|
|
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray za 12 apr 2014 - 16:55 | |
| Ik heb besloten me niet aan te melden, ben er te lui voor xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray za 12 apr 2014 - 17:06 | |
| Wat denken jullie van dit uiterlijk: KlikIs die mogelijk? :3 Of deze?: Klik 2 ^^ |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray za 12 apr 2014 - 17:15 | |
| Vaporwish>> General <<Name: Vaporkit Former names: None Future names: Vaporpaw - Vaporwish - {Vaporstar?} Rank: Kit Former ranks: None Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder - {Medicinecat apprentice?} - {Medicinecat?} - {Deputy?} - {Leader?} Age: Unborn Parents: Silverstream & Greystripe Siblings: Clearkit {half sister}, Plumkit {half sister}, Milkykit {half sister}, Chasmkit {half brother} and Batkit {half sister} Clan: Riverclan High ranks clan: Dawnstar {leader], Wolfgaze {deputy}, Nightstream {medicinecat} and Honeypaw {medicinecat apprentice} >> Inside <<Likes: Kalmte - Vrede - Zon - Zwemmen Dislikes: Chaos - Oorlogen - Sneeuw - Zijn vader Characteristics: Stil - Behulpzaam - Dapper - Onzeker Stil: Vapor is over het algemeen echt stil. Hij zal ook niet snel het woord nemen. Echter zal hij wel zijn mond open durven trekken als het echt moet. Behulpzaam: Hij zal andere katten graag en ook snel helpen. Dit vind hij leuk om te doen en geeft hem een goed gevoel. Echter zal hij soms wel iets te snel willen helpen. Dapper: Als andere worden bedreigt of aangevallen heeft Vapor er geen problemen mee om er tussen te springen. Voor andere opkomen als zij dat zelf doet hij ook graag. Onzeker: Ondanks dat hij dapper is, is hij ook erg onzeker. Als hij voor anderen moet opkomen of deze beschermen heeft hij daar geen problemen mee. Alleen voor zichzelf zal hij niet zo snel opkomen. >> Outside <<Fur pattern: Egaal met een iets wat ster/zon vormige vlek op zijn borst. Fur lenght: Middel lang tot lang. Fur color: Grijs met een witte borst. Eye color: Helder licht blauw. Paw- & nosepats: Zijn neus is zwart en zijn pootkussentjes zijn donker roze. Scars: None Build: Vapor is redelijk sterk gebouwd. Echter is hij niet bijzonder groot voor een Maine coon, toch lijkt dat wel zo door zijn vacht. Hij staat qua hoogte normaal op zijn poten. Special: Zijn borst heeft een ster/zon vormige witte vlek. >> Extra <<- Setje:
- Warrior looks:
{oogkleur moet worden veranderd} >> About me <<Name: Anouk {Kaio} Age: 15 RPG ervaring: 1 year Motivation: Ik vind het altijd leuk om een kitten te spelen met actieve ouders en familie. Maar dat is denk ik bij iedereen wel zo... Toch heb ik altijd veel pech bij kitten aanmeldingen dus moet ik gewoon blijven proberen. Dus vandaar deze aanmelding. Ook hou ik wel van verboden liefdes verhalen. Dus tja... het lijkt me gewoon heel erg leuk!
Laatst aangepast door NightShadow op do 24 apr 2014 - 21:07; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 13 apr 2014 - 11:43 | |
| @Lis, Wat mij betreft is rood mogelijk, omdat de vader van Silverstream rood/bruin was. De moeder was zilver/grijs. @Bo2, Tsja, dit gaat om ras, hé? Silverstream is sowieso volbloed Main Coon, ik weet niet hoe dat zit van Graystripes kant... Maar als ik enkel en puur naar de uiterlijk kijk, en het ras gebeuren weg denk vind ik het qua kleur enigszins mogelijk (Feiten en stuff weglatend). Even voor alle duidelijkheid wat Silverstream betreft: Silverstream zelf is een zilveren Main Coon met blauwe ogen. Haar vader was een rood/bruine kater met geel/groene ogen, en haar moeder was zilver/grijs (iets donkerder dan Silverstream) met blauwe ogen. Allebei Main Coon.
Verder wat Graystripe betreft weet ik het niet (: |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 13 apr 2014 - 14:27 | |
| Ik had gister gezien dat de plaatjes verkeerd waren xD Sorry voor dat, nu staat het wel op orde voor Egterkit ^-^ |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray ma 14 apr 2014 - 18:53 | |
| Mijn aanmelding is klaar, denk ik (: Het zou kunnen dat ik er nog wel wat aan verander, maar binnen de deadline ;3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray di 15 apr 2014 - 1:56 | |
| DANCINGSHADE "Dawn's just a heartbeat away." »Algemeen«Name: Dancingkit Former Name: x Future Name: Dancingpaw - DancingshadeMeaning Name: Dancing; Vanwege de danserige passen als ze loopt | Shade: Vanwege haar donkere aftekeningen en het feit dat ze graag in de schaduwen blijft. Age: 0 Moons [op moment van aanmaken] Gender: She-cat Parents: Silverstream x Graystripe Siblings: [Half] Milkypaw, Plumpaw, Clearpaw, Batpaw, Chasmpaw [Full] Soon Crush: Not thinking of Love Partner: No Kits: x»Clan«Clan: Riverclan Bloodline: 50% Riverclan & 50% Thunderclan Leader: Dawnstar Deputy: Wolfgaze Medicine Cat: Nightstream Medicine Cat Apprentice: Honeypaw
Rank: [Unborn] Kit Former Rank: x Future Rank: Apprentice - Warrior - Elder Mentor: x Apprentice: x»Outside&Inside«Outside: Dancingkit is een heel vrolijk en lief katje zijn als ze geboren is. Ze heeft een beetje danserige manier van lopen en heeft een prachtige stem, die ze graag laat horen in gezang. Haar oogjes zijn amber gekleurd, net zoals haar vader, en ook de lange vacht heeft ze van haar vader. Echter is het patroon meer van haar moeder, waardoor ze een beetje van beide heeft. Ze is slank gebouwd, maar door haar lange vacht ziet ze er wat forser uit. Ze heeft een heel erg wendbaar lichaam en is zeer goed in het zwemmen en rennen. Haar ogen en oren zijn scherp, maar niet bovenmatig. Ze heeft redelijk sterke klauwen, maar is niet zo heel erg sterk. Haar staart is lang en perfect om d'r evenwicht te houden. Inside: Dancingkit heeft een zacht en lief karakter. Ze speelt graag, maar hoewel ze gek is op andere om zich heen, zal ze zich ook vaker afzonderen. Ze vind het heerlijk om op onderzoek uit te gaan en is ontzettend nieuwsgierig naar dingen die ze niet kan begrijpen. Daarom zal je haar ook vaak buiten de den vinden, starend naar Silverpelt. Als ze apprentice is, zal ze haar dromerige karakter houden en zingt ze erg vaak. Haar houding en karakter trekt veel aandacht met zich mee, iets waar ze niet altijd tegen kan en dan graag op zichzelf wilt blijven. Eenmaal Warrior zal ze vaker en vaker in gedachten verdwijnen, maar ze houd zich goed aan haar taken. Ze is graag alleen en heeft de neiging om zich te 'verstoppen' in de schaduwen, vandaar haar naam Dancingshade. Likes: Water - Vissen - Zingen - Alleen zijn - Jagen - Rennen Dislikes: Te veel aandacht - Winderig weer - Bliksem - Drukte - Monsters - Nachtmerries Fears: Iemand verliezen waar ze van houd - Dingen niet kunnen begrijpen - Haar stem verliezen»Bonds«Legenda ~ Uncertainty ~ Acquaintance/To be respected ~ Friend ~ Good friend ~ Crush ~ Family ~ Love ~ Mate ~ Discomfort/Dislike/Fear ~ Hate ~ Student/Mentor © by Babs
Riverclan: / Silverstream - Mom, I love you<3 Dawnstar - You'll be a good leader! Wolfgaze - Be a good deputy, ok? Nightstream - Keep the clan healthy, please. Honeypaw - Become a fine Medicine Cat, ok?
Thunderclan / Graystripe - You're on the other side of the River. Are you coming with us?
