast welterusten <3 |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:44 | |
| Haha thnx ^^ maar ik ben maar slapen rond 1en of 2en hoor ^^ ben gewoon veel te lang nog bezig op m'n pod ;p
Stomkop die ik ben... Ik ging vandaag films op m'n pod plaatsen. Ah dan is het maar voor morgen ;/ |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:45 | |
| |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:45 | |
| |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:46 | |
| #Assie: Haha, oké -- Hmm.. Een topic met een kittypet. Riverpaw wel arrogant laten reageren of niet? Hij is normaal helemaal niet zo, maar hij heeft het niet op kittypets en Rogues. Aan de andere kant is hij best vriendelijk, maar hij veracht gewoon katten die iets krijgen en er niets voor hoeven te doen. Hij is dus een echte Clankat. Moeilijk, moeilijk.. Oh well. Ik zoek dat wel uit in m'n post xD Edit: #Mattijn: Got it |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:46 | |
| Olga Sht m'n ma is wakker. Even doen alsof ik afsluit |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:47 | |
| |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:48 | |
| #Olga: Hay babe! <3
--
Oké, een topic in minder dan een kwartier schrijven. Moet lukken. Computertoetsenbord rage-mode op knopje 'aan' xD |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:48 | |
| Gosh babs die stamp xd
Hmm ze zegt niets... |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:49 | |
| Wauw, ik kijk een minuutje niet en BAM reactie. Maar elluw Assie, Babs, Freedje en Bo! c: |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:49 | |
| Leave me be, stamps make me happy x'D (And Rainbows too :'D) |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:52 | |
| *luisterd liedje van Bright eyes* *zucht* Goede oude tijd.. <3 |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:53 | |
| Babs;; I say nothing xd
Gosh twee slechte duitse voetbal ploegen tegen elkaar, met welke wedstrijd beginnen ze wel niet eerst: Twee belgische ploegen -.- Echt waar, I don't need What in StarClan's name? life fcks me everyday ;/ waarom belgisch ik haat belgisch Sorry Duitse voetbalfan hier xd |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:54 | |
| - Bravesoul schreef:
- *luisterd liedje van Bright eyes* *zucht* Goede oude tijd.. <3
Helemaal mee eens |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:54 | |
| @Olga; Haaaaay <3 @Assie; Ik heb Snowbell's avatar een update gegeven, hope you don't mind xD https://i.imgur.com/rXVRYSE.gifIk ben gewoon gek op dat effect xD |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:55 | |
| Ik ben een Nederlandse voetbalfan. En Belgische voetbalclubs? Waar? *kijkt rond* Ik zie ze niet. Sorry, ik ben geen fan van Belgische voetbal, ze zijn er niet heel... goed in ^^" |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:55 | |
| #Olga: Ik had je gewaarschuwd |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:58 | |
| Quinty;; thnks xd stel 'em zo in ;p Olga;; belgië is nochtans verbeterd sinds enige tijd maar toch blijf ik het heerlijk vinden om ze uit te schelden xd Omg 1-4 Waasland Beveren tegen Gent xd lomperikken.. Sorry I had to. Nu m'n broer hier niet is kan ik ze wel es lekker uit schelden |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 22:59 | |
| Nou, mensen. Ik kap er mee voor vandaag. Sorry voor diegenen die geantwoord hebben, maar posten is vandaag niet meer aan mij besteed. Morgen wel weer. Tot morgen iedereen! (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|