|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:08 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Verveel me...
't Is zo saai alleen, zonder ouders, en ik mag niet meer od kamer gaan liggen..
Heeft iemand trouwens enig idee of je er een speciaal postkantoor is voor lucht post ? Mn ouders weten er niets over dus kan ik het hen ook niet vragen... Ah ze zijn toch tegen alles wat ik doe of zeg dus kan het geen kwaad als ze er niet van od hoogte zijn.. Even langs een Albert Heijn Wipwap! Bij de meeste infobalies weten ze heel veel van post af en dus ook van luchtpost! (En anders PostNL emailen c: ) |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:35 | |
| Zodra ik awkward uit heb gekeken ga ik Pandora hearts verder zien, maar maar.. :c
Het is zo ongezellig om series beneden te kijken, :c |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:38 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Brokenkit. schreef:
- Verveel me...
't Is zo saai alleen, zonder ouders, en ik mag niet meer od kamer gaan liggen..
Heeft iemand trouwens enig idee of je er een speciaal postkantoor is voor lucht post ? Mn ouders weten er niets over dus kan ik het hen ook niet vragen... Ah ze zijn toch tegen alles wat ik doe of zeg dus kan het geen kwaad als ze er niet van od hoogte zijn.. Even langs een Albert Heijn Wipwap! Bij de meeste infobalies weten ze heel veel van post af en dus ook van luchtpost! (En anders PostNL emailen c: ) Thnx dan kan ik gelijk vrijdag even binnen Wipwap aangezien ik dan toch in Kortrijk ben voor school.. Nu alleen nog hopen dat we vandaag nog eens de winkeltjes id buurt doen voor we vertrekken c: Heel leuk nu krijg ik weer last van mn sinusitis en ik ben nogtans binnen ;/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:46 | |
| Iemand een topicje met Fishy? |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:51 | |
| Weet iemand waar je heel goedkoop WC boeken kan kopen?
Wil er namelijk een paar maar heb weinig geld en met al die verzendkosten tegenwoordig :/ |
|
| |
Mattijn 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:55 | |
| Ik krijg ze digitaal van mijn nederlands docent. ik weet niet of die van jou dat ook doet. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 11:58 | |
| |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:05 | |
| - Flamestripe schreef:
- Weet iemand waar je heel goedkoop WC boeken kan kopen?
Wil er namelijk een paar maar heb weinig geld en met al die verzendkosten tegenwoordig :/ Bestellen bij standaard boekhandel ? Guys dit was de laatste. Ik ben mn ipod afsluiten en behoudt de batterij wat tot we vertrekken. Tos tenslotte een rit van 17 uren dus wellicht tot vanaav/vannacht |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:06 | |
| - Fogforest schreef:
- Ik krijg ze digitaal van mijn nederlands docent. ik weet niet of die van jou dat ook doet.
Nope haha & Ik bedoel de Engelse boeken even voor de duidelijkheid ^^ @Assie ; Bij standaard boekenhandel is het duur.. :/ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:14 | |
| - Flamestripe schreef:
- Fogforest schreef:
- Ik krijg ze digitaal van mijn nederlands docent. ik weet niet of die van jou dat ook doet.
Nope haha & Ik bedoel de Engelse boeken even voor de duidelijkheid ^^
@Assie ; Bij standaard boekenhandel is het duur.. :/ Dat klopt. Daarom koop ik liever mn boeken in boekenvoordeel of op een rommelmarkt soms. Mss moet je eens in een tweedehandsgroep op facebook er om vragen ? Maar dan kan ik niet zeggen of het altijd even goedkoop is... Jah nou ik ben zo stom... Nou zal ik mn ipod strx weer kunnen op laden, maar mss willen mn ouders strx nog snookeren dus zal het goed uit komen. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:18 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ik zit nu tijdens de les m'n bronnen te lezen voor een essay wat ik voor een ander vak moet schrijven. Ik heb gekozen het te houden over Social Darwinisme en de Nazi ideologie. Dus ik zit nu veel achtergronddingen te lezen en dan ga ik straks het hoofdstuk over social darwinisme lezen in Mein Kampf.. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
Klinkt super interessant joh! c: (ben sowieso erg geïnteresseerd in dat soort dingen aangezien ze op mijn school amper behandeld werden want tja, Vrije Scholen doen niet zoveel geschiedenis)
