|
|
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:12 | |
| |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:13 | |
| - Strawberry schreef:
- Timerose schreef:
- Tallkit schreef:
- Timerose schreef:
- Tallkit schreef:
- Timerose schreef:
- Jaa jullie willen wel weten wie ik ben hé? :'D Probeer maar te raden, en ik ben niet nieuw ~
Daan! .-. Ja? Nee? Antwoord? x'D Yes I am xp Pff, ik kan nooit anoniem blijven, hoe weten jullie dat toch? x'D Stijl van setjes maken. :') Dat sowieso. Noot always~! Had ooit eens een lelijk setje gemaakt en jij wist het nog steeds. :c |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| - Timerose schreef:
- Strawberry schreef:
- Timerose schreef:
- Tallkit schreef:
- Timerose schreef:
- Tallkit schreef:
- Timerose schreef:
- Jaa jullie willen wel weten wie ik ben hé? :'D Probeer maar te raden, en ik ben niet nieuw ~
Daan! .-. Ja? Nee? Antwoord? x'D Yes I am xp Pff, ik kan nooit anoniem blijven, hoe weten jullie dat toch? x'D Stijl van setjes maken. :') Dat sowieso. Wat is mijn stijl dan? Is het negatief bedoeld ? XD
Mweh x'D Nee xD Maar gewoon herkenbaar. |
|
| |
Bo2 59 Actief
| |
| - Strawberry schreef:
- Timerose schreef:
- Strawberry schreef:
- Timerose schreef:
- Tallkit schreef:
- Timerose schreef:
- Tallkit schreef:
- Timerose schreef:
Daan! .-. Ja? Nee? Antwoord? x'D Yes I am xp Pff, ik kan nooit anoniem blijven, hoe weten jullie dat toch? x'D Stijl van setjes maken. :') Dat sowieso. Wat is mijn stijl dan? Is het negatief bedoeld ? XD
Mweh x'D Nee xD Maar gewoon herkenbaar. Hoezo dan x'D *sorry nieuwsgierig* |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:16 | |
| De manier waarop je je katten in het plaatje knipt en de randjes om de tekst enzo. :')
At any rate, ik ga tekenen. Ik zal maar geen livestream aanzetten, want anders moeten jullie het alleen met muziek doen. xD (Ik hoest me drie slagen in de rondte) |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:17 | |
| - Tallkit schreef:
- Dawnstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Babs
Ik had je inderdaad nog nooit gesproken, misschien om een keer mijn naam te veranderen of iets in die trant ;p
//Marieke PTX love <3 OMG ISA HEB JE SRS MN TEKENING IN JE OS GEZET? xDDD Ja ik zei toch dat ik dat zou doen xD Its super pretty, iedereen ga hem bekijken Whahaha! Bo, teken er ook een voor mij! Voordat iedereen je handtekening wilt ;D
Daan, ik ken je inmiddels te goed xD EDIT- eigenlijk gok ik dat Babs gelijk heeft, en het feit dat geen van jouw accountjes online was :') Maar dan moet ik weer naar mn Whiteboard en ben ik te lui om up te loaden xD Isa heeft hem zelf geupload toen ik de pic via wapp stuurde xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:18 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Dawnstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Babs
Ik had je inderdaad nog nooit gesproken, misschien om een keer mijn naam te veranderen of iets in die trant ;p
//Marieke PTX love <3 OMG ISA HEB JE SRS MN TEKENING IN JE OS GEZET? xDDD Ja ik zei toch dat ik dat zou doen xD Its super pretty, iedereen ga hem bekijken Whahaha! Bo, teken er ook een voor mij! Voordat iedereen je handtekening wilt ;D
Daan, ik ken je inmiddels te goed xD EDIT- eigenlijk gok ik dat Babs gelijk heeft, en het feit dat geen van jouw accountjes online was :') Maar dan moet ik weer naar mn Whiteboard en ben ik te lui om up te loaden xD Isa heeft hem zelf geupload toen ik de pic via wapp stuurde xD Mmmm… Is dat de echte reden?? xD Oke dan, dan moet Tall nog ff zonder doen ;D |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:18 | |
| |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:19 | |
| - Tallkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Dawnstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Babs
Daan, ik ken je inmiddels te goed xD EDIT- eigenlijk gok ik dat Babs gelijk heeft, en het feit dat geen van jouw accountjes online was :') Maar dan moet ik weer naar mn Whiteboard en ben ik te lui om up te loaden xD Isa heeft hem zelf geupload toen ik de pic via wapp stuurde xD Mmmm… Is dat de echte reden?? xD Oke dan, dan moet Tall nog ff zonder doen ;D Jup real reason xD Vraag Isa maar :') Tis echt op mn whiteboard gemaakt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:20 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Dawnstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Babs
Daan, ik ken je inmiddels te goed xD EDIT- eigenlijk gok ik dat Babs gelijk heeft, en het feit dat geen van jouw accountjes online was :') Maar dan moet ik weer naar mn Whiteboard en ben ik te lui om up te loaden xD Isa heeft hem zelf geupload toen ik de pic via wapp stuurde xD Mmmm… Is dat de echte reden?? xD Oke dan, dan moet Tall nog ff zonder doen ;D Jup real reason xD Vraag Isa maar :') Tis echt op mn whiteboard gemaakt xD Jaloers.. Ik wil ook een Whiteboard!!! -wat de mens al niet mist xD- |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:22 | |
| - Tallkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Dawnstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Babs
Daan, ik ken je inmiddels te goed xD EDIT- eigenlijk gok ik dat Babs gelijk heeft, en het feit dat geen van jouw accountjes online was :') Maar dan moet ik weer naar mn Whiteboard en ben ik te lui om up te loaden xD Isa heeft hem zelf geupload toen ik de pic via wapp stuurde xD Mmmm… Is dat de echte reden?? xD Oke dan, dan moet Tall nog ff zonder doen ;D Jup real reason xD Vraag Isa maar :') Tis echt op mn whiteboard gemaakt xD Jaloers.. Ik wil ook een Whiteboard!!! -wat de mens al niet mist xD- Naja, tis geen Whiteboard iig. Het is Whiteboard poster papier >:3 T is gewoon een reuze poster achtig gemaakt van dat spul voor Whiteboards xD Dus het is tegen mn kast geplakt c: |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:24 | |
| Hm...Op de een of andere manier heb ik zin om een nieuw accje te maken,maar aan de andere kant ben ik te inspiratieloos om een naam te bedenken en kei moe. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:26 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Tallkit schreef:
- Dawnstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Babs
Daan, ik ken je inmiddels te goed xD EDIT- eigenlijk gok ik dat Babs gelijk heeft, en het feit dat geen van jouw accountjes online was :') Maar dan moet ik weer naar mn Whiteboard en ben ik te lui om up te loaden xD Isa heeft hem zelf geupload toen ik de pic via wapp stuurde xD Mmmm… Is dat de echte reden?? xD Oke dan, dan moet Tall nog ff zonder doen ;D Jup real reason xD Vraag Isa maar :') Tis echt op mn whiteboard gemaakt xD Jaloers.. Ik wil ook een Whiteboard!!! -wat de mens al niet mist xD- Naja, tis geen Whiteboard iig. Het is Whiteboard poster papier >:3 T is gewoon een reuze poster achtig gemaakt van dat spul voor Whiteboards xD Dus het is tegen mn kast geplakt c: Aha! |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 20:49 | |
| Mn stiefpa heeft zojuist uitgevlogen tegen m'n echte pa :c waarom toch... waarom moeten zij twee nu ruzie met elkaar maken. |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 21:33 | |
| //Emma Ik ben gwn speciaal >D
Speelt iemand hier town of Salem? ^^ |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 21:37 | |
| Iemand nog een topic? Kan nergens meer op reageren.. (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 21:42 | |
| //Crowmask Ik wil wel, maar dat voelt als verraad op de topics waar ik nog niet op gereageerd heb maar geen inspi voor heb xD |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 21:44 | |
| - Dawnstar schreef:
- //Crowmask
Ik wil wel, maar dat voelt als verraad op de topics waar ik nog niet op gereageerd heb maar geen inspi voor heb xD (Know the feeling(A) ) Bezie het als volgt: wie weet krijg je door die nieuwe topics ook nieuwe inspiratie. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 21:46 | |
| - Crowmask schreef:
- Dawnstar schreef:
- //Crowmask
Ik wil wel, maar dat voelt als verraad op de topics waar ik nog niet op gereageerd heb maar geen inspi voor heb xD (Know the feeling(A) ) Bezie het als volgt: wie weet krijg je door die nieuwe topics ook nieuwe inspiratie. xD Haha oke dan, wil jij aanmaken ^^ Wie ben jij eig? :S |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|