|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 11:27 | |
| - Snowdrop schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Trouwens, ik kwam er gister ineens achter dat er hier twee Bo's zijn. Dus dat was verwarrend. Wie is wie? xD
Ik ben Bo-2-
De persoon achter Jaytail, Lítill, Leafpaw, Lionbeat en nog een hoop is de andere Bo.
Maar meestal zullen mensen me hier met Bo2 aanspreken, dat is om verwarring te voorkomen ^^ Haha ja dat vertelde me gister xD Maar wie is Bo1 dan? Welke accounts horen daarbij? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 11:28 | |
| Ik weet niet wat ik wil doen .-. |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 11:32 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Trouwens, ik kwam er gister ineens achter dat er hier twee Bo's zijn. Dus dat was verwarrend. Wie is wie? xD
Ik ben Bo-2-
De persoon achter Jaytail, Lítill, Leafpaw, Lionbeat en nog een hoop is de andere Bo.
Maar meestal zullen mensen me hier met Bo2 aanspreken, dat is om verwarring te voorkomen ^^ Haha ja dat vertelde me gister xD Maar wie is Bo1 dan? Welke accounts horen daarbij? De persoon achter Jaytail, Lítill, Leafpaw, Lionbeat en nog een hoop is de andere Bo. |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 11:37 | |
| Ik ben gewoon blij met mijn tekening xD Enkel z'n tattoo's overtrekken x'D - Austin en Squidy:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:08 | |
| Merp, tis best stil hier.. Maar dat komt vast omdat zowat iedereen op school zit nu |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:10 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:11 | |
| Ik zit niet op school c: maar straks wel bij de dierenarts. |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:13 | |
| - Cinderfell schreef:
- Ik zit niet op school c: maar straks wel bij de dierenarts.
Hoezo ? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:15 | |
| WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? I love dit quote-dingetje C: (niet alleen omdat het het quote-dingetje van WC is xD) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:16 | |
| - Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
Hoezo ? Een hondje(niet die van ons maar die bij ons verblijft) moest geopereerd worden omdat haar middenrif gescheurt was,daardoor zijn haar darmen naar boven gekomen en het hart en de longen geplet waardoor ze niet goed kon halen,dus na lange tijd is er besloten haar te opereren al zou dat riskant worden en kon ze daar dan ook weer sterven,maar ze heeft het gehaald en om 2 uur mogen we haar bezoeken c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:17 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
Hoezo ? Een hondje(niet die van ons maar die bij ons verblijft) moest geopereerd worden omdat haar middenrif gescheurt was,daardoor zijn haar darmen naar boven gekomen en het hart en de longen geplet waardoor ze niet goed kon halen,dus na lange tijd is er besloten haar te opereren al zou dat riskant worden en kon ze daar dan ook weer sterven,maar ze heeft het gehaald en om 2 uur mogen we haar bezoeken c: Ohw, dat klinkt niet zo best, ik heb medelijden met het hondje :c Maar wel fijn dat ze het heeft overleefd ^^ |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:19 | |
| - Cinderfell schreef:
- Snakebites schreef:
- Cinderfell schreef:
Hoezo ? Een hondje(niet die van ons maar die bij ons verblijft) moest geopereerd worden omdat haar middenrif gescheurt was,daardoor zijn haar darmen naar boven gekomen en het hart en de longen geplet waardoor ze niet goed kon halen,dus na lange tijd is er besloten haar te opereren al zou dat riskant worden en kon ze daar dan ook weer sterven,maar ze heeft het gehaald en om 2 uur mogen we haar bezoeken c: Awh, blij dat ze het heeft gehaald :') |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:23 | |
| Idd,ik was er dan ook kapot van! Daarom heb ik weinig geslapen en toen ze daar in die kooi zat keek ze ons zo aan van. Bedankt! enzo dat was zo lief en dan als laatste voor we naar huis vertrokken heb ik tegen haar gefluisterd: 'Hou vol meisje,doe het voor mij' en ze heeft het gedaan c: |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:29 | |
| - Cinderfell schreef:
- Idd,ik was er dan ook kapot van! Daarom heb ik weinig geslapen en toen ze daar in die kooi zat keek ze ons zo aan van. Bedankt! enzo dat was zo lief en dan als laatste voor we naar huis vertrokken heb ik tegen haar gefluisterd: 'Hou vol meisje,doe het voor mij' en ze heeft het gedaan c:
Awh c: - Ga mijn eerste anime kijken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:32 | |
| |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:33 | |
| |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:52 | |
| |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:56 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 12:57 | |
| My headache is killing me -__- ik heb hele lieve huisgenootjes die voor me zorgen, en ik ben er net achtergekomen dat ik ook koorts heb. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|