Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:52 god god god de harde schrijf werkt nog gewoon nu kan het probleem alleen nog in de laptop zitten god please bless my soul
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:54 AND NOW I'M A HAPPY Bo
Bijles is vervroegd gedaan, ik heb thuis les en ik kreeg het er zo snel in dat de leraar zei dat we klaar waren voor ik het wist >3 *schopt fysica weg* Waar moet ik posten? >3
Kiki 1621 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:56 Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw??
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:56 Raven heeft best wel een origineel OS ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:57 Als je met een kreng om kan gaan heb ik Demopaw nog wel voor je
Quinty 1869 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:57 @Kiek; Als je een beetje geduldig met me bent, heb ik Timepaw voor je :3 Of Eaglepaw, maar ik moet Timey actief maken xD
Bunny 456 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:58
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:58 Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior
-en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^
Eef 1702 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:58 Glowmask schreef: Ik ga niets zeggen over slechte slaapritmes x'D Ik leef, door al het schoolwerk, al een paar weken op maar 4 tot 5 uur slaap per nacht. Thank god for the person who found coffee xD Ik heb dat idd ook... Door de combinatie van veel werk/studie/de leuke programma's op tv beginnen nou eenmaal laat, krijg je op een gegeven moment een ritme dat je pas om 2 uur in slaap valt.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 20:59 Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait!
jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:00 Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3
Kiki 1621 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:00 @ Marieke: Dankje!! c: @ Quinty: Hmmn... dan maar even wachten.. :') En ik weet niet hoe goed Raven is met krengen :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:00 Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3 Ik heb Bone (: xD
@Kiki
m aar een amnier om erachter te komen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:01 Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3 Ik heb Bone (: xD Nice. Wist ik eig niet xD
Topic? >3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:02 Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3 Ik heb Bone (: xD Nice. Wist ik eig niet xD Topic? >3 hahaha ik ben de enige van het originele nest nog xd
en jahoor, je weet al hoe Boney is
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:04 Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3 Ik heb Bone (: xD Nice. Wist ik eig niet xD Topic? >3 hahaha ik ben de enige van het originele nest nog xd en jahoor, je weet al hoe Boney is Ok, ik ga hem zo maken en doorsturen ^^
En ben je serieus? Ik dacht dat Dim de enige was xD
Wie heeft er Sinkit eig?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:06 Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3 Ik heb Bone (: xD Nice. Wist ik eig niet xD Topic? >3 hahaha ik ben de enige van het originele nest nog xd en jahoor, je weet al hoe Boney is Ok, ik ga hem zo maken en doorsturen ^^ En ben je serieus? Ik dacht dat Dim de enige was xD Wie heeft er Sinkit eig? Ja ik weet wie het is maar ik betwijfel of die ooit nog wat gaat doen...
Maar nee Bonekit was de enige uit het originele nest Bone, Skull, Bone
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:11 Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Snowcrystal schreef: Snowdrop schreef: Ravenpaw, schreef: Zijn er nog Shadowclan apprentices die een topic willen met Ravenpaw?? Geen apprentices, wel een kit en een warrior -en de lover van Aury >3- : Dimkit en Nevermind ;3 Als je een topic wil, schreeuw je maar ^^ Wait! jij hebt Dimkit, kitten van Disturbing x Dark? Ja. Waarom? :3 Ik heb Bone (: xD Nice. Wist ik eig niet xD Topic? >3 hahaha ik ben de enige van het originele nest nog xd en jahoor, je weet al hoe Boney is Ok, ik ga hem zo maken en doorsturen ^^ En ben je serieus? Ik dacht dat Dim de enige was xD Wie heeft er Sinkit eig? Ja ik weet wie het is maar ik betwijfel of die ooit nog wat gaat doen... Maar nee Bonekit was de enige uit het originele nest Bone, Skull, Bone Ah, vandaar.
Weet jij eig wanneer ze appie kunnen worden?
Edit:
Le topic :3
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:12 Zal ik Nightspark een andere seksualiteit geven? :') Of gewoon hetero houden? x'D
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:13 VIDEO When life gives you lemons...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic