Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:45

I am in a happy mood now :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:52

Topic aanmakennn. Muziek oppp. Inspiratie hierrrr ..
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:54

Leafpaw. schreef:
My day is a lot better now xD
-1 :c
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:55

Daan, dat is goed! -hint hint--Fawn x Tall topic staat nog steeds open-

Tall heeft echt een slechte namen smaak xD
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:56

@Daan, het topic staat er trouwens al, bij de fourtrees. ^^
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:58

Vandaag werd toch bekend gemaakt wie Med.Cat apprentice werd? Achja,waarschijnlijk word ik wééral niet gekozen :c Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon naar de mensen kijken die ze het best kennen enzo,but you now.
Miracledust
Member
That one Homestuck person (Marieke)
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:00

Cinderfell schreef:
Vandaag werd toch bekend gemaakt wie Med.Cat apprentice werd? Achja,waarschijnlijk word ik wééral niet gekozen :c Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon naar de mensen kijken die ze het best kennen enzo,but you now.

Bij de medcat audities is dat niet zo, misschien bij sommige dingen op de accountmarkt wel (ik weet het niet zeker). En je maakt net zoveel kans als de rest van de aanmeldingen, dus niet zo negatief ;D
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:01

Miracledust schreef:
Cinderfell schreef:

Bij de medcat audities is dat  niet zo, misschien bij sommige dingen op de accountmarkt wel (ik weet het niet zeker).  En je maakt net zoveel kans als de rest van de aanmeldingen, dus niet zo negatief ;D

I know,maar het voelt zo XD Naja ik moet blij zijn dat ze geen bloed hebben getrokken(ben alleen weer hartstikke moe :c) Iemand zin in een topicje c:
Crowmask
Member
Chi
156
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:02

Toen ik gekozen werd met Little kende ik alleen maar Babs echt goed tbh. xD
Dus t kan sws niet dat ze alleen daar naar kijken.
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:03

Cinderfell schreef:

Geloof me, echt niet. De kits van Lone x Never daar hebben Jamie en ik echt lang over zitten discuteren. En we hebben niet gekeken naar de personen, maar naar de karakters die het best in het nest zouden passen.

Ik heb ook vaak dat gevoel, maar dat is dus niet zo ^^ Ik werd/word toch amper gekozen. Maar tja, blijven proberen en proberen c:
Raccoonmask
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:05

Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Tumblr_n0aotf4eyz1so0ukuo1_400
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Tumblr_n0aotf4eyz1so0ukuo3_400
weird, gewoon weird... O.o
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:06

Snowdrop schreef:
Cinderfell schreef:

Geloof me, echt niet. De kits van Lone x Never daar hebben Jamie en ik echt lang over zitten discuteren. En we hebben niet gekeken naar de personen, maar naar de karakters die het best in het nest zouden passen.

Ik heb ook vaak dat gevoel, maar dat is dus niet zo ^^ Ik werd/word toch amper gekozen. Maar tja, blijven proberen en proberen c:

I know,opgeven staat niet in mijn woordenboek(zeker nu ik weet dat mijn kater nog leeft XD)
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:06

Raccoonmask schreef:

Squirrel ate some catnip!!!! xD
Miracledust
Member
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:07

Snowdrop schreef:
Raccoonmask schreef:

xD
Wretchedpaw
Member
307
Actief

CAT'S PROFILE
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:07

Snowdrop schreef:
Raccoonmask schreef:

Omg awesome xD
Autumnwish
Member
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:08

Snowdrop schreef:
Cinderfell schreef:

Ik vind het elke keer dat ik dit lees diep beledigend Amy, aangezien je mij en de rest van het team eigenlijk beschuldigd van oneerlijke keuzes. We kijken naar activiteit, het karakter zelf en naar een heleboel factoren.
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:09

Runningkit. schreef:
@Bunny;;
1, 12, 18 & 24 vind ik wel gaaf :3

@Esmee;;
Heeeeeeeeeeeeeey hun ;D

@Chrisssssaaaaa;;
AHW <3 LUVVVVV YOUUUUUUUU (: <3

Baaaaabbeeeeee i loveeeeeeee youuu toooo <33
<'3333333333333 FOREVVEEEEEEEEEEER
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:12

Cinderfell schreef:

Ik geef ook ongelijk hoor. Bij het beslissen van een tweede mod hebben Lexi en ik vooral gekeken naar wie we vonden dat het het meest verdiende. Van Tess wisten we bijv al dat ze met (succesvolle xD) Sykes heeft meegeholpen ih team, en dus waren er nog maar twee aanmeldingen over om uit te kiezen xD

But guys I got 70 Very Happy sooooooooo happy..
Disturbingmind
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Disturbingmind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:13

Gosh, waarom? Waarom? Waarom blijft die idiote amerikaan de hele tijd in mijn hoofd terugkomen? >.<
Kennelijk haat ik die jongen toch niet... D=
Miracledust
Member
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 19:14

Disturbingmind schreef:
Gosh, waarom? Waarom? Waarom blijft die idiote amerikaan de hele tijd in mijn hoofd terugkomen? >.<
Kennelijk haat ik die jongen toch niet... D=

Wie wat waar? jojo tell mee
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: