|
|
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 13:32 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Vik, IK EIS EEN TOPIC! ;D Ook met andere acc's, of enkel Falcon? Want dan wil ik wel met Frostpaw? (:
Haha :'D Voor mij maakt het niet uit, ik wil Blithe ook terug actief maken, en nog een boel andere accounts, dus tja, met wie jij het liefst wil posten ik heb ongeveer alle clans ;D |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 13:41 | |
| Doe dan maar gewoon Falcon x Frost ;3 Fro wil ik momenteel het actiefst, eigenlijk ;D Wie maakt? |
|
| |
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:05 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Falconscreech schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Falconscreech schreef:
- Heeft er iemand zin in een topicje? c:
Ik altijd met Raven! c:
Oke, wie maakt...? (:
@Babs: Gefeliciteerd! c: Kan jij hem maken? Ik zit een heeeel klein beetje te erg te stressen nu. c; Ik zal het straks aanmaken (; @Lis Maakt niet uit ;D |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:09 | |
| Hup, rapport gaan afhalen! @Babs: gefeliciteerd! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:18 | |
| Ik zit in de trein en er zit een man aan de andere kant van het pad patat te eten met mayo. En hij heeft zo'n grote Stalin snor.. En daar hangt nu allemaal mayonaise in DDDDD: |
|
| |
That one Homestuck person (Marieke) 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:21 | |
| - Nimblekit schreef:
- Ik zit in de trein en er zit een man aan de andere kant van het pad patat te eten met mayo. En hij heeft zo'n grote Stalin snor.. En daar hangt nu allemaal mayonaise in DDDDD:
xD |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:24 | |
| Eef, Ghehe xD Viktor, Kan jij mss even maken? Dan ga ik verder met m'n setjes shopje ;3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:34 | |
| - Snowdrop schreef:
- Strawberry schreef:
- It is cute<3
Gaat Snowdrop een karakterswitch doormaken? Of is die text iemand anders die tegen der praat? Het eerste, dankzij Starling, Dog, White en Owyn xD Ze gaat een beetje tja, 'gek' worden xD
+ Congratz :3 Dog heeft al soort van duidelijk gemaakt dat ze het verkeerd begrepen heeft. D; En bedankt iedereen<3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:38 | |
| Gefeliciteeeeeeeeerd Babs :DDD - Zo, nieuwe ava. bezig met os ^^ |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 14:41 | |
| Rapport gan afhalen, nana, ben er blij mee ;D Nooit gedacht dat ik OOIT 92 % kon halen op geschiedenis ;o |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:01 | |
| - Snakebites schreef:
- Rapport gan afhalen, nana, ben er blij mee ;D
Nooit gedacht dat ik OOIT 92 % kon halen op geschiedenis ;o Super nice! -- Ik BAAL. Ik was bíjna in Leiden met de trein, stort er een brug in en moeten we omkeren. Nu ben ik dus echt letterlijk 3x zo lang onderweg. |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:04 | |
| - Nimblekit schreef:
- Snakebites schreef:
- Rapport gan afhalen, nana, ben er blij mee ;D
Nooit gedacht dat ik OOIT 92 % kon halen op geschiedenis ;o Super nice!
--
Ik BAAL. Ik was bíjna in Leiden met de trein, stort er een brug in en moeten we omkeren. Nu ben ik dus echt letterlijk 3x zo lang onderweg. Awh dat is stom :-/ Hoe kan een brug gewoon simpel instorten .. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:06 | |
| - Nimblekit schreef:
Ik BAAL. Ik was bíjna in Leiden met de trein, stort er een brug in en moeten we omkeren. Nu ben ik dus echt letterlijk 3x zo lang onderweg. Awh dat is stom :-/ Hoe kan een brug gewoon simpel instorten ..[/quote] Gebeurt hier vaker -__-" De conducteur zei heel geërgerd: "De brug is ALWEEEER ingestort." Dus blijkbaar is het een bekend probleem. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:07 | |
| IK LACH ME DOOD. MAAR IK ZET HET IN EEN SPOILER WANT HET IS HEEL VIES.. - echt heel vies:
Maar! Ik moest vanochtend urine inleveren bij de huisarts want tja mijn blaasontsteking is niet minder en ik ben nog steeds ziek enzo. Maar ze wisten nu niet zeker wat er loos was, dus wouden ze het opsturen naar het ziekenhuis. MAAR ZE HEBBEN HET LATEN VALLEN OH GOD :'D IK LACH ZO HARD... al moet ik nu wel nieuwe urine inleveren voor 5 uur maar dit was het waard :')
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:09 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- IK LACH ME DOOD. MAAR IK ZET HET IN EEN SPOILER WANT HET IS HEEL VIES..
- echt heel vies:
Maar! Ik moest vanochtend urine inleveren bij de huisarts want tja mijn blaasontsteking is niet minder en ik ben nog steeds ziek enzo. Maar ze wisten nu niet zeker wat er loos was, dus wouden ze het opsturen naar het ziekenhuis. MAAR ZE HEBBEN HET LATEN VALLEN OH GOD :'D IK LACH ZO HARD... al moet ik nu wel nieuwe urine inleveren voor 5 uur maar dit was het waard :')
HAHAHAA IEL HAHAHAHA IK LACH HARDOP IN DE TREIN XD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:09 | |
| Jeej, ik ben zo blij met m'n rapport <3 82 algemeen totaal percentage, 79,5 op Latijn (jeej ^^), 81 op Frans (Oo), 71 op Geschiedenis, en wiskunde weet ik niet meer xD Oja, en Godsdienst is 89 (maar da's easy). En Engels weet ik ook nie meer x'D |
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:11 | |
| - Dyingblack schreef:
- Jeej, ik ben zo blij met m'n rapport <3
82 algemeen totaal percentage, 79,5 op Latijn (jeej ^^), 81 op Frans (Oo), 71 op Geschiedenis, en wiskunde weet ik niet meer xD Oja, en Godsdienst is 89 (maar da's easy). En Engels weet ik ook nie meer x'D Gefeliciteerd c: |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:12 | |
| - Nimblekit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- IK LACH ME DOOD. MAAR IK ZET HET IN EEN SPOILER WANT HET IS HEEL VIES..
- echt heel vies:
HAHAHAA IEL HAHAHAHA IK LACH HARDOP IN DE TREIN XD JA IK OOK JEETJE WAT EEN SUKKELS EN ZE MOCHTEN HET OOK OPRUIMEN EN ZO HEHEHE :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:16 | |
| Vet goed Bunny! (Ik weet nog steeds je echte naam niet xD)
--
Als er iemand me a.u.b. wil vermaken met een TC topic, dan ben ik een blij mens =) |
|
| |
That one Homestuck person (Marieke) 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 15:39 | |
| En toen had ik een Homestuck muiscursor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |