|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 18:36 | |
| meh, geen tijd om te posten, moet voor frans een of ander gedicht vanbuiten kennen, en een vijf pagina's lange huistaak voor wiskunde maken...
die leerkrachten laten er ook geen gras over groeien... |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 18:37 | |
| Van dagen lang huiswerk maken krijg je honger ... |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 18:38 | |
| Mijn computer moet bij games altijd de laagste Grapics, anders gaat die vreselijk traag of crasht ie XD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 18:45 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Them graphics
Wow das nice! Ik snap het niet helemaal though… Is het een scène uit het spel of een foto/gif van een levend persoon die geëdit is? Scène uit het spel zelf. Jep, that graphics. Wow… Dan is het echt superknap gemaakt! Ik snap waarom het zo populair is >3 Anyways, ik ga nu mn hondje maar eens borstelen.. xd |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:03 | |
| - W.I.P. van een tekening van een random karakter:
DtK lukte niet, dus ik begon te tekenen en eindigde met dit ._. |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:09 | |
| @Amberpaw Mooi hoor ^^ zo'n soort tekening is moeilijk, die van jou is altijd nog beter dan het mijne xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:11 | |
| Ik wou ijs. Dus ik dacht: ga zo lekker even naar de Albert Heijn. Maar ik was lui. Ik bestelde mijn ijsje bij New York Pizza :') |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:12 | |
| @Marijn inderdaad, die haren moet je goed krijgen (UGH Dx) Maar thanks ;w; En niet zeggen, volgens mij zijn ze veel mooier xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:14 | |
| Die van mij?? Veel mooier?? XD ze lijken op zulke poppetjes die je op de bassisschool tekent xDD |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:26 | |
| - Brightkit. schreef:
- Die van mij?? Veel mooier?? XD ze lijken op zulke poppetjes die je op de bassisschool tekent xDD
Dan zijn dat hele proffesionele basisscholieren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:28 | |
| - Amberpaw schreef:
- Brightkit. schreef:
- Die van mij?? Veel mooier?? XD ze lijken op zulke poppetjes die je op de bassisschool tekent xDD
Dan zijn dat hele proffesionele basisscholieren xD ik zou wel eentj willen uploaden, maar tinypic doet raar D: |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:30 | |
| - Brightkit. schreef:
- Amberpaw schreef:
- Brightkit. schreef:
Dan zijn dat hele proffesionele basisscholieren xD ik zou wel eentj willen uploaden, maar tinypic doet raar D: Wat gebeurt er dan? Ik heb geen problemen |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:31 | |
| Ik heb idee voor een tekening, maar ik kan niet goed genoeg tekenen om het zo te krijgen als het is in mijn gedachtes, dus dat gaat 'm niet worden D: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:31 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik wou ijs. Dus ik dacht: ga zo lekker even naar de Albert Heijn. Maar ik was lui. Ik bestelde mijn ijsje bij New York Pizza :')
xD The perks of being lazy |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:33 | |
| Heey guys ;D
School viel zo hartstikke mee vandaag. Behalve dat ik wss met een platte band zit aan m'n fiets ah station en hij dus zo'n stom onnozel geluidje maakt ;/ srs ik dacht dat iedereen me wel had horen aankomen zojuist
Marieke;; wanna help ? Ik kan er wel wat tips over het internet sturen xd heb ooit iemand in brugge nog geholpen met een tekening te maken xd |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:33 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik heb idee voor een tekening, maar ik kan niet goed genoeg tekenen om het zo te krijgen als het is in mijn gedachtes, dus dat gaat 'm niet worden D:
Dat probleem had ik ook met Kid omf |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:35 | |
| Wheeeh ik wil ook weer gaan tekenen, maar ik heb het te druk met dingen die ik nog moet doen omdat ik al die dingen tot vanavond heb uitgesteld D: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:37 | |
| Hehe ik ben weer begonnen aan m'n tekening vh Colosseum wil hem toch graag voor het einde vh schooljaar af krijgen ;s Weet je I got an idea. Ik scan even al m'n tekeningen in en plaats ze wel in een topicje xd |
|
| |
Bo~ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:38 | |
| Emma Meany ;n; je post wel op de ceremonie met Fire, maar niet op het topic van Fire en Lion zelf? D: Mean Emma, Mean :C |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 19:44 | |
| - Eeltail schreef:
- Emma Meany ;n; je post wel op de ceremonie met Fire, maar niet op het topic van Fire en Lion zelf? D: Mean Emma, Mean :C
tssssk, don't talk about someone being mean, you! >:c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|