Algemene Onzin Topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Riverleaf
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 DPKsfdL
Loïs
10
Actief

CAT'S PROFILE
Riverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 9:44

Hey guys, Loïs is weer terug op WC c: Ik was een tijdje weg aangezien ik echt nul inspiratie had en ik ben ook van plan veel accounts te gaan verwaarlozen etc, maar op Riverleaf word ik weer actief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Miracledust
Member
That one Homestuck person (Marieke)
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 9:48

Riverleaf schreef:
Hey guys, Loïs is weer terug op WC c: Ik was een tijdje weg aangezien ik echt nul inspiratie had en ik ben ook van plan veel accounts te gaan verwaarlozen etc, maar op Riverleaf word ik weer actief!

Welcome back ^^
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 9:49

wb Loïs c:

Vandaag worden de kitties van Lone & Never gekozen + De nieuwe med cat app, als ik nu niet mijn rapport had vandaag, zou het een perfecte dag zijn. Ik weet bijna zeker dat ik slechte punten zal hebben. Ik had misschien wat moeten studeren xD
Hatred
Member
Amy But cal me AA
17
Actief

CAT'S PROFILE
Hatred
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 9:50

Riverleaf schreef:

Had jij Littleface ook niet? Zoja,ik heb Sniffingkit en Silencekit voor ceremonie aangemeld,anders werden ze inactief c:
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 9:50

@Kiek; Mijn eerste les begint pas om half 11 x'D
Dus dat valt nog wel mee :')

Kijk, ik hoef niet eens te gaan. Wss merkt mn docent niet eens op dat ik er niet ben xD
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:12

Pfftt half 11 pas? Wat een leven. Ik zit hier al sinds 9 uur en ik moet nog zeker 7 uur :'D

ik verveelde me gisteren joh:
Miracledust
Member
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:15

Wheatley is best moeilijk om te tekenen .-.:
Rainpaw,
StarClan
Amy
69

CAT'S PROFILE
Rainpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:20

Vandaag word er gekozen voor Med.Cat apprentice...achja,ik heb al de tijd want ben weer misselijk :c
Oeh en bij Lone-one & Nevermind het nestje word ook gekozen.
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:24

Jaa vandaag wordt er gekozen! Ik ben heel erg benieuwd c:
Miracledust
Member
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:27

Ik wens iedereen die zich heeft aangemeld succes ^^ (Okay, dat is vaag xD)
Rainpaw,
StarClan
Amy
69

CAT'S PROFILE
Rainpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:30

Hopelijk trekt de dokter straks geen bloed,heb dat vroeger elk maan al moeten doen en dat is echt irritant,en bovendien ben ik nog een smalleke ook. Maar het ergste van al is dat ik bang ben dat ik misselijk word als ik er nog maar naar ga kijken! En mijn bel te goed is nog steeds niet herlaad :c argh,soms heb ik een hekel aan mijn ouders.... Maarja,zo zal het nog vaak zijn niet?

@Marieke,het klinkt idd best wel vaag XD
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:56

Succes iedereen! (voor de Med Cat App en Lone x Never ;D)
Iemand een topic met Honey of Frost? De stal is klaar, en m'n examens zijn gedaan, dus ik heb weer tijd om te posten! >:3
Stiekem wil ik een nieuw setje voor Honeyblossom, maar heb geen plaatje... *kijkt naar Fachi*
Leafkit.
Member
Amy But cal me AA
7
Actief

CAT'S PROFILE
Leafkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:57

Honeyblossom schreef:
Succes iedereen! (voor de Med Cat App en Lone x Never ;D)
Iemand een topic met Honey of Frost? De stal is klaar, en m'n examens zijn gedaan, dus ik heb weer tijd om te posten! >:3
Stiekem wil ik een nieuw setje voor Honeyblossom, maar heb geen plaatje... *kijkt naar Fachi*

Topicje met 'Silverkit?
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:58

^^ Tuurlijk! Ik zal wel maken (:
Leafkit.
Member
Amy But cal me AA
7
Actief

CAT'S PROFILE
Leafkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:59

Honeyblossom schreef:
^^ Tuurlijk! Ik zal wel maken (:

Okay,dan schakel ik over naar haar c:
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:03

Wiiieee vandaag ofwel rapport gaan halen(en mn ouders deze keer echt MEESLEUREN naar de stallen om de pasgeboren babygeitjes te tonen(als de moeder al bevallen is)) ofwel als mn pa me strx opbelt naar CAPTAIN AMERICA gaan kijken Very Happy
Zo'n leuke dag...
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:04

Zo jaloers op iedereen die vakantie heeft. Ik krijg 0 vakanties :'D Alleen de zomer vakantie heb ik dit jaar.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:06

Ik heb lang weekend. :3 Maar dat ook deels omdat ik dus net tentamenweek heb gehad.
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:08

Ow :c poor u.
Doe dan mss es als ik als ik vind dat ik te weinig vakantie heb; doen alsof ik ernstig ziek ben en die nacht zoveel heb moeten opstaan ofzo. Werkt meestal xD

Edit; wij hebben verlengd weekend, maandag tijdens school is het paasmaandag, dus moeten we helaas weerkeren op de saaiste dag vd week: dinsdag -.-
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:10

Het leuke is dat ik echt ziek ben :') Ik moet waarschijnlijk zo door naar de huisarts en ik vermoed dat ik doorverwezen wordt naar het ziekenhuis c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: