Algemene Onzin Topic - Pagina 36

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende
Brokenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 36 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:18

Ravenpaw, schreef:
Ik heb de zonnesteen van m'n vriend om m'n nek hangen omdat hij wou dat ik iets van hem bij me had de komende dagen (omdat ik zo ziek ben) en aangezien hij gelooft dat die dingen heftig hard werken, wilt hij er binnenkort ook een voor mij halen c:

Dahw ik heb ook ooit eens een bergkristallen ketting gekregen van m'n ma voor meer zelfvertrouwen, en die droeg ik echt elke dag, maar jammer genoeg had ik 'em ooit es tijdens het douchen beneden gelaten, en toen was ik hem vergeten, en toen ik vroeg aan m'n stiefpa wanneer ik in bad ging(bad is boven) om hem te brengen maar hem voor m'n kamerdeur te hangen, bracht hij hem natuurlijk binnen, en liet 'ie hem achter de verwarming vallen... Nu heb ik hem maanden al niet meer gedragen ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 36 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:24

Brokenkit. schreef:
Ravenpaw, schreef:
Ik heb de zonnesteen van m'n vriend om m'n nek hangen omdat hij wou dat ik iets van hem bij me had de komende dagen (omdat ik zo ziek ben) en aangezien hij gelooft dat die dingen heftig hard werken, wilt hij er binnenkort ook een voor mij halen c:

Dahw ik heb ook ooit eens een bergkristallen ketting gekregen van m'n ma voor meer zelfvertrouwen, en die droeg ik echt elke dag, maar jammer genoeg had ik 'em ooit es tijdens het douchen beneden gelaten, en toen was ik hem vergeten, en toen ik vroeg aan m'n stiefpa wanneer ik in bad ging(bad is boven) om hem te brengen maar hem voor m'n kamerdeur te hangen, bracht hij hem natuurlijk binnen, en liet 'ie hem achter de verwarming vallen... Nu heb ik hem maanden al niet meer gedragen ;s

Nog nooit zoiets gehad… Wel balen voor je Assie ^^

-Awesome naam bedacht voor het eerstkomende nestje waar ik mij ga aanmelden, guys! Hurry up, staks issie bezet als het nestje komt xD
Crowmask
Member
Chi
156
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:28

Wel, aangezien de eigenaar van Destiny wilt dat ik d'r leer springen, gaan we dat morgen maar doen onder haar toezicht.
Vraag me af of ik het nog kan na vijf jaar. :'3
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:32

Brokenkit. schreef:
Ravenpaw, schreef:

Aahh dat is echt klote. Alleen de zonnesteen past niet echt in mijn elementen, maar goed hij moet wel werken.
Het leuke met die stenen is, is dat je zo ook continue moet blijven reinigen anders werken ze niet meer :'D
Ik moet waarschijnlijk rookkwarts om m'n nek hangen, of iets anders wat in mn sterrenbeeld past c:
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:46

Ravenpaw, schreef:

.. Ik heb twee boeken over de helende krachten van edelstenen en een grote verzameling edelstenen xD
Moet er echt weer eens wat mee gaan doen. [En de moed vinden om me op de Tarot kaarten te gooien *shivers*]

Anyhow, Verhaal schrijven vs. anime kijken..

People, help? :')
Crowmask
Member
Chi
156
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:53

Dat moment dat je gewoon weet dat je gelijk hebt en je moeder zegt 'Ik ben nog steeds de huisbaas en beslis wat er gebeurd.'
It just makes me feel like crap. :')
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:56

Abysspaw's setje is echt prachtig! x)
-
Awh mag niet vergeten te vragen aan mijn ouders of ik naar de meeting mag c: Wanna meet others xD
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:58

Merci Nele ^^'
Ik hoop echt dat Soof d'r snel accepteert *Stares*
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:02

Abysspaw schreef:
Merci Nele ^^'
Ik hoop echt dat Soof d'r snel accepteert *Stares*

(: Komt ze is Shadowclan dan? Ik vind haar wel zoiets hebben ^^
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:05

Yep :'3 Ze is het zusje van Hauntedpaw xD
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:07

Leuk! Al ken ik Hauntedpaw niet haha (A) shame on me O.o
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:11

Ravenpaw, schreef:
Brokenkit. schreef:
Ravenpaw, schreef:

Aahh dat is echt klote. Alleen de zonnesteen past niet echt in mijn elementen, maar goed hij moet wel werken.
Het leuke met die stenen is, is dat je zo ook continue moet blijven reinigen anders werken ze niet meer :'D
Ik moet waarschijnlijk rookkwarts om m'n nek hangen, of iets anders wat in mn sterrenbeeld past c:

Idd, dat werd me ook gezegd om die stenen te reinigen. En like dat ik er geen probleem mee heb om dingen in het water te steken *denkt aan m'n mp3* is het wel handig voor me xd
Eig moet ik ook veel meer stenen dragen, wegens m'n horoscoop, de eigenschappen die ik heb of juist níet, maar hah ik zie me nog niet rondlopen met zo'n 500(niet zoveel maar even overdrijven  Razz ) stenen rond m'n nek xd

Abysspaw schreef:
Ravenpaw, schreef:

.. Ik heb twee boeken over de helende krachten van edelstenen en een grote verzameling edelstenen xD
Moet er echt weer eens wat mee gaan doen. [En de moed vinden om me op de Tarot kaarten te gooien *shivers*]

Anyhow, Verhaal schrijven vs. anime kijken..

People, help? :')

Waarom tarotkaarten en zo als je geesten/schimmen ziet xd ok ik geef toe ik heb het zelf al geprobeerd met een pendel(die ik nu weer kwijt ben) maar ik doe echt niet meer aan die dingen. Ik kan het toch niet en ik ben al blij als ik de geest van m'n leguaan* en kat* kan zien ^^ (I know velen geloven er niet in, well, let me be rude; I DON'T CARE)
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:15

@Assie; Het lijkt me machtig om tarot kaarten te kunnen leggen :'3 Al ben ik er ergens ook nogal bang voor ^^' Dat is het probleem x'D Pendelen wil ik ook nog es een keer doen, maar ik kan hier nergens een goede pendel vinden ;w;

--

Dat moment dat je het verhaal van je vriend doorleest en je je afvraagt wat er met je eigen schrijvers kwaliteit is gebeurd >< Ik kon verhalen achtereen wegschrijven en nu .. niets meer D:
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:20

Quinty;; ik heb voor m'n nieuwjaar een beginners boekje gekregen van m'n ouders, met zo'n pendel c:
Nou ja, moet ik niet zeggen want wij verkopen hier ook de vreemdste dingen... (denkt aan schoen automaten)
Tarot ziet er idd wel cool uit, en m'n pa kende iemand die tarot kon leggen, maar zoals je zegt is het ergens wel schrikwekkend, vooral als het niet zo'n goeie kaart is.
Maar pendelen is echt niet moeilijk, je moet alleen heel goed bij je hoofd zijn, al je gedachten onder controle houden, wat mijn probleem dus was, want ik kan niet fixeren..
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:22

Daarom vind ik de tarot kaarten ook zo eng xD
Maar door mijn fascinatie voor Wicca komt dat er vanzelf ook bij :')

Ik moet echt es gaan kijken of ik hier een pendel te pakken kan krijgen en ik moet mn boeken over die edelstenen weer eens erbij gaan leggen. Heel veel is me ontschoten xD
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:33

Jij woonde toch niet ver van Maastricht, isn't it?
Misschien moet je even over de grens gaan kijken, ik geloof dat er ook wel wat boeken over te vinden zijn in Limburg. Maar natuurlijk blijft het beter om in Vlaanderen te zoeken xd Antwerpen en Brussel zijn best groot, veel kans dat er daar wel iets is...

Check mij weer, m'n kennis weer boven halen van de winkelstraten xd
Niet dat ik zo vaak ga shoppen in 't stad xd Kortrijk blijft dichterbij ;p

Hmm ik ben es afsluiten en straks nog op Ipod posten... 'c y'all guys
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:34

Ik woon ín Maastricht xD Maar ik moet inderdaad es wat rondzoeken. Dan als ik mn gratis OV heb, hopefully, kan ik opzoek gaan naar wat leuke dingen :'D
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:37

Hehe.
Ik hoop eig deze vakantie eindelijk es een truitje van Bayern te vinden, maar in Spanje, less choice ;s heb ten slotte al es in spanje gezocht heh xd

Ah ik ga nog ff 10 min. op zoek naar plaatjes... Ik kan het maar niet laten. Ook al moet ik morgen vroeg uit om naar het asiel over een stage plaats te gaan praten Very Happy
Fogforest
Member
Mattijn
44
Actief

CAT'S PROFILE
Fogforest
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 6:28

hallo
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 36 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 7:48

^^ Hoi

Iets in mij zegt dat Tall Smoke aan het irriteren is xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 36 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: