|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:45 | |
| I am in a happy mood now :'D |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:52 | |
| Topic aanmakennn. Muziek oppp. Inspiratie hierrrr .. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:54 | |
| - Leafpaw. schreef:
- My day is a lot better now xD
-1 :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:55 | |
| Daan, dat is goed! -hint hint--Fawn x Tall topic staat nog steeds open-
Tall heeft echt een slechte namen smaak xD
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:56 | |
| @Daan, het topic staat er trouwens al, bij de fourtrees. ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:58 | |
| Vandaag werd toch bekend gemaakt wie Med.Cat apprentice werd? Achja,waarschijnlijk word ik wééral niet gekozen :c Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon naar de mensen kijken die ze het best kennen enzo,but you now. |
|
| |
That one Homestuck person (Marieke) 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:00 | |
| - Cinderfell schreef:
- Vandaag werd toch bekend gemaakt wie Med.Cat apprentice werd? Achja,waarschijnlijk word ik wééral niet gekozen :c Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon naar de mensen kijken die ze het best kennen enzo,but you now.
Bij de medcat audities is dat niet zo, misschien bij sommige dingen op de accountmarkt wel (ik weet het niet zeker). En je maakt net zoveel kans als de rest van de aanmeldingen, dus niet zo negatief ;D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:01 | |
| - Miracledust schreef:
- Cinderfell schreef:
- Vandaag werd toch bekend gemaakt wie Med.Cat apprentice werd? Achja,waarschijnlijk word ik wééral niet gekozen :c Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon naar de mensen kijken die ze het best kennen enzo,but you now.
Bij de medcat audities is dat niet zo, misschien bij sommige dingen op de accountmarkt wel (ik weet het niet zeker). En je maakt net zoveel kans als de rest van de aanmeldingen, dus niet zo negatief ;D I know,maar het voelt zo XD Naja ik moet blij zijn dat ze geen bloed hebben getrokken(ben alleen weer hartstikke moe :c) Iemand zin in een topicje c: |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:02 | |
| Toen ik gekozen werd met Little kende ik alleen maar Babs echt goed tbh. xD Dus t kan sws niet dat ze alleen daar naar kijken. |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:03 | |
| - Cinderfell schreef:
Geloof me, echt niet. De kits van Lone x Never daar hebben Jamie en ik echt lang over zitten discuteren. En we hebben niet gekeken naar de personen, maar naar de karakters die het best in het nest zouden passen. Ik heb ook vaak dat gevoel, maar dat is dus niet zo ^^ Ik werd/word toch amper gekozen. Maar tja, blijven proberen en proberen c: |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| |
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:06 | |
| - Snowdrop schreef:
- Cinderfell schreef:
Geloof me, echt niet. De kits van Lone x Never daar hebben Jamie en ik echt lang over zitten discuteren. En we hebben niet gekeken naar de personen, maar naar de karakters die het best in het nest zouden passen.
Ik heb ook vaak dat gevoel, maar dat is dus niet zo ^^ Ik werd/word toch amper gekozen. Maar tja, blijven proberen en proberen c: I know,opgeven staat niet in mijn woordenboek(zeker nu ik weet dat mijn kater nog leeft XD) |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
| |
| |
| |
307 Actief
| |
| |
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:08 | |
| - Snowdrop schreef:
- Cinderfell schreef:
Geloof me, echt niet. De kits van Lone x Never daar hebben Jamie en ik echt lang over zitten discuteren. En we hebben niet gekeken naar de personen, maar naar de karakters die het best in het nest zouden passen.
Ik heb ook vaak dat gevoel, maar dat is dus niet zo ^^ Ik werd/word toch amper gekozen. Maar tja, blijven proberen en proberen c: Ik vind het elke keer dat ik dit lees diep beledigend Amy, aangezien je mij en de rest van het team eigenlijk beschuldigd van oneerlijke keuzes. We kijken naar activiteit, het karakter zelf en naar een heleboel factoren. |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:09 | |
| - Runningkit. schreef:
- @Bunny;;
1, 12, 18 & 24 vind ik wel gaaf :3
@Esmee;; Heeeeeeeeeeeeeey hun ;D
@Chrisssssaaaaa;; AHW <3 LUVVVVV YOUUUUUUUU (: <3 Baaaaabbeeeeee i loveeeeeeee youuu toooo <33 <'3333333333333 FOREVVEEEEEEEEEEER |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:12 | |
| - Cinderfell schreef:
Ik geef ook ongelijk hoor. Bij het beslissen van een tweede mod hebben Lexi en ik vooral gekeken naar wie we vonden dat het het meest verdiende. Van Tess wisten we bijv al dat ze met (succesvolle xD) Sykes heeft meegeholpen ih team, en dus waren er nog maar twee aanmeldingen over om uit te kiezen xD But guys I got 70 sooooooooo happy.. |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:13 | |
| Gosh, waarom? Waarom? Waarom blijft die idiote amerikaan de hele tijd in mijn hoofd terugkomen? >.<
Kennelijk haat ik die jongen toch niet... D= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 19:14 | |
| - Disturbingmind schreef:
- Gosh, waarom? Waarom? Waarom blijft die idiote amerikaan de hele tijd in mijn hoofd terugkomen? >.<
Kennelijk haat ik die jongen toch niet... D= Wie wat waar? jojo tell mee |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|