Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitelion
Dark forest
Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 16:50

Met een haal van zijn tong waste de witte kater zijn poot. Momenteel had hij niets te doen, dus zat hij zich aar wat te vervelen. Niet dat hij vandaag al op jacht geweest was, maar het was pas zonhoog. Hij kon straks wel gaan. Hij snoof de lucht even op, maar rook niet veel anders dan hij gewend was: een koud briesje, de vele generaties Windclan en de aloude geur van het camp. Een eenzaam blaadje dwarrelde voorbij. Zijn twee verschillend gekleurde ogen volgden het. Niet dat Whitelion zou proberen het te pakken, dat was iets voor kittens. Opeens dook er voor hem een gestalte op. Hij keek op, zijn ogen wat dichtknijpend voor de felle zon. Voor hem stond, Lionroar, de deputy van de clan. Serieus, deputy? Met zo'n uiterlijk? Man, die Everstar was toch ook blind hoor, ze had veel beter hem gekozen. Maarja, sommige katten waren nu eenmaal niet al te slim. "Hallo.", zei hij nonchalant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 17:01

Vandaag was weer eens wat speciaals gebeurd, zoals altijd wel gebeurde in het leven van de deputy. Hij had de geur van een van zijn clanleden geroken áán de overkant van de grens bij windclan. Zachtjes mompelde hij even, wat deed iemand daar? Wat deed die kat daar? Zijn blik viel op de witte kater, waar hij de geur meteen aan kon koppelen. Hij was het. Hij stapte meteen op deze kat af en met een kalmte in zijn ogen die je normaal niet zou vinden bij een kat die boos was, ging hij voor hem staan. De zon voor hem blokkerende. "Goedendag." Antwoordde hij koeltjes. "Zeg eens, Whitelion, wat deed jij in het thunderclan gebied?" Zijn stem was kalm, zo kalm dat een kat er zo de rillingen van kon krijgen, het was misschien zelfs erger dan iemand die boos werd, deze kalmte.
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 19:06

"Goedendag.", antwoordde de licht gekleurde kater. Hij wierp een schaduw over Whitelion, waardoor dei zijn ogen niet meer hoefde toe te knijpen. "Zeg eens, Whitelion, wat deed jij in het thunderclan gebied?" Zijn stem klonk koel, een feit dat sommigen misschien angstig zou maken. Maar dat was een categorie waar Whitelion niet bijhoorde. Hij haalde zijn schouders wat op. "Gewoon, een beetje pret hebben.", antwoordde hij, net zo koeltjes als Lionroar klonk. "Hoezo?" Hij klonk niet onder de indruk, en al helemaal niet respectvol naar de deputy.
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 12:23

Zijn kalme blik viel neer op de witte kater, het leek er zelfs op alsof hij op hem neerkeek. Als deze kater geen respect voor hem toonde, dan zou hij ook geen respect voor de kater zelf tonen. "Gewoon, een beetje pret hebben." Er knapte iets in zijn hoofd. "Oh, plezier maken?" Miauwde hij, alsof het niets was. "P..le..zier.. maken?!" Gromde hij vervolgens luid uit, woedend zelfs. "Wie denk je wel niet dat je bent, Whitelion?!" Het deerde hem niet dat veel katten nu zijn richting op keken. "Als ik nu eens naar Thunderclan met je ging, hm?! Wat zouden ze dan van jouw pleziertje vinden?" Hij sloeg zijn nagels uit en duwde die in de grond. Na dat gebeuren met Skymask was hij niet meer de aardigste. "Nou, nú wil ik de waarheid weten! Wat.. deed.. jij.. in.. het.. thunderclan.. gebied." Hij nam telkens een pauze tussen zijn laatste woorden, ze extra nadrukkelijk uitsprekende.
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:29

"Oh, plezier maken?", antwoordde Lionroar, op een toontje alsof hij er genoegen mee nam. Maar toen begon hij luider te grommen: "P..le..zier.. maken?!" Het klonk woedend, bijna alsof er opeens ene knop omgeschakeld was in de kater. Niet dat het Whitelion iets kon schelen, overigens. "Wie denk je wel niet dat je bent, Whitelion?!" De witte kater rolde even met zijn ogen en antwoordde: "Een Windclan warrior, ik dacht dat je dat wel wist." Enkele katten keken hen aan. Niet dat het hém iets kon schelen, waarschijnlijk vroegen ze zich gewoon af wat hun deputy bezielde. []"Als ik nu eens naar Thunderclan met je ging, hm?! Wat zouden ze dan van jouw pleziertje vinden?"[/i] Whitelion zag dat de deputy zijn nagels in de grond sloeg. "Nou, nú wil ik de waarheid weten! Wat.. deed.. jij.. in.. het.. thunderclan.. gebied." De grote kater richtte zich op, waardoor de grote kater zelfs een beetje boven Lionroar uitstak. Maar ja, hij was altijd al een beetje gekend geweest om zijn grote, stevige lijf die niet echt typisch Windclan was. Maar ondanks dat feit, deed dat niet af aan zijn snelheid en zijn kracht. Hoewel hij geen tactiek gebruikte, maar eerder brute kracht. Vaak zag hij er een beetje intimiderend uit, omdat hij altijd al boven iedereen uittorende. "Gewoon, wat pret maken had ik gezegd.", gromde hij. "En wat dan nog?" Zijn blauw en zijn groen oog keken hem ongeïnteresseerd maar intimiderend aan.
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 14:33

"Een Windclan warrior, ik dacht dat je dat wel wist." Lionroar's blik werd bijna moordend toen de kater dit uitsprak. "Whitelion, doe niet alsof je een kitten bent die alles weet." Zei hij, de kalmte keerde weer terug in zijn stem. De kater ging staan en was wel wat groter dan hem, maar dat verbaasde Lionroar niets. Hij was vast een halfbloedje, had vast een vader uit Riverclan. Zijn helderblauwe ogen staarden, zonder angst, naar de witte kater. Intimideren lukte niet bij hem. "Gewoon, wat pret maken had ik gezegd." Sarcastisch keek hij hem aan. "En wat dan nog?" Hij zette een paar stappen dichterbij de kater, als deze hem wilde intimideren, dan had hij pech. Hij was net zo goed in intimideren als het kon. Ze stonden nu waarschijnlijk net een snorhaar lang van elkaar af. "Als ik ook maar één ding hoor van de andere clans over jou.. of over een windclan kat die iets gedaan heeft.. Whitelion. Dan ben jij de eerste waar ik naar wijs, begrepen? Je krijgt nu de kans om het uit te leggen, doe je het niet, dan zal ik luisteren naar de woorden van de andere clans." Snoof hij diep. Nee, als er iets gebeurd was, dan wilde hij dat nu van de kater weten. Zo niet, dan zou hij het wel te weten krijgen van anderen. "Heb je me nog iets te vertellen over wat je daar gedaan hebt, precies?" Zei hij, zijn helderblauwe ogen brandend in de tweekleurige ogen van hem. Nee, hij was totaal niet bang voor deze kater.
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 14:39

"Als ik ook maar één ding hoor van de andere clans over jou.. of over een windclan kat die iets gedaan heeft.. Whitelion. Dan ben jij de eerste waar ik naar wijs, begrepen? Je krijgt nu de kans om het uit te leggen, doe je het niet, dan zal ik luisteren naar de woorden van de andere clans.", antwoordde Lionroar. Whitelion haalde zijn schouders wat op, wat kon het hem ook schelen. "Heb je me nog iets te vertellen over wat je daar gedaan hebt, precies?" Hij keek hem aan met een glimlach die niet veel goeds vertelde. "Als je het zo graag wil weten." Hij gromde eventjes zachtjes en begon: "Er waren eens een poes en een kitten bij de sunningrocks. Ik dacht: "heey, cool! En ik viel ze aan. Kwam er een andere poes bij, verhaal gedaan."
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 14:48

De woorden die de kater voor hem uitsprak beviel hem al helemaal niet meer. De clans hadden honger, ze waren niet meer op hun beste humeur en een oorlog stond op het punt om uit te breken. En hij dacht lekker doodleuk andere clangenoten aan te vallen? "Begrijp je dan niet wat voor gevolgen zoiets kan hebben voor je clan, Whitelion?" Gromde hij terug. "Vertel eens, wat vind je er zo leuk aan om misschien een oorlogje te beginnen tussen de clans? Want daar ben jij mee bezig, niet waar? Lekker de reputatie van Windclan verslechteren, doen alsof wij iedereen aanvallen. Wil je dat we worden aangevallen? Wil je dat?" Hij keek de kater strak aan. "Ik zal het er met Everstar over hebben, dit gaat nog een staartje krijgen." Hij snoof diep.
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 15:05

"Begrijp je dan niet wat voor gevolgen zoiets kan hebben voor je clan, Whitelion?", gromde de flame lynx point terug naar hem. "Vertel eens, wat vind je er zo leuk aan om misschien een oorlogje te beginnen tussen de clans? Want daar ben jij mee bezig, niet waar? Lekker de reputatie van Windclan verslechteren, doen alsof wij iedereen aanvallen. Wil je dat we worden aangevallen? Wil je dat?" Whitelion haalde wat onverschillig zijn schouders op. "Ik zal het er met Everstar over hebben, dit gaat nog een staartje krijgen." "Wat jij wil, Lionnetje. Maar ik dacht dat jij wist dat een oorlog ons zou versterken, als we alle clans stukje bij beetje weten in te palmen tot Windclan oppermachtig werd?", antwoordde hij.
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:03

"Wat jij wil, Lionnetje. Maar ik dacht dat jij wist dat een oorlog ons zou versterken, als we alle clans stukje bij beetje weten in te palmen tot Windclan oppermachtig werd?" De kater vernauwde zijn ogen en schudde met zijn hoofd. "Ik hoop dat je blij bent met je daden, Whitelion. Je kunt zo niet doorgaan, begrepen? Hoor ik nog maar één keer dat je iemand hebt aangevallen of zelfs vermoord hebt, dan kom ik achter je aan, ben ik duidelijk?" Zijn stem klonk gevaarlijk diep, anders dan de stem van de normale Lionroar. "Ik duld geen moordenaars in mijn clan." Spuugde hij in het gezicht van de kater. Desondanks ik er zelf een ben. Schoot even door zijn hoofd, maar hij liet geen greintje spijt zien van de dood van Skymask. De kater was het zelf schuld.. het was niet zijn schuld.. dat was het nooit geweest!
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 17:14

"Ik hoop dat je blij bent met je daden, Whitelion. Je kunt zo niet doorgaan, begrepen? Hoor ik nog maar één keer dat je iemand hebt aangevallen of zelfs vermoord hebt, dan kom ik achter je aan, ben ik duidelijk?", zei de deputy. Whitelion rolde met zijn ogen en zei: "Ja mama" Het viel hem op dat de stem van de anders zo zachtaardige kater veel dieper geworden was, veel gemener klonk ook. "Ik duld geen moordenaars in mijn clan." De witte kater vernauwde zijn ogen en zei: "Alsof jij nooit iets misdaan hebt, Lionroar." Het was pure bluf nu, maar hij zou wel merken als het waar was wat hij zei. "Alsof jij nog nooit iemand vermoord hebt."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar}   Wow, I am so afraid of you! #Sarcasm {Lionroar} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: