|
|
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 21:54 | |
| Als je deze snapt; congrats and welcome to Tumblria ;D |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 21:55 | |
| ik vat m niet xd misschien een uitleg? |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 21:57 | |
| Oke een hint; 'The-song-that-must-not-be-named' x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 21:59 | |
| Ik ben Gaby, ik niet snap xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:11 | |
| Het is hier stil vanavond...
Wil er iemand setje? :3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:14 | |
| @Bo2; Je mag er wel een voor Finest maken, zolang je zelf plaatje zoekt en zn ogen blind maakt xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:14 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik ben zo blij dat UPC komt met verschillende radio kanalen en dat daar een alternative zender tussen zit :'D Precies alle muziek die ik normaal ook luister!
Ben nu aan 't mee bléren met Synthetica van Metric. Je moet maar eens zoeken naar radiozenders op internet.. Dan heb je suuuuperveel wat je zeker zal bevallen Ook die je wat minder zal bevallen... Er is ook een ... Justin.. Bieber.. radiozender... *druipt af* |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:21 | |
| - Nimblekit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Ik ben zo blij dat UPC komt met verschillende radio kanalen en dat daar een alternative zender tussen zit :'D Precies alle muziek die ik normaal ook luister!
Ben nu aan 't mee bléren met Synthetica van Metric. Je moet maar eens zoeken naar radiozenders op internet.. Dan heb je suuuuperveel wat je zeker zal bevallen Ook die je wat minder zal bevallen... Er is ook een ... Justin.. Bieber.. radiozender... *druipt af*
Oh jottum! Een Justin Bieber zender, alles wat ik ooit nodig had :'D Eef, ik heb eigenlijk best wel niks te doen op 't moment. Had je die vragen al voor me of nog niet? c: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:26 | |
| Mensen, weet je hoe pijnlijk het eigenlijk is als je op het Postdepot aankomt en je hebt in plaats van 5 pakketjes huis aan huis (reclamefolders) er 21?! D: Mein Gott, m'n fietstassen zaten alleen al vol met de huis aan huis (Sterker nog, als ik alles in m'n tassen zou proppen aan huis aan huis, zonder de post, dan zou het alsnog niet gepast hebben). It was a heavy day.. xD (Ik prop altijd 2 van die pakketten sowieso al in de schoudertas (A)) |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:27 | |
| - Finestheart schreef:
- @Bo2; Je mag er wel een voor Finest maken, zolang je zelf plaatje zoekt en zn ogen blind maakt xD
kan ik niet, srry xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:30 | |
| well ik gaat slapen menseeehh ciaoo |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:32 | |
| Shhiiiiittt ik ben een half uur te laat met m'n antibiotica innemen ooeepss. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:33 | |
| @Babs: Dat ziet er zwaar uit, sterkte ;3
@Gabs: Slaapwel ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:34 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Shhiiiiittt ik ben een half uur te laat met m'n antibiotica innemen ooeepss.
Then take it now >C |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:36 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:38 | |
| Bunny@ Dat gevoel ken ik (helaas) maar al te goed x'D
---
Het: Ik wil een nieuw account aanmaken gevoel maar ik heb al teveel accounts terwijl ik dat ene perfecte ik kan me erop focussen account wil hebben.
Yeah. That accurately describes it actually. x'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:38 | |
| - Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Then take it now >C Ik heb ze net met moeite door m'n strot gedrukt. Het zijn echt hele grote dingen :'c En ik mag geen alcohol meer en ik moet mijn calcium inname zo laag mogelijk houden :c |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:41 | |
| Weet iemand waar dat 50 question ding staat? Ik dacht er net aan, ik heb het nooit gedaan o.o
//Kiki Ahhw arme meid toch :c
Zou een topic AuryxRaven je beter maken? >D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:42 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Then take it now >C Ik heb ze net met moeite door m'n strot gedrukt. Het zijn echt hele grote dingen :'c En ik mag geen alcohol meer en ik moet mijn calcium inname zo laag mogelijk houden :c Wat voorn antibiotica heb je?:c Ik herken de trauma's, really, I do. xD.. (Vorig jaar 4 weken keelontsteking gehad, kon nauwelijks eten, niet meer praten en niet slikken. En dan krijg je die grote penicillin dingen die je moet slikken. Not fun.) Isa@ Bedoel je Cat Questions? |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 apr 2014 - 22:43 | |
| - Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Then take it now >C Ik heb ze net met moeite door m'n strot gedrukt. Het zijn echt hele grote dingen :'c En ik mag geen alcohol meer en ik moet mijn calcium inname zo laag mogelijk houden :c Wat voorn antibiotica heb je?:c Ik herken de trauma's, really, I do. xD.. (Vorig jaar 4 weken keelontsteking gehad, kon nauwelijks eten, niet meer praten en niet slikken. En dan krijg je die grote penicillin dingen die je moet slikken. Not fun.)
Isa@ Bedoel je Cat Questions? Ja met al die vragen over dit ding, van je favoriete character en alles, volgens mij is er ook een award van? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|