|
|
Loïs 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 9:44 | |
| Hey guys, Loïs is weer terug op WC c: Ik was een tijdje weg aangezien ik echt nul inspiratie had en ik ben ook van plan veel accounts te gaan verwaarlozen etc, maar op Riverleaf word ik weer actief! |
|
| |
That one Homestuck person (Marieke) 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 9:48 | |
| - Riverleaf schreef:
- Hey guys, Loïs is weer terug op WC c: Ik was een tijdje weg aangezien ik echt nul inspiratie had en ik ben ook van plan veel accounts te gaan verwaarlozen etc, maar op Riverleaf word ik weer actief!
Welcome back ^^ |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 9:49 | |
| wb Loïs c:
Vandaag worden de kitties van Lone & Never gekozen + De nieuwe med cat app, als ik nu niet mijn rapport had vandaag, zou het een perfecte dag zijn. Ik weet bijna zeker dat ik slechte punten zal hebben. Ik had misschien wat moeten studeren xD |
|
| |
Amy But cal me AA 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 9:50 | |
| - Riverleaf schreef:
- Hey guys, Loïs is weer terug op WC c: Ik was een tijdje weg aangezien ik echt nul inspiratie had en ik ben ook van plan veel accounts te gaan verwaarlozen etc, maar op Riverleaf word ik weer actief!
Had jij Littleface ook niet? Zoja,ik heb Sniffingkit en Silencekit voor ceremonie aangemeld,anders werden ze inactief c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 9:50 | |
| @Kiek; Mijn eerste les begint pas om half 11 x'D Dus dat valt nog wel mee :')
Kijk, ik hoef niet eens te gaan. Wss merkt mn docent niet eens op dat ik er niet ben xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:12 | |
| Pfftt half 11 pas? Wat een leven. Ik zit hier al sinds 9 uur en ik moet nog zeker 7 uur :'D - ik verveelde me gisteren joh:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:15 | |
| - Wheatley is best moeilijk om te tekenen .-.:
|
|
| |
Amy 69
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:20 | |
| Vandaag word er gekozen voor Med.Cat apprentice...achja,ik heb al de tijd want ben weer misselijk :c Oeh en bij Lone-one & Nevermind het nestje word ook gekozen. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:24 | |
| Jaa vandaag wordt er gekozen! Ik ben heel erg benieuwd c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:27 | |
| Ik wens iedereen die zich heeft aangemeld succes ^^ (Okay, dat is vaag xD) |
|
| |
Amy 69
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:30 | |
| Hopelijk trekt de dokter straks geen bloed,heb dat vroeger elk maan al moeten doen en dat is echt irritant,en bovendien ben ik nog een smalleke ook. Maar het ergste van al is dat ik bang ben dat ik misselijk word als ik er nog maar naar ga kijken! En mijn bel te goed is nog steeds niet herlaad :c argh,soms heb ik een hekel aan mijn ouders.... Maarja,zo zal het nog vaak zijn niet?
@Marieke,het klinkt idd best wel vaag XD |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:56 | |
| Succes iedereen! (voor de Med Cat App en Lone x Never ;D) Iemand een topic met Honey of Frost? De stal is klaar, en m'n examens zijn gedaan, dus ik heb weer tijd om te posten! >:3 Stiekem wil ik een nieuw setje voor Honeyblossom, maar heb geen plaatje... *kijkt naar Fachi* |
|
| |
Amy But cal me AA 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:57 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Succes iedereen! (voor de Med Cat App en Lone x Never ;D)
Iemand een topic met Honey of Frost? De stal is klaar, en m'n examens zijn gedaan, dus ik heb weer tijd om te posten! >:3 Stiekem wil ik een nieuw setje voor Honeyblossom, maar heb geen plaatje... *kijkt naar Fachi* Topicje met 'Silverkit? |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:58 | |
| ^^ Tuurlijk! Ik zal wel maken (: |
|
| |
Amy But cal me AA 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 10:59 | |
| - Honeyblossom schreef:
- ^^ Tuurlijk! Ik zal wel maken (:
Okay,dan schakel ik over naar haar c: |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 11:03 | |
| Wiiieee vandaag ofwel rapport gaan halen(en mn ouders deze keer echt MEESLEUREN naar de stallen om de pasgeboren babygeitjes te tonen(als de moeder al bevallen is)) ofwel als mn pa me strx opbelt naar CAPTAIN AMERICA gaan kijken Zo'n leuke dag... |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 11:04 | |
| Zo jaloers op iedereen die vakantie heeft. Ik krijg 0 vakanties :'D Alleen de zomer vakantie heb ik dit jaar. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 11:06 | |
| Ik heb lang weekend. :3 Maar dat ook deels omdat ik dus net tentamenweek heb gehad. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 11:08 | |
| Ow :c poor u. Doe dan mss es als ik als ik vind dat ik te weinig vakantie heb; doen alsof ik ernstig ziek ben en die nacht zoveel heb moeten opstaan ofzo. Werkt meestal xD
Edit; wij hebben verlengd weekend, maandag tijdens school is het paasmaandag, dus moeten we helaas weerkeren op de saaiste dag vd week: dinsdag -.- |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 apr 2014 - 11:10 | |
| Het leuke is dat ik echt ziek ben :') Ik moet waarschijnlijk zo door naar de huisarts en ik vermoed dat ik doorverwezen wordt naar het ziekenhuis c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|