------------------ Het is weer feest feest feest op stage!! Tijd om leraren te leren hoe het wel moet. :') Ik kan je wel m'n essay sturen als ie af is! Wordt wel volledig in het Engels, dat is wel een puntje. Maar als je Engels goed genoeg is dan vind je t misschien wel leuk om te lezen! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:32 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ik zit nu tijdens de les m'n bronnen te lezen voor een essay wat ik voor een ander vak moet schrijven. Ik heb gekozen het te houden over Social Darwinisme en de Nazi ideologie. Dus ik zit nu veel achtergronddingen te lezen en dan ga ik straks het hoofdstuk over social darwinisme lezen in Mein Kampf.. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
Klinkt super interessant joh! c: (ben sowieso erg geïnteresseerd in dat soort dingen aangezien ze op mijn school amper behandeld werden want tja, Vrije Scholen doen niet zoveel geschiedenis)
------------------ Het is weer feest feest feest op stage!! Tijd om leraren te leren hoe het wel moet. :') Ik kan je wel m'n essay sturen als ie af is! Wordt wel volledig in het Engels, dat is wel een puntje. Maar als je Engels goed genoeg is dan vind je t misschien wel leuk om te lezen! Mijn Engels kan het wel aan denk ik! c: Weet niet eens welk niveau Engels ik heb.. is nooit getoetst. Maar ik haal alleen maar achten en tienen dus dat zegt iets? |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:38 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
------------------ Het is weer feest feest feest op stage!! Tijd om leraren te leren hoe het wel moet. :') Ik kan je wel m'n essay sturen als ie af is! Wordt wel volledig in het Engels, dat is wel een puntje. Maar als je Engels goed genoeg is dan vind je t misschien wel leuk om te lezen! Mijn Engels kan het wel aan denk ik! c: Weet niet eens welk niveau Engels ik heb.. is nooit getoetst. Maar ik haal alleen maar achten en tienen dus dat zegt iets? Haha dan moet t vast lukken ^^ Het is niet deze week al af hoor haha, daar gaan sowieso een paar dagen overheen, en door drukte denk ik wel een paar weken. T moeten namelijk behoorlijk wat pagina's worden |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 12:44 | |
| Als panseksueel is dit het enige t-shirt wat ik nog nodig heb :'D (Too bad hij's 30 euro) (en dat zijn de kleuren voor panseksuele mensen c: ) |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 13:13 | |
| - Ravenpaw, schreef:
Als panseksueel is dit het enige t-shirt wat ik nog nodig heb :'D (Too bad hij's 30 euro)
(en dat zijn de kleuren voor panseksuele mensen c: ) Die's leuk c: ik had dezer dagen al overwogen om twee tshirts te kopen voor mn vriend en mij: I'm with gay --> en dan de ander <-- I'm with lesbian. Maar ah nou. Ik wilde mn geld er niet aan uitgeven want ik heb weer teveel voor mezelf gekocht namelijk... Wil nog minstens 85 euro overhouden om een dag ticket voor graspop te kunnen kopen.. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 13:14 | |
| Haha die kan je ook wel zelf laten maken Is waarschijnlijk dan een stuk goedkoper ook! En als je het op een wit t-shirt wil, dan kan je van dat speciale papier kopen, daar de tekst op afdrukken in die kleuren, en het dan op het t-shirt strijken --- *tussendoor* Ik zag net dat ik alweer bijna aan de 500 posts zit o.O |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 13:17 | |
| Eef;; keep on going gurl c: *kuch* broken heeft echt weinig posts nog maar xd Stiekem hoop ik dat de volgende ceremonie er is zodat ie app kan worden vind het best vervelend een kitten acc bespelen zonder ouders En het stinkt hier zo hard naar vis D: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 13:19 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Eef;; keep on going gurl c:
*kuch* broken heeft echt weinig posts nog maar xd Stiekem hoop ik dat de volgende ceremonie er is zodat ie app kan worden :Dvind het best vervelend een kitten acc bespelen zonder ouders
En het stinkt hier zo hard naar vis D: Is het ook >< En je mag ook bijna nergens posten als kitten. Daarom maakte ik Nimble maar een té nieuwsgierige leuke kat die alles wil zien en daardoor de regels een beetje overtreedt |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 13:24 | |
| Haha ja idd. Eig ben ik best wel es benieuwd hoe slender zou zijn geweest als ik haar als kitten had aangemeld... Maar kitten zijn is best saai als je niet uit een nestje komt dus zou het vast hetzelfde geweest zijn als broken :'D
Hmm veel wind en waterig zonnetje ;s |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 13:26 | |
| Dat moment dat je bijna een uur aan een GIF bezig bent, en PS besluit zich af te zetten .. *Slik* Dan maar een gif met 9 layers i.p.v 15 .. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|