| I want to break free from your lies {Goldenpaw} | |
|
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 10:46 | |
| De goudkleurige kater zat aan de rand van het territorium, te staren naar de buitenwereld. Steeds meer vroeg hij zich af hoe het zou zijn om buiten te zijn, om vrij te zijn! Zonder al die idiote regeltjes, al die vervelende katten die je leven voor je beslisten. Er kraakte een takje achter hem, en meteen draaide Goldenpaw zich om. Een gouden vacht verscheen. "Oh. Hey Goldenpaw.", zei hij kalm, waarna hij zich weer omdraaide. Op dit moment had hij gewoon geen zin om ijdel te zijn, zoals zijn normale doen was. Wat had het voor zin? |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 10:57 | |
| "Scheelt er wat?", vroeg de rosse poes hem. Hij haalde zijn schouders op en staarde in de verte. Hij voelde dat haar vacht zachtjes naast de zijne streek, en langzaam schoof hij een beetje op. Normaal zou hij gewoon blijven zitten, maar ja... Hij was vandaag wat uit zijn doen, zoals al eerder vermeld. Goldenpaw en Goldenpaw zaten nu naast elkaar, een paar centimeter tussen hen in, nog nét in het gebied. De geurmarkering was hier sterk, als een waarschuwing dat je die niet mocht oversteken. Van welke kant dan ook. Of zo voelde het toch voor de gouden kater.
~Zou je het héél erg vinden moest 'ie crushen? x'D |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 11:04 | |
| "Ben je van plan uit te.. clan te gaan?", vroeg Goldenpaw aarzelend. De gouden kater draaide zich om en keek recht in haar groene ogen. Aarzelend haalde hij zijn schouders op. Dat was natuurlijk altijd een mogelijkheid.. Hij zwaaide even met zijn staart en raakte per ongeluk de hare aan. Op slag keek hij weer recht naar voren. Wat was er toch aan de hand met hem? Zo erg was dat toch niet als hun staarten even tegen elkaar kwamen? Onder zijn goudkleurige vacht begon hij ene beetje te blozen, maar meteen schudde hij zijn kopje. Waarom kon hij nu niet gewoon normaal doen? |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 11:16 | |
| Langzaam schoof de gouden kater nog een klein beetje verder van haar, hopend dat hij haar zo niet zou beledigen. "Goldenpaw?", fluisterde hij. "Hoe zou het daarbuiten zijn?" Goldenpaw keek de rosse poes aan, haar mooie groene ogen...
~Kort |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 11:24 | |
| "Gevaarlijk met die honden natuurlijk of de tweebenen als je eenling bent maar ik denk dat je dan vast wel ergens een plaats kunt vinden zoals een schuur ofzo in te wonen. Waarschijnlijk hebben zij meer geluk met prooi enzo.", vertelde de rosse poes. Goldenpaw keek weer weg van haar, weer terug naar de vrijheid. "Het lijkt daar zoveel beter..", mompelde hij zonder dat hij het doorhad. |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 11:34 | |
| "Waarom denk je dat? Hier heb je misschien familie, je kunt warrior worden en wie weet na een tijd deputy en leader!", zei de rosse poes. Alweer haalde Goldenpaw zijn schouders op. "Ik heb geen familie. Ik weet niet wie mijn ouders zijn, en broertjes of zusjes heb ik niet.", fluisterde hij zachtjes. "En iedereen weet dat ik nooit warrior zal worden.." Hij zuchtte. |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} wo 2 apr 2014 - 13:29 | |
| "Ik heb geen familie,maar ik blijf volhouden,ookal heb ik nu geen mentor. De Clan is mijn familie.", zei de rosse poes zacht. Goldenpaw knikte, ookal begreep hij niet echt hoe je de clan echt je familie kon noemen. Meer en meer begon het hem te dagen. "Ik hoor hier niet thuis.", fluisterde hij zachtjes. Hij keek ene moment terug in de groene ogen van de poes, maar bleef niet lang kijken. Het gaf hem een vreemd gevoel vanbinnen, tintelend, maar hij kon niet zeggen of het aangenaam was of niet. |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} ma 7 apr 2014 - 17:01 | |
| "Heb je het al met Everstar er over gehad?", vroeg de gouden poes. Goldenpaw bleef in de verte kijken, naar de vrijheid. Uiteindelijk schudde hij nee. Hij voelde hoe de poes langzaam dichterbij kwam, maar Goldenpaw schoof weer verder. Ergens snapte hij niet waarom hij zo stom deed! |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} ma 7 apr 2014 - 20:39 | |
| De rosse poes gaf blijkbaar geen verdere reactie. Goldenpaw stond op en keek haar even kort aan. "Ik moet maar es gaan..", mompelde hij, waarna de gouden kater een sprintje trok richting het camp. Waarom deed hij toch zo vreemd de laatste tijd? ~Vervolgtopic? En zo ja, wil jij maken? ;3 &we moeten echt nog es een topicje cinder x dying |
|
| |
84 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: I want to break free from your lies {Goldenpaw} | |
| |
|
| |
|