Algemene Onzin Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Watership
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:14

Voor degene die Watership heeft aangemeld bij de Kittypets. Heel erg bedankt, nu kan ik eindelijk posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:14

Voor rogues en kittypets hoef je nie op het kleurtje te wachten (:

---

Ik ben in een (positieve) haatbui, dus tijd voor Smoke x'D
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:16

Oh dear Babs :"D *rent weg*
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:16

#Fachi: Super! Dan schrijf ik ook rond dat aantal, want soms schrijf ik echt veel te groot en ik wil mijn tegenspelers niet intimideren. Bovendien is een post van 800 woorden soms ook gewoon te lang. Sluit perfect aan bij jouw essay, Babs, die je trouwens mooi hebt geschreven, mijn complimenten! Wink En Fachi, wat Riverpaw x Ravenpaw betreft.. We zien wel wat er uit komt als we een topic hebben. Soms draait het uit op friends, soms op meer, you never know Razz
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:18

Daan@ Ben benieuwd hoe Bravesoul op de 'shock' reageert trouwens :')
Watership
Member
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:19

Smokebreath schreef:
Voor rogues en kittypets hoef je nie op het kleurtje te wachten (:

---

Ik ben in een (positieve) haatbui, dus tijd voor Smoke x'D

Oh, toch bedankt
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:20

DE PIZZAHUT, DE PIZZAHUT xD

#Quinty: Niks zeggen, schat, ik heb je topic al gezien en ga meteen reageren :3
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:21

Babs@ Ik ga nu met 'm posten :'D
Dawnflight
Member
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:23

//Babs
Eigenlijk moet Aury nog een topic met Smoke, ik vraag me echt af hoe zij op hem zou reageren xD
Watership
Member
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:23

Wie wil er een topic met deze lieve Kittypet?
Ravenpaw'
Member
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:24

@ Freedje : PERFECT Very Happy Ik ben zo gaan posten door een forum met een minimaal van 150 woorden, est wel lang geleden dus het blijft er insteken. Maar soms zakt het ineens tot een 50 woorden postje dus wees niet verbaast x3
& Ravenpaw wordt een lastig persoonje xDD
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:28

#Mattijn: Ik wil wel, maar ik heb alleen geen idee waar. Waar kunnen Clankatten en kittypets elkaar ontmoeten? Weet iemand dat? xD

#Fachi: Komt helemaal goed meid! :3 Het wordt leuk Wink Ik ga je post pas maken als je geaccepteerd bent in de Clan waar je wilt zijn, dus geen zorgen, ik vergeet je niet Very Happy
Eeltail
Member
Bo~
40
Actief

CAT'S PROFILE
Eeltail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:29

@Freedje; gewoon bij de Twoleg place :')
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:30

@Daan; Als je een topic wilt met Honey zal je 'm zelf moeten aanmaken tho :') En ik heb met Paletree gepost :3

--

Peepz, ik ga vanavond weer een manip maken, mensen die willen kijken? :3
Watership
Member
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:30

@Freedje; in de Twolegplace. Wie maakt?
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:31

#Bo: Oké, thanks <3

#Mattijn: Nou, je hebt het gelezen. Je mag er van mij als je wilt eentje aanmaken bij Twoleg Place voor ons dan :3
Watership
Member
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:31

Oké
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:34

#Mattijn: Ik dacht al.. waarom post je dat filmpje toch steeds? Maar het is je onderschrift XD Ik ben weer eens heel goed bezig.
Eeltail
Member
Bo~
40
Actief

CAT'S PROFILE
Eeltail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:36

Wow, ik wist niet dat OneRepublic van Counting stars ook Apologize heeft gezongen O.o *mind=blown*
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:37

#Bo: En ik dacht dat Counting Stars op de een of andere manier door Coldplay werd gezongen. Echt weer lekker bezig hier xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: