|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:03 | |
| Ga even eten, posts etc komen later...
[Edit] JUUUUUUUUULLLLLL *Hugs* Lang geleden meiss <3333
Laatst aangepast door Willowpaw' op di 8 apr 2014 - 19:05; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:04 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Cherish schreef:
- Zop, even een tijdelijke, paint gemaakte avatar voor Cherish xD
Ben blij dat ik een tijdelijke laptop heb, alleen niet blij dat ik er geen GIMP op krijg :'c JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULL <3 GAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBSSSSSSSSSS <3 |
| | | Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:04 | |
| - Cherish schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Cherish schreef:
Ben blij dat ik een tijdelijke laptop heb, alleen niet blij dat ik er geen GIMP op krijg :'c JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULL <3 GAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBSSSSSSSSSS <3 YAYYYYY SOMEBODY FROM OLD TIIIMMEESSS <33 |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:07 | |
| Hey Juultje! (:
Ems, Ik heb gepost ;3 |
| | | Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:07 | |
| - Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Eindelijk gedaan met al die computer problemen, nieuwe draad, en hij werkt weer zo goed als nieuw~!
Hierbij feliciteer ik u! *hypere bui…*
Merci :') En hey, ik heb nieuwe inspiratie. Had een warrior cats boek gekocht om ondertussen tijd te doden, ben al op pagina 200 enz.
En we verzwijgen het feit dat ik ook dus zin heb in een nieuw account gebaseerd op één van de karakters. (A) Aaah! Welk boek van de serie??? -Engels of Nederlands?- en Natuurlijk…. Welk karakter??? Tell me more tell me more! Boek 4 van de tweede serie, Nederlands helaas. In België verkopen ze nergens de Engelse versies, dus moet het zo maar doen. :') Crowfeather, en zit nu bij dat stukje van Brambleclaw, Squirrelflight (?? In de boek staat ze als Kwiklicht, bah) en Ashpelt Aah, them feels xD Crowfeather was in de tweed serie mijn favo <3
Kwiklicht?? :'D Dat is echt té erg xD Crowfeather is echt awesome, al vanaf het begin dat hij er in voorkwam vond ik hem geweldig, eindelijk niet meer zo'n alles goed doeners xD En idd, Kwiklicht. Ik dacht eerst dat 't Kwikstaart zou worden, dus niet. :') Big shock it was It still is for meeeee! *shocked* Hellep zeg… Maar eh, random guess, is Crowfeather toevallig gebaseerd op Crowfeather?
YOU! LIS, POST TOPIC NU?? >3 Nee, Crowmask is gebaseerd op Gilbert van Pandora Hearts, gedeeltelijk toch. xD Ik neem aan dat je Crow mask bedoelde? :') |
| | | Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:08 | |
| okaay ik gaat ff hond uitlaten xD |
| | | boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:08 | |
| @Lis: Hey heyy <3
Voelt fijn om weer terug te zijn :3 |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:12 | |
| - Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Eindelijk gedaan met al die computer problemen, nieuwe draad, en hij werkt weer zo goed als nieuw~!
Merci :') En hey, ik heb nieuwe inspiratie. Had een warrior cats boek gekocht om ondertussen tijd te doden, ben al op pagina 200 enz.
En we verzwijgen het feit dat ik ook dus zin heb in een nieuw account gebaseerd op één van de karakters. (A) Aaah! Welk boek van de serie??? -Engels of Nederlands?- en Natuurlijk…. Welk karakter??? Tell me more tell me more! Boek 4 van de tweede serie, Nederlands helaas. In België verkopen ze nergens de Engelse versies, dus moet het zo maar doen. :') Crowfeather, en zit nu bij dat stukje van Brambleclaw, Squirrelflight (?? In de boek staat ze als Kwiklicht, bah) en Ashpelt Aah, them feels xD Crowfeather was in de tweed serie mijn favo <3
Kwiklicht?? :'D Dat is echt té erg xD Crowfeather is echt awesome, al vanaf het begin dat hij er in voorkwam vond ik hem geweldig, eindelijk niet meer zo'n alles goed doeners xD En idd, Kwiklicht. Ik dacht eerst dat 't Kwikstaart zou worden, dus niet. :') Big shock it was It still is for meeeee! *shocked* Hellep zeg… Maar eh, random guess, is Crowfeather toevallig gebaseerd op Crowfeather?
YOU! LIS, POST TOPIC NU?? >3 Nee, Crowmask is gebaseerd op Gilbert van Pandora Hearts, gedeeltelijk toch. xD Ik neem aan dat je Crowmask bedoelde? :') Oh Shit, ja die bedoelde ik >3 Sorry!! Ik ben helemaal in de war van de mix van Bio, Latijn, Duits posten met Arcane, Frost, Cherry en al die dingen xD |
| | | 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:21 | |
| Scorch <3
Iemand een topicje met deze hier? |
| | | Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:23 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Balen ><
OPROEP 1) Nog steeds ben ik op zoek naar mensen die een stukje van zo'n 100 woorden zouden willen schrijven over waarom ze WC zo leuk vinden! 2) Iemand die een coole coverpagina wil maken voor de krant! [/b] Ik wil wel een stukje van 100 woorden schrijven ^^ |
| | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:28 | |
| - Spoiler:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
YOU! LIS, POST TOPIC NU?? >3 Nee, Crowmask is gebaseerd op Gilbert van Pandora Hearts, gedeeltelijk toch. xD Ik neem aan dat je Crowmask bedoelde? :') Oh Shit, ja die bedoelde ik >3 Sorry!! Ik ben helemaal in de war van de mix van Bio, Latijn, Duits posten met Arcane, Frost, Cherry en al die dingen xD
Ga je duits posten met Arcane? oO |
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:29 | |
| - Scorchpaw schreef:
- Scorch <3
Iemand een topicje met deze hier? Jajaja Juul wij moeten topicje >3 Met Glacial? |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:32 | |
| - forcekit schreef:
- Spoiler:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
YOU! LIS, POST TOPIC NU?? >3 Nee, Crowmask is gebaseerd op Gilbert van Pandora Hearts, gedeeltelijk toch. xD Ik neem aan dat je Crowmask bedoelde? :') Oh Shit, ja die bedoelde ik >3 Sorry!! Ik ben helemaal in de war van de mix van Bio, Latijn, Duits posten met Arcane, Frost, Cherry en al die dingen xD Ga je duits posten met Arcane? oO Oh Help xD Ik hoopte nog wel dat niemand het zou zien >3 |
| | | Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| | | | As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:32 | |
| - cuz I had to:
My feelings atm... |
| | | Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:34 | |
| - Cherish schreef:
Ben blij dat ik een tijdelijke laptop heb, alleen niet blij dat ik er geen GIMP op krijg :'c Ommggg Juul, do you remember me? xD Eventueel wil ik wel een setje voor je maken hoor ;')
Laatst aangepast door Softvoice op di 8 apr 2014 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:34 | |
| - Slenderpaw schreef:
- cuz I had to:
My feelings atm... I can tell you where you're going! You're going to post bij Tall right now c; Tenzij je er geen zin in hebt… Wat is er Assie? Ik hou er niet van je droevig te zien -voor zover we elkaar zien dan >3- |
| | | 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:38 | |
| @Dieuw: Zullen we dan Bloodkit en Cherrykit doen? c: @Soft: Ben jij Isa???? En ja is goed, stuur zo de plaatjes door ^^ |
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:39 | |
| - Scorchpaw schreef:
- @Dieuw: Zullen we dan Bloodkit en Cherrykit doen? c:
@Soft: Ben jij Isa???? En ja is goed, stuur zo de plaatjes door ^^ Ik vind het prima ;D Wie maakt? |
| | | Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 19:40 | |
| - Scorchpaw schreef:
- @Dieuw: Zullen we dan Bloodkit en Cherrykit doen? c:
@Soft: Ben jij Isa???? En ja is goed, stuur zo de plaatjes door ^^ Jep x'D En ik zie je pm wel verschijnen ^^ |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |