|
|
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:03 | |
| Nog iemand topic naast Bo? xD Wil graag actief met hem gaan worden, iets waar ik niet bekend voor sta in Riverclan. :') |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:05 | |
| - Crowmask schreef:
- Nog iemand topic naast Bo? xD
Wil graag actief met hem gaan worden, iets waar ik niet bekend voor sta in Riverclan. :') Ik wil wel, met Bumblepaw c: Ik heb honger, vanmiddag had ik een pikant broodje, dus ik heb niks gegeten vanmiddag en vanmorgen enkel een toostje. Hopelijk is het strx iets eetbaar en niet iets pikant xD |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:07 | |
| - Crowmask schreef:
- Nog iemand topic naast Bo? xD
Wil graag actief met hem gaan worden, iets waar ik niet bekend voor sta in Riverclan. :') Ik wil anders ook nog wel met Dusk^^ Ik moet haar maar weer eens actief gaan maken. |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:08 | |
| @Bo(2): Is goed~! Maak jij snel even? (: @Endria: Ook goed! Voorkeur waar je het topic wilt hebben? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:09 | |
| @Chi: Komt eraan, ik zal het je wek pben, het zal waarschijnlijk ergens later deze avond zijn ;3 |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:10 | |
| Maakt mij niet zoveel uit hoor^^ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:10 | |
| - ik kan nie tkiezen tussen al deze tshirts :
1 think like a proton 2 tinkling, please wait 3 something went wrong 4 get a life 5 21 is only half the truth 6 cake is a lie 7 equalizer shirt 8 come to the nerd side 9 home is where 10 answer loading 11 mine craft real life 12 you read my T-shirt 13 video games don't make us violent. Lag does 14 nerdshirt 15 achievement 16 video games ruined my life. 17 grow up get a life 18 skill in reading 19 soft kitty 20 octopi 21 powered by redstone 22 - Code:
-
<body> 23 bluescreen 24 am I offline? 25 - Code:
-
<geek> 26 cannot join real life 27 creeper pendant
iemand die me wil helpen? Gewoon, wat het leukste lijkt x'D Ik ivnd z eallemala even leuk x'D oh, en de laatste is geen tshirt xD dit is trouwens de website waarop ze allemaal staan -> getdigital.eu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:11 | |
| @Bunny: *Kuch*topicSnowxWhite*kuch* C: |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:11 | |
| Radio: "Welke zin schreef Cobain in zijn afscheidsbrief" Ik: "It's better to burn out than fade away !!" *Bel bel bel* Radio: "We hebben een beller, Jeffery .." Moeder: "Oh, dat is jammer meid, sneller bellen in het vervolg." Ik: "Wat ? Het is supererg, ik kon een Nirvana pakket winnen !" *Huil* Moeder: "Waarom huil je nu?" IK HAAT DE MENSHEID :C |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:12 | |
| @Bo2 Ja, ik moet nog veel reageren, maar ik heb geen zin x'c Maar het is vakantie, dus ik beloof dat ik alles in zal halen ^^ |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:12 | |
| meh, mijn spieren voelen stram DX maar het ik twee weken vakantie! |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:13 | |
| @Bunny;; 1, 12, 18 & 24 vind ik wel gaaf :3
@Esmee;; Heeeeeeeeeeeeeey hun ;D
@Chrisssssaaaaa;; AHW <3 LUVVVVV YOUUUUUUUU (: <3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:16 | |
| - Runningkit. schreef:
- @Bunny;;
1, 12, 18 & 24 vind ik wel gaaf :3
@Esmee;; Heeeeeeeeeeeeeey hun ;D
@Chrisssssaaaaa;; AHW <3 LUVVVVV YOUUUUUUUU (: <3 <333 Runnings setje ish so cuteh ;3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:21 | |
| Guys, houd op over vakantie :C Ik moet nog een paar weken voor 1 1/2 week ofzo >:c |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:33 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Guys, houd op over vakantie :C Ik moet nog een paar weken voor 1 1/2 week ofzo >:c
sorry :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:37 | |
| Ik heb hoofdpijn, ik moet aan zoveel dingen tegelijk denken. En dan nog eens tussen al die coole kittenaanmeldingen kiezen. Guys, waren maken jullie het altijd zo moeilijk? xD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:41 | |
| My day is a lot better now xD |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:43 | |
| Beter dat Silver gaat uitleggen aan Snowdrop dat Dog het hele verhaal niet kent over wat er met Dust is gebeurd en het dus totaal verkeerd begrepen heeft. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:44 | |
| - Dogdance schreef:
- Beter dat Silver gaat uitleggen aan Snowdrop dat Dog het hele verhaal niet kent over wat er met Dust is gebeurd en het dus totaal verkeerd begrepen heeft. x'D
+1 xD |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 18:45 | |
| - Snowdrop schreef:
- Dogdance schreef:
- Beter dat Silver gaat uitleggen aan Snowdrop dat Dog het hele verhaal niet kent over wat er met Dust is gebeurd en het dus totaal verkeerd begrepen heeft. x'D
+1 xD Want stiekem is Dog nu gewoon emotioneel onstabiel. ;D (When is she not) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|