|
47 Actief
| |
| Onderwerp: Yaaaawn. ma 7 apr 2014 - 14:56 | |
| De kater trok een wat teleurgesteld gezicht toen hij de sneeuwvlokjes vanuit de ingang van de Den naar beneden zag vallen. Niet weer zon sneeuw dag, kom op StarClan, zo konden ze toch niet leven? De kater legde zijn kop al snel weer zuchten op zijn nest en deed alsof hij sliep, omdat hij vanuit zijn ooghoeken Warriors had zien opstaan. Toen de pootstappen waren weggestorven rolde hij zich op zijn rug en keek wat dwaas naar het plafond van de Den. Oh wat gezellig en leuk was het hier! Hier kon hij wel de hele dag blijven!
OOC; Open ~
|
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. di 8 apr 2014 - 14:48 | |
| Icecloud was al de den uit gegaan, maar aangezien niemand haar nodig leek te hebben was ze toch maar weer terug de den in gegaan. Het was namelijk niet het fijnste weer om buiten te den te gaan wachten, dus had ze maar besloten om weer terug de den in te gaan. Ze schudde de sneeuwvlokjes die nog in haar vacht zaten van haar af en keek toen even om haar heen of er al andere warriors ware die wakker waren en ze zag al snel Shreddedhope op zijn rug liggen en ze besloot om naar hem toe te lopen. "Geen zin om door de sneeuw te moeten?" Vroeg ze de kater. Zelf vond ze het ook niet echt iets, maar als ze moest deed ze het wel. |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. di 8 apr 2014 - 14:57 | |
| Hij hoorde weer het zachte geluid van pootstapjes, maar trok zich er even niets van aan. Anders moest hij de hele dag op zijn hoede zijn en wie zou hem nou uit die vele Warriors nou net spotten? "Geen zin om door de sneeuw te moeten?" Geschrokken rolde op hij op zijn buik en keek met grote ogen naar de poes die hem zojuist had aangesproken. Snel zette hij een wat onschuldig glimlachje op. "Hehe, niet echt nee." Grijnsde hij zachtjes. "Jij wel dan?"
|
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. di 8 apr 2014 - 15:08 | |
| Ze zag hoe de kater zich geschrokken weer omdraaide op zijn buik en haar met grote ogen aankeek. "Hehe, niet echt nee." Zei de kater. "Jij wel dan?" Ze schudde haar kop bij zijn vraag. "Ik zit liever hierbinnen dan dat ik naar buiten ga in de sneeuw." Zei ze. "Maar als ik op patrouille had gemoeten had ik geen keus gehad." Ze hoopte alleen wel dat de sneeuw snel weg zou gaan. Het leek nu namelijk al een eeuwigheid geleden dat er geen sneeuw meer op de grond had gelegen. |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. di 8 apr 2014 - 21:10 | |
| "Ik zit liever hierbinnen dan dat ik naar buiten ga in de sneeuw." Opgelucht liet hij haar blik los. Het was gelukkig geen strenge Lionroar of Everstar. Pfieuw. "Maar als ik op patrouille had gemoeten had ik geen keus gehad." Hij keek voorzichtig weer op en krulde zijn staart om zijn lijf. "Hmm ja," Mompelde hij instemmend. "Maar de eerste patrouilles zijn dan denk ik al weg? Dan heb ik misschien nog een klein excuusje om nog even te blijven liggen in mijn warme nest, want ja, door al dat harde werk.. heb ik mijn rust wel nodig." Grijnsde hij dwaasjes.
|
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. wo 9 apr 2014 - 15:45 | |
| "Hmm ja," Kreeg ze als reactie van de kater. "Maar de eerste patrouilles zijn dan denk ik al weg? Dan heb ik misschien nog een klein excuusje om nog even te blijven liggen in mijn warme nest, want ja, door al dat harde werk.. heb ik mijn rust wel nodig." Ze grinnikte even bij zijn woorden. "Die zijn al weg inderdaad, daarom ben ik ook weer terug de den in gegaan. Voor iemand me weer ergens voor nodig zou hebben." Zei ze. "Waarschijnlijk zijn we straks wel aan de beurt." Voegde ze eraan toe. |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. vr 11 apr 2014 - 13:32 | |
| "Die zijn al weg inderdaad, daarom ben ik ook weer terug de den in gegaan. Voor iemand me weer ergens voor nodig zou hebben." De kater grinnikte en gaf zijn vacht een paar snelle likken. "Waarschijnlijk zijn we straks wel aan de beurt." Bij die gedachten trok hij even een vies gezicht. Yak, in die koude sneeuw gaan stappen. Een rilling gleed over zijn rug en hij schudde zijn kop om over die gedachte heen te komen. "Als ze ons kunnen vinden natuurlijk," Grijnsde hij kittenachtig en stond op van zijn nest en wurmde eronder, zodat hij nu een groene vacht had gekregen. "Zouden ze me zo kunnen vinden, denk je?"
|
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. vr 11 apr 2014 - 15:38 | |
| "Als ze ons kunnen vinden natuurlijk," Zei de kater en hij begon onder zijn nest te kruipen, waardoor zijn vacht bedekt raakte met de mos. "Zouden ze me zo kunnen vinden, denk je?" Ze glimlachte even naar hem. "Ik denk dat ze aardig hun best moeten doen om je te vinden." Zei ze. Wat ze zei was waarschijnlijk niet waar, maar ze was ook niet van plan om het andere te zeggen. Als ze het zelf zou proberen zou ze veel mos nodig hebben, aangezien haar vacht waarschijnlijk nog zichtbaar zou zijn als de laag mos niet dik genoeg was. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Yaaaawn. | |
| |
|
| |
|