Windclan x
Shadowclan x
Bloodclan x
Rogue x
Kittypet x »About Me«Naam: Quinty Leeftijd: 18 Jaar Ervaring: 5/6 Jaar Motivatie: *Slaat zichzelf voor d'r kop* Ik had nog zo gezegd dat ik me in zou houden, dat ik me niet zou aanmelding. And still, here I am. Met een aanmelding voor een account waar ik me zo graag in kan verplaatsen. Dromerig, lief, een klein zangeresje. Met de naam van een character dat me heel erg dierbaar is. But, to be on topic. Silverstream x Graystripe, hèt bekendste koppeltje van de eerste serie en zo lief om over te lezen <3 Jullie spelen de characters beide perfect en jullie zijn zo schattig samen =w= So, no I couldn't resist making this ... thingy. Well, genoeg geslijm<3 Ik wil dit gewoon, klaar :'D |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray do 17 apr 2014 - 21:14 | |
| Vanaf morgen nog maar een week! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray wo 23 apr 2014 - 21:00 | |
| Ik heb een vraagje: Ik kan tot vrijdag niet meer op de laptop en mijn aanmelding is nog niet af. Zullen de aanmeldingen sluiten zaterdag avond? Dan kan ik nog de ochtend en middag gebruiken de laatste dingen in te vullen. ^^" |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray za 26 apr 2014 - 20:19 | |
| Ik vind het goed, dat ze vanavond sluiten. Ik zal morgen Chi ook aanspreken om te overleggen. Maar dan zijn ze voor mijn part vanavond ook écht gesloten, om 23:59 |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray za 26 apr 2014 - 22:33 | |
| Lostkit I've got to keep myself into control, but I cant... ❝General InformationCurrent name: Lostkit Future name(s): Lostpaw // Lostsong // Loststar (?) Clan: RiverClan Rank: Kit Gender: Tom-cat Sexuality: Heterosexual Age: Isn't born yet AppearanceFur colour: grey (can slightly change into dark or light grey when he gets older) texture: Zacht & fluffy Fur length: Lang/middelmatig Body: Lostkit heeft een licht massieve bouw maar niet heel erg. Zijn staart is aardig aan de lange kant en zijn oren zijn ook net een tikkeltje groter dan die van de doorsnee kat. Paw pads: Zwart/donkergrijs Eye colour: IJzig blauw Scars: x Special: x PersonalityStudiously: Lostkit is een kitten een licht nieuwsgierig karakter heeft waardoor deze bij elk interessant dingetje die hij hoort gelijk stil staat en aandachtig meeluistert en ook op het onderwerp doorvraagt. Als hij later een apprentice wordt zal hij zijn mentor dan ook overspoelen met duizenden vragen. Forgetful: Lostkit heeft een vergeetachtig brein waardoor hij dingen snel vergeet en daardoor vaak ongeveer dezelfde vragen stelt met niet zon lange tussen pose, iets waardoor hij zo nu en dan nogal irritant over kan komen. Stubborn: De kater heeft een erg koppig karakter. Als hij iets moet doen waar hij dus echt geen zin in heeft zal hij er ook fel in discussie gaan zodat hij hopelijk van dat vervelende klusje kan afkomen of gewoon zijn eigen egoïstische zin kan krijgen. Emotional: De kleine kit reageert veel heftiger op heftige situaties dan de meesten katten doen. Als hij iets niet wilt reageert ie daar ook veel heftiger op dan de gemiddelde kat. Of als er bijvoorbeeld een vriend van hem sterft zal ie er een stuk moeilijker over heen kunnen komen dan de rest. Ticklish: Een kleine pluspunt om Lostkit onder je macht te kunnen krijgen tijdens het spelen is door hem te kietelen omdat hij daar dus echt niet tegen kan en dus gelijk plat licht van het lachen, vooral als je achter z'n oren of op zijn buik kietelt. Anger Issues: Desondanks Lost een lief en onschuldig uiterlijk heeft, heeft hij soms nog wat probleem met zijn zelfbeheersing waardoor hij soms bij de kleinste dingen een flink kwaad kan worden en diegene kan aanvallen wat hij op dat moment vaak onbewust doet. Vaak nadat hij weer kalmer is geworden heeft ie enorme spijt van wat ie gedaan heeft en belooft diegene dat hij het nooit meer zal doen, wat vaak een gebroken belofte wordt. Relationships»ParentsGraystripe - ThunderClan - Father Father, I've never seen you before but I bet you'd be an awesome dad.
Silverstream - RiverClan - Mother Mommy, I freaking love you »SiblingsUknown »CrushEhrm, no... »MateWhat ew, no?! »KitsExcuse me? »FriendsNone yet »EnemiesI rather have no enemies »AcquaintancesNever met anyone else beyond my lovely mother and siblings AwardsNone yet HistoryHe doesn't have a history yet. About meName: Lisanne Nickname: Lizz / Lizle Experience: Ongeveer 3 jaar Motivation: Ik ben dus een tijdje niet op Warrior Cats online geweest omdat mijn inspiratie voor al mijn katten gewoon totaal weg was en ik te weinig tijd had doordat ik de dingen die ik buiten school moest doen gewoonweg niet goed had gepland en het daardoor hartstikke druk had en geen tijd meer voor Warrior Cats. Gelukkig kan ik nu veel beter plannen en heb ik aardig wat vrije tijd over waar in ik vaak niet goed weet wat ik moet doen. Daardoor ging ik in de vakantie weer op WC kijken en besloot een compleet nieuwe start te doen door al mijn accounts weg te doen waar onder Heartdestroyer. Het enigste account wat ik nu heb is Austin en als ik gekozen wordt ook nog Lostkit waardoor ik maar twee accounts heb en ze dus goed actief zou kunnen houden. Ik zat al sinds ik weer even op WC zat te denken of ik me bij een nestje zal aanmelden maar ik zag er op het moment geen leuke. Dus toen ik deze zag met dat beide ouders in een andere Clan zaten wilde ik me gewoon gelijk aanmelden omdat je zo'n kans niet al te vaak krijgt doordat je zulke aanvragen voor nestjes je echt amper ziet. Ik moet alleen weer even er goed in komen qua het RPG'n met katten maar dat motiveert me alleen meer. Vooral om met een kit van voor af aan te beginnen en die te laten uitgroeien tot een volwassen kat waardoor je aan deze gehecht raakt. Idea(s): Ik heb een idee voor Lostkit om hem als hij een apprentice is dat er iets in zijn leven gebeurd waardoor hij een trauma oploopt en hij die ene plek waar alles is gebeurd telkens moet oefenen voor het vechten en/of jagen. Doordat hij dan steeds hier komt wordt hij er steeds aan herinnert waardoor hij een DIS(klik voor uitleg!) oploopt. Ik zit alleen te twijfelen of ik het zal doen aangezien het me erg lastig lijkt om te bespelen. Dus als ik gekozen wordt wil ik graag horen of jullie het leuk vinden dat je kit dat heeft of niet :3 THANKS TO LOUIS AT ATF! |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 13:04 | |
| Ten eerste willen wij iedereen bedanken voor hun aanmeldingen en hun inzet daar bij. De aangemelde kittens zijn stuk voor stuk origineel en dat heeft het ons niet gemakkelijk gemaakt. Chi en ik hebben samen goed naar de karakters van de kittens gekeken en hebben hier uit drie gekozen.
Deze drie kittens zijn: Cedarkit, Rushingkit en Dancingkit.
Voor eventuele opmerkingen hier over, graag via PB. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 13:07 | |
| gefeliciteerd iedereen^^ toch jammer dat Dusk niet gekozen is |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 13:12 | |
| Gefeliciteerd alle drie :3
|
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 13:13 | |
| Gefeliciteerd iedereen, het word vast een geweldig nestje ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 13:21 | |
| Ik deed niet mee, maar dat betekent niet dat ik dit topic niet gestalkt heb xD Gefeliciteerd Soof, Q en Linn!!
Voor degene die niet gekozen zijn, don't give up! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 13:53 | |
| Gefeliciteerd iedereen! ^^ |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 14:00 | |
| Gefeliciteerd alledrie!!!!!!!!!
And again I'm not chosen... but head up and try again {for the 6th time or so}!
|
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 15:25 | |
| Gefeliciteerd iedereen ^^ Wordt vast een top nestje :3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray zo 27 apr 2014 - 21:10 | |
| Hmm, vind het spijtig, maar gefeliciteerd aan iedereen die gekozen is! :'D 't Lijkt me wel een heel erg leuk nestje! :33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray | |
| |
|
| |
|