|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw! za 10 mei 2014 - 22:41 | |
| "Dat was nodig, zodat ik nu weer gezellig met je kan praten", antwoorde de bruine tabby. Bitterkit hield haar kopje scheef en keep haar oogjes samen. Dat klopte niet, het klopte gewoon niet. "Maar", piepte de langharige kitten onschuldig. "Het is toch slecht als je eerst tegen iemand moet schreeuwen vooralleer je er gezellig mee kan praten?", hield ze koppig vol.
-sorry, ik was dit topic helemaal uit het oog verloren :'3 |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw! vr 16 mei 2014 - 21:56 | |
| "Jawel", antwoorde de bruine tabby geïrriteerd. "Ik heb het gewoon goed, want nu praten we toch weer?", vervolegde hij. Bitterkit keek hem met samengeknepen ogen aan. Die zin kwam in haar ogen érg arrogant over. "Dus jij beweerd dat je perfect bent?", piepte ze, waarbij ze Tallpaw onderzoekend aankeek. |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw! za 17 mei 2014 - 8:16 | |
| "Nee", antwoorde de bruine tabby hoofdschuddend. "Ik heb nooit gezegd dat ik perfect ben, ik heb alleen gezegd dat iedereen iets goeds heeft, dat is iets heel anders", vervolegde hij. Bitterkit keek hem onderzoekend aan. "Je zij dat je geen slechte kanten hebt", piepte ze. "En wat is het verschil tussen geen slechte kanten hebben en perfect zijn?", vervolegde de langharige kitten vooralleer de ander ook maar iets kon zeggen. |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw! za 17 mei 2014 - 13:47 | |
| "Het verschil is dat het eraan ligt wat je slechte kanten noemt", antwoorde de bruine tabby. "Je kan zeggen dat ik slechte kanten heb, maar je kan ook positiever denken", miauwde hij vervolgens. "Maar als je positiever gaat denken, heefd toch niemand slechte kanten?", piepte de langharige kitten met samengeknepen oogjes. |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |