[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Kittens] Silver x Gray

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Dustrise
Member
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 21:38

.

Name: Rushingkit
Prefix || Rushing: Door de donkergrijze strepen die lijken op woest water.
Suffix || Kit: Rang
Former names: None
Future names: Rushingpaw, Rushingwave, Rushingstar
Sexuality: Unknown
Birthplace: Not born yet
Season born: Not born yet

Bloodline: Riverclan & Thunderclan
Clan: Riverclan
Former clans: None
Future clans: Unknown
Rank: Kit
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior, Medicine cat (apprentice), Deputy, Clanleader, Elder
Clanleader: Dawnstar
Deputy: Wolfgaze
Medicine cat: Nightstream
Medicine cat apprentice: Honeypaw

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Zl6yk1
Rushingwave heeft een grote voorliefde voor slapen en eten. Hierbij houdt hij ervan om op zacht gras of mos in slaap te vallen, met een voorkeur om lekker in het zonnetje te liggen natuurlijk en daarvoor of daarna zich lekker vol mogen proppen met prooi, waarvan vis toch echt zijn duidelijke favoriet is. Bovendien vindt hij het heel leuk als anderen hem met rust laten, hem geen domme vragen stellen en hem nooit nodig hebben.
Dislikes
Het is waarschijnlijk veel makkelijker om op te noemen wat Rushingwave wel leuk vindt, omdat dit een heel klein lijstje is. Rushingwave heeft aan bijna alles wel een hekel; vragen, gestoord worden, praten, activiteit en nog veel meer dingen. Hij heeft er een uiterste hekel aan als iemand iets van hem vraagt of hem commandeert, hij kan daar absoluut niet tegen.
Fears
Rushingwave heeft niet zo'n angsten als de meeste clankatten; hun clanleven verliezen, hun familie of vrienden kwijtraken, nee, daar denkt Rushing eigenlijk niet veel over na. Zijn grootste angst is dat hij nooit meer kan slapen of dat er geen voedsel meer is om te eten; soms droomt hij er zelfs over en dan wordt hij in paniek wakker en rent hij snel naar de voedselhoop om te kijken of die er nog is. Dit is dan ook echt iets wat hij serieus vreest, op de tweede plaats staat een wat kleinere angst om voor zichzelf te zorgen of zijn clantaken uit te moeten voeren.
Rushingkit is alles wat een kitten niet hoort te zijn, letterlijk. Hij is niet vrolijk, speels, aardig en ook niet eens leergierig of gewoon nieuwsgierig naar alles om hem heen. Deze kater vertoont al heel vroeg tekens van luiheid, extreme luiheid, die ook nooit meer over zullen gaan. Hij zal geen poot uitsteken als dat niet hoeft en het liefst blijft hij gewoon in het nest liggen of legt hij zich ergens buiten neer om voor zich uit te staren of zelfs wat te slapen. Spelen is niet voor hem, daar doet hij ook niet aan. Wanneer hij ergens toe gedwongen wordt dan gaat dat vaak gepaard met een reusachtig humeur en veel gemopper. Dit laat ook zien dat de kitten erg snel een slecht humeur heeft, eigenlijk bijna altijd een slecht humeur heeft, meestal wanneer hij zich aan iemand ergert of iemand hem lastig valt; wat vaak gebeurt omdat hij zich ook aan veel dingen ergert en in zijn ogen valt iedereen hem lastig als zelfs al tegen hem gaan praten; laat staan dat ze hem bevelen iets te doen. Daarnaast heeft hij ook een aangeboren sarcasme erbij gekregen, hij praat vaak met een erg serieuze, droge toon in zijn stem maar vaak bestaan zijn woorden uit sarcasme. Soms lijkt het wel alsof de kitten zich boven iedereen voelt, beter dan de rest voelt, waardoor hij dit alles doet. Hij toont grote desinteresse in anderen en ook in de taken en de verplichtingen die een clan met zich meeneemt; eigenlijk het enige waar hij veel interesse voor heeft is eten, slapen en niets doen natuurlijk. Dat zijn dan ook meteen zijn grootste hobby’s en als niemand hem in zijn weg zou staan, zou hij ze ook iedere dag uitvoeren. Toch naast zijn grote humeur, enorme desinteresse in anderen en zijn luiheid, heeft Rushing toch nog een hart. Dit mag dan wel een heel klein hart zijn, maar het is er wel. Hij kan om iemand geven, al vergt het veel geduld en vriendelijkheid om hem voor je te winnen, en zelfs dan is het enorm zeldzaam om een glimlachje bij Rushingkit omhoog te krijgen en wanneer dit gebeurt, kan die glimlach en vriendelijkheid ook weer ieder moment verdwijnen. Veel katten hebben hier het geduld niet voor of kunnen niet zo lang vriendelijk zijn tegen deze humeurige brompot, waardoor hij ook weinig vrienden zal hebben. Daarnaast is de kater erg intelligent en waarschijnlijk als hij zijn luie en humeurige trekjes niet had, hij een fantastische warrior zou kunnen zijn. Als iemand zijn hulp nodig heeft zal hij zelf beslissen of hij een poot uitsteekt of niet, want hij zal pas echt helpen als iemand echt in gevaar is. Als die bijvoorbeeld in een levensbedreigende situatie zit, zal de kater deze kat wel te hulp komen. Dit laat ook weer een beetje zien dat de kater wél een hart heeft, maar het gewoon niet zo snel in hem op komt. Katten waar hij geen interesse in toont, zullen ook nooit echt tot hem doordringen. Hun woorden doen hem geen pijn, ze zullen zelfs diep van binnen genegeerd worden en beantwoord worden met een sarcastische opmerking of iets wat daar op lijkt.

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 2ir8ydc
Rushingwave heeft van die ogen die je zo de rillingen over je lijf heen kunnen geven, zijn blik is altijd wel chagrijnig en je zult ze nooit echt vrolijk of helder zien schijnen; zelfs niet in zijn jongere jaren. De kater heeft twee amberkleurige ogen, die hij natuurlijk geërfd heeft van zijn vader Graystripe. Daarnaast heeft de kater een asgrijs neusje en asgrijze voetzolen. Deze kater heeft zijn prefix te danken aan zijn patroon. Hij heeft een grijze vacht met donkergrijze tot zwarte strepen over zijn lichaam heen. Deze strepen lijken veel op wild water, vooral wanneer hij in beweging is of als hij ligt en je zijn zij op en neer ziet rijzen. De kater heeft daarbij de korte vacht van zijn thunderclan kant geërfd, iets wat een beetje abnormaal is voor een Riverclan kat, iets wat duidelijk maakt dat hij geen volbloed Riverclan kat is. Qua bouw mag Rushingwave er best zijn, als hij nou niet die chagrijnige blik en houding erbij zou hebben, dan zouden poezen hem nog best wel aantrekkelijk kunnen vinden. Hij is een erg grote kater, iets wat normaal is voor een Riverclan kat en is daarbij van nature redelijk stevig gebouwd. Veel spieren heeft hij niet, maar de spieren die hij van nature eigenlijk al gekregen heeft, kun je wel zien wanneer hij ze aanspant. Poezen die hem niet echt kennen en enkel op zijn uiterlijk zouden afgaan, zouden hem dan ook knap noemen, maar meestal als ze hem leren kennen blijkt hij een stuk lelijker te zijn door zijn karakter. Desondanks dat hij groot en stevig gebouwd is, heeft hij een erg gestroomlijnd lichaam, iets wat normaal is voor een Riverclan kat waardoor hij gemakkelijk zou kunnen zwemmen. Rushingwave heeft een langere staart dan gemiddeld en staat gemiddeld wat hoger op zijn poten. De kater heeft, omdat hij nog zo jong is, nog geen littekens.

Eyes: Amber
Nose: Asgrijs
Pawpads: Asgrijs
Fur: Kortharige, grijze tabby
Build: Groot, stevig en gestroomlijnd

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 9quxhi

Mother: Silverstream
Father: Graystripe
Sisters: -half- Milkypaw, Batpaw, Plumpaw, Clearpaw
Brother: -half- Chasmpaw
Aunts: Hollypaw
Uncles: Timefall, Cottoncandy
Grandmothers: Unknown, Willowpelt
Grandfathers: Unknown, Patchpelt
Crush: None
Mate: None
Daughters: None
Sons: None
Mentored by: None
Mentored: None

Riverclan
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relation ]
Korte beschrijving relatie.

Thunderclan

Windclan

Shadowclan

Bloodclan

Rogue

Kittypet

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 154u0yo

Post count: 0
Topic count: 0

Finished
» None

Unfinished
» None

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 4g56xv

Account
» None

In-game
» None

High Ranks
» None

Special
» None

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 9rtwex

Geboortetopic: None
Ceremonie Kit - Apprentice: None
Trainingstopics: None
Ceremonie Apprentice - Warrior: None
Ceremonie Mentor: None
Sterfte Topic: None
Afscheid Topic: None

Rushingkit is nog niet geboren en heeft dus nog geen geschiedenis.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Linn
Bekendste account: Dustkit / Lionroar
Motivatie: Ten eerste wil ik zeggen dat ik Graystripe en Silverstream het leukste 'koppeltje' vond in het hele eerste deel, alle zes de eerste boeken, van Warrior Cats. Zij waren gewoon zo schattig samen en ik weet dat het hier niet hetzelfde gaat, maar ik vind deze accounts nog steeds heel leuk hier op deze RPG! De twee gaven mij de inspiratie om dit soort karakter eruit te krijgen, iets wat je normaal niet zou zien bij een karakter van een clankat, I guess. Ik heb heel veel zin om Rushingkit aan te maken en hem ook echt actief te maken, ik ga hem dan ook echt actief maken indien in de kans krijgen om in dit nestje mee te spelen <'3 IK zou het echt een hele eer vinden, Gray en Silver zijn gewoon twee fantastische accounts en een halfclankat.. geeft mij gewoon inspiratie kijk maar naar Dustkit, al is dat weer een geheel andere situatie. Bedankt dat jullie me in ieder geval de kans geven om me hier aan te melden <'3 Ik wens iedereen succes, jullie aanmeldingen zijn echt goed!
Waarom Rushingkit: Ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd om een anti-clankat te maken, eigenlijk iemand die niet lijkt op de andere clanleden. Die er een beetje buiten de boot valt. Er zijn vele soorten karakters, sommigen loyaal en sommigen niet, maar Rushing is weer een heel ander soort kat. Hij is lui, wel loyaal maar laat het niet zien, en zal er alles aan doen om ook maar geen enkele poot uit te hoeven steken, met andere woorden, hij zou net zo goed het breken van een poot kunnen faken, zodat hij lekker niets kan doen en zich vol kan proppen met voedsel :"D

Laatst aangepast door Dustkit op vr 25 apr 2014 - 10:04; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterkit*
Member
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 DPKsfdL
Laurierblad, yeah
85
Actief

CAT'S PROFILE
Otterkit*
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 16:59

Algemene Informatie:

Name: Voicekit
Future Name: Voicepaw/VoiceLife
Life Time: Unborn
Voice: https://www.youtube.com/watch?v=I3jaMKb8bAo

Inside:

Character Short:
lijkt kwa uiterlijk dreigend/Beleefd/Welbespraakt/Dwaalt/Kennis/Vraatzuchtige eter/Loyaal/
Short Character thing:
Ondanks zijn algemene dreigende verschijning is Voicekit verrassend beleefd en welbespraakt. Hoewel hij vaak dwaalt, hij heeft veel kennis over de wereld en heeft trouw aan zijn mede genoten, Voicekit is een vraatzuchtige eter, maar het wordt een slechte gewoonte doordat hij zoveel eet.
Character Long:
Beleeft:
Voicekit is beleeft en gedraagt zich tegen elke kat normaal en beleeft, hij is snel en rustig. Voicekit is ook nogal sociaal maar heeft ook momenten dat hij alleen is en tegen zich zelf praat, hij word niet zo boos en praat graag over dingen. Voicekit heeft ook weinig geduld en staat e dan ook nogal ongeduldig bij.
Welbespraak:
Hij gebruikt soms zijn vlot en uit zijn hoofd gedachte spraak momenten tegen anderen om ze zijn zin te geven, hij geeft makkelijk argumenten aan en is heel hele goeie toespraak houder. Voicekit heeft ook soms zijn trekjes dat hij heel erg gaat stressen als hij het spannend is en dan in allerlei hoeken gaat kijken.
Dwaalt:
Zelf dwaalt de kater zich ook vaak in zijn eigen woorden en weet dan niet meer waar hij het over had, hij dwaalt ook vaak weg in zijn gedachten dus vaak een dagdroomer. Voicekit weet niet op welke moment hij zich bezig houd dus praat hij bv. door een ruzie heen over de wereld hoe mooi die is.
Kennis:
Voicekit is nogal slim voor een kleine kit, veel van zijn eigenschappen zijn slechte gewoontes maar ook is hij wel slim in het bolletje en zal hij ook tegen andere gebruiken maar alleen als het echt moet. Voicekit obseveerd de wereld en onthoud van alles, ook ijn prooien onderzoekt hij eerst waardoor hij van alles echt wel wat weet. Ook onderzoekt hij alles door wat er te vinden is in de natuur, Voicekit is nogal geïntreseerd naar de elders en hun spannende verhalen waar hij ook heel veel van leert.
Vraatzuchtige Eter:
Voicekit is nogal heel hele goeie eter, misschien is hij wel slank maar eet veel omdat hij best veel doet zal hij slank blijven. Voicekit eet graag en houd van zich zelf verwennen en eet hij iets te veel of pakt te groten prooien waardoor er soms wel weinig over blijft. Ook duikt Voicekit uit het niets op en praat hij met iemand die het niet door heeft.
Loyaal:
Voicekit is een nogal trouwe kater soms zelfs trouwer dan een hond, hij twijfelt nooit aan dingen en zal luisteren dan wie dan ook om geen enkele reden. Hij lijkt onvertrouwbaar maar als je niemand meer kan vertrouwen al hij de enige zijn die aan je zij blijft staan om welke reden dan ook, hij geeft niet snel op maar soms juist wel omdat dat zijn beste idee is.

Problems: Vraatzuchtige eter en praat nogal vlot, nogal irritant.

Uitside:

Fur: wit met grijzen strepen.
Eyes: Amber
Build: Voicekit is nog al breed gebouwd maar heeft slanke poten en een dunne kop, hij heeft best forse poten en lijf. Voicekit is nogal slank en is de grootste van de groep, hij heeft lange scherpe tanden en heeft nogal lange nagels.
Foto's:

Me:

Name: Laurierblad
Motivatie: Het lijkt me geweldig om deel te nemen aan het nestje maar ook om in te leven in het karakter en in te leven in de omgeving, Voicekit is speels en blij. Ik zou het geweldig vinden om deel te nemen, ik ben heel vaak negatief dus ik bedacht om een positief karakter te maken die weinig mensen begrijpen dat is juist de FUN.

Laatst aangepast door Otterkit* op do 3 apr 2014 - 20:55; in totaal 8 keer bewerkt
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 18:54

Damn damn damn! Ik kan wéér niet kiezen! Help me please~

Fallenangel ~ she ~ vriendelijk tegen volwassene maar een Fishface tegen leeftijdsgenootjes
Hollywing ~ she ~ super behulpzaam en altijd vrolijk en melig
Newdawn ~ she ~ kan niet stil zitten, nieuwsgierig, praat te veel
Vaporhope ~ tom ~ iets wat verlegen, rustig, koppig
Symphonylight ~ tom ~ sarcastish, snel afgeleid, kan goed zingen
Lítill
Deceased
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 21:33

You think you'll beat me
You better think again
This won't be easy
But I will get my win

Name; Egretkit
Future names; Egretpaw - Egret?
Gender; Tom
Clan; RiverClan
Parents; Silverstream x Graystripe
Siblings; Half: Milkypaw, Plumpaw, Clearpaw, Batpaw and Chasmpaw. Full: ?

Look me in the eye
Look me in the eye
Look me in the eye
LOOK ME IN THE EYE

Leader; Dawnflight/star (Played by: Isa)
Deputy; Wolfgaze (Played by: Thessa)
Medicine Cat; Nightstream (Played by: Wazoula)
Medicine Cat apprentice; Honeypaw (Played by: Quinty)

Look me in the eye
You know damn well what I've been trying to tell you
That I won't back down
I guess you got me confused with somebody who loses
'Cause I won't back down

Fur; Light gray tabby
Fur lenght; long
Eye color; Yellow
Paw pads & Nose; Brown-pinkish
Build; Normal
Pictures; Kitten/apprentice 1 Kitten/apprentice 2 Kitten/Apprentice 3 Kitten/apprentice 4 Kitten/apprentice 5 Kitten/apprentice 6 Kitten/apprentice 7Warrior 1 Warrior 2 Warrior 3

[size=10]I- I won't back down
I- I won't back down
I- I won't back down

Keywords; Witty - Unintelligent
Likes; Loves collecting twolegs things - Attracted to brown-pelted cats
Dislikes; BloodClan - Fail - Hate
Full Character;
Egterkit is een niet al te slimme kitten. Hij is traag van begrip en doet er ook echt een tijd over om alles te begrijpen. Maar ondanks alles is hij wel goed in het voorspellen van het weer. Hij kan het weer goed inschatten en meestal heeft hij het ook echt goed. Ookal is hij niet een van de slimste, houd hij van grappen en heeft hij wel degelijk wat humor in zich. En op de een of andere manier bind hij beter aan katten die wat bruinig zijn, dan aan katten met ieder andere kleur vacht, de aanleiding hiervoor is niet duidelijk.  

You are not ready
I'm gonna blow your mind
You made it messy
Now things are redefined
Your days are over
I will decide what's next
You'll feel hungover
It's time for you to rest

Name; Bo
Future names; NOPE Hahaha :')
Age; 14 years
RPG-time; 2 years, 3 months and some days ~
Most known account; pff. Err, Jaytail, Lítill or Leafpaw? :')
Motivation; Ik ben echt fan van Graystripe en Silverstream in de boeken, en het lijkt me echt gaaf met dat verhaallijntje erom heen. Vooral omdat Gray dus nog niet weet wie hij gaat kiezen, en er dus echt spanning in zit. Verder, Chi en Nath, jullie zijn geweldige RPG'ers en ik kijk ook echt naar jullie op. Ik vind jullie karakters erg leuk, en ik zou graag een kitten van jullie willen spelen C:

Look me in the eye
You damn well what I've been trying to tell you
That I won't back down
I guess you got me confused with somebody who loses
'Cause I won't back down

[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Ava20
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/ava20.png
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 OS_zpsdab1f3e0
https://2img.net/h/i950.photobucket.com/albums/ad346/lovewido/OS_zpsdab1f3e0.gif
Voice/Theme; Click

Laatst aangepast door Lítill op za 12 apr 2014 - 19:54; in totaal 2 keer bewerkt
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 16:50

We hebben besloten om 26 april de aanmeldingen te sluiten, en ergens rond die tijd zal onze keuze ook bekend worden gemaakt.
Silverstream
Member
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Silverstream
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 21:06

Ik dacht, ik laat me als moeder spelende ook even in dit topic zien.
Ik moet wel zeggen, dit word moeilijk kiezen, er zitten echt mooie aanmeldingen tussen, en creatieve characters <3

En een goed nieuwtje: over drie weken ben ik helemaal terug, woon ik weer thuis. De deadline datum is ook een dag na mijn terug komst (:
Bitterkit,
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 10:25

.:GENERAL:.
.:Name:. Duskkit
.:Future names:. Duskpaw~Duskflare~Duskstar(?)
.:Rank:. kitten
.:Future ranks:. apprentice, warrior, elder, med. cat apprentice?, med. cat?, deputy?, leader?
.:Clan:. Riverclan
.:Clanleader:. Dawnstar
.:Gender:. male
.:Age:. unborn
.:Brothers / sisters:. Milkypaw, Plumpaw, Clearpaw, Batpaw, Chasmpaw, ?
.:Bloodline:. 50% Riverclan en 50% Thunderclan

.:Outside:.
.:Fur:. lang, lichtgrijs, gestreept
.:eyes:. helder blauw
.:Nose and pawpads:. roze
.:als kitten:
.:als warrior:

.:Inside:.
.:narcistisch||manipulatief||arrogant:.

.:Kitten:. Duskkit is een speelse, nieuwsgierige en iet wat brutale kitten die precies weet wat hij wilt. Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht en kan best narcistisch overkomen. Duskkit is redelijk snel op zijn teentjes getrapt en heefd best een grote mond. hij is ook iemand die doet vooraleer hij nadenkt, wat hem soms een aantal problemen zal bezorgen. Hij vind het moeilijk om dingen vanuit andermans oogpunt te bekijken, waardoor hij makkelijk anderen kwetst. Maar meestal heefd hij toch goede bedoelingen.
.:Apprentice:. Als apprentice is Dusk wat rustiger, maar nog altijd even eidel. Hij zal vaak een grote mond tegen zijn mentor opzetten. Duskpaw zal arrogant zijn en zal vaak de baas spelen over anderen. Hij kan goed liegen en is erg manipulatief. Hij overdrijfd ook veel, wat soms tot ruzies kan leiden.
.:Warrior:. Dusk denkt nog altijd dat hij hét middelpunt van Riverclan is, en zal hierdoor niet erg veel vrienden hebben. Hij is nog altijd even arrogant, narcistisch en snel op de teentjes getrapt als in zijn kittentijd. Duskflare ziet zichzelf ook als een echte casanova, en denkt dat bijna elke poes in de clan voor hem in de rij staat. Hij is zo iemand die zoveel mogelijk partners tegelijk probeerd te hebben, zowel binnen als buiten de clan. Wanneer hij wat ouder is, zal Duskflare tot de (voor hem) schokkende ontdekking komen dat hij eigenlijk homosexueel is.

.:Bands:.
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletorange-crush
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletred-Discomfort/Fear
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletyellow-family
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletblue-friend
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletpink-respect
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletblack- Hate

.:Mom-Silverstream:.[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletyellow/ [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletpink"you are the second greatest cat in Riverclan",
Silverstream is een van de weinige katten waarbij Dusk zich echt veilig voeld. Hij vind haar de (op zichzelf na dan) geweldigste persoon in de clan.
.:Father-Graystripe:. [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletyellow/[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletred"Out of my way, stranger!",
Duskkit heefd niet erg veel respect voor zijn vader, hij voeld zich een beetje in de steek gelaten door hem. (ik weet niet of Silver aan de kittens gaat vertellen wie hun vader is, dus doe ik maar alsof ze dat gedaan heefd)
.:Clanleader-Dawnstar:.[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletpink/[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Bulletred "Euhm, hey, Dawnstar", Duskkit voeld zich meestal niet op zijn gemak bij Dawnstar, maar heefd wel respect.

.:Skils:.
.:Swimming:. ••••○
.:Hunting:. •••○○
.:Divning:. •••••
.:Fighting:. ••○○○
.:Speed:. ••○○○
.:Elegance:. •••••
.:Social:. •○○○○
.:Power:. •••○○
.:Hearing:. ••○○○
.:Smell:. •••○○
.:View:. ••••○

.:The person behind:.
.:name:. Hanna
.:Age:. 13 jaar
.:RPG-ervaring:. ongeveer een jaar
.:Most known account:. Ik denk Owlflight, Raccoonmask of Summertime^-^
.:Motivatie:. Eerlijk gezegd had ik besloten om de komende maand geen nieuwe accs aan te maken... maar toen ik zag dat Graystripe en Silverstream en nestje gingen krijgen, vond ik het moeilijk om geen aanmelding te maken. Toen begon ik Dusk uit te werken, hij heefd een speciaal karakter en het lijkt leuk om hem te bespelen. Het lijkt me ook leuk om met een narcistisch, arrogant en ijdel karakter te rpg-en, aangezien een groot deel van mijn karakters eerder verlegen en associaal zijn ^-^

Laatst aangepast door Bitterkit, op ma 14 apr 2014 - 19:23; in totaal 9 keer bewerkt
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 11:06

CEDARFROST
‘All you want is someone onto whom you can cling
Your mother warned of strangers and the dangers they may bring
Your dreams and memories are blurring into one
The scenes which hold the waking world slowly come undone.’
» G E N E R A L «
» Name Cedarkit
» Previous Name[s] x
» Future Name[s] Cedarpaw, Cedarfrost, Cedarstar [?]
» Clan RiverClan
» Rank Kitten
» Previous Rank[s] x
» Future Rank[s] Apprentice, Warrior, Deputy [?], Leader [?], Med. Apprentice [?], Med. Cat [?], Elder [?]
» Age Unborn
» Gender Male | Tom cat
» L O O K S «
» Fur Color Grijs
» Fur Length Langharig
» Body Een wat klein gebouwde kater, met een lange volle start.
» Eye Color Bruin/amber
» Paw Pads Zwart
» Markings x
» Extra x
» C H A R A C T E R «
» Quickly Scared Cedarkit zal als kitten al snel schrikken van dingen. Of het nou een hoop sneeuw is die van een tak afvalt of een kitten die een grapje met hem wilt uithalen, Cedar zal snel zijn vacht opzetten en in een donker hoekje vluchten. Al is de nacht misschien ook wat.. te griezelig voor hem. Door zijn grote angst durft hij niet snel nieuwe dingen te proberen en blijft hij meestal een beetje rond zijn moeder hangen.
» Untrusty Dit komt deels door zijn grote angst, maar ook omdat hij gewoon zo is aangelegd. Vrienden maken gaat moeilijk, want Cedarkit heeft bijna geen vertrouwen, ook niet in Clangenoten. Zijn familie, daar knijpt hij nog een oogje toe, maar de rest.. het blijven gewoon vreemdelingen. Pas als hij iemand echt lang en goed kent, zal hij je pas als een echte vriend zien, maar dan heb je er nog niet echt een voor het leven. Cedarkit’s banden zijn erg fragiel en een foute stap kan al fataal zijn. Vooral andere Clans zijn voor hem het grootste gevaar en hij kiest er vaak voor om ze te vermijden.
» Quickly hurt [emotional] Als Cedarkit eenmaal zijn vertrouwen aan je heft gegeven, ben je er nog niet. Ook voor familie geldt het dat als je hem kwetst, je weer helemaal opnieuw moet beginnen. Deze kitten bouwt allerlei muren om zich heen, omdat hij bang is een litteken er aan over te houden. Hij wilt niet dat zijn emoties om worden gegooid, omdat hij snel met iets zit. Hij is als de dood voor in de steek gelaten worden, al veroorzaakt hij dit meestal zelf door zijn koelheid.
» Clingy Maar dan heb je toch ooit wel iemand die bij hem past? Jup. Cedar zal, als je echt geen fouten rond hem maakt, een wat aanhankelijk iemand zijn. Dan wil hij niet vaak van je zijde afwijken en dit kan voor eventuele irritaties zorgen, maar meestal zal Cedar deze wel wegwuiven, want je bent waarschijnlijk een van zijn weinige goede vrienden. Wie weet zal deze kitten dan zelfs wel een beetje voor je proberen op te komen als je in de problemen komt? Wie weet.
» Likes Close friends, family, sunshine
» Dislikes Darkness, other Clans, scary things, getting hurt.
» H I S T O R Y «
» As a Kit Nothing yet.
» R E L A T I O N S «
» Parents Silverstream & Graystripe
» Siblings [half] Clearpaw, Plumpaw, Milkypaw, Chasmpaw and Batpaw
» Crush Uh.. no please.
» Mate Help..
» Kits Uhm..
» Close Friends No, rather not.
» Enemies Iek!

¤ You are hated by Cedar ¤
ր You made Cedar angry ր
• You mean nothing to Cedar •
ә You are a Clanmate of Cedar ә
∫ You are a friend of Cedar ∫
ℓ You are a good friend of Cedar ℓ
Ж You have a strong bond with Cedar Ж
ф Cedar may have a crush ф
Ҹ You are loved by Cedar Ҹ

RiverClan
» Silverstream Mommy.. can you keep the creepy guys away please..?

ThunderClan
» Graystripe Uhm.. well.. we never met, so I can’t really trust you.

WindClan
x

ShadowClan
x

Rogue/BloodClan/Kittypet
x

© Waz for relations set up

» M E «
» Name Soof :’D
» RPG experience Ondertussen wel drie jaar ofzo (‘:
» Motivation Welllllllll, ik wilde eigenlijk geen accounts meer aanmaken, ‘cause everything was perf and things. But! Toen zag ik dit echt gemeen dat jullie dit doen wanneer ik aan t chillen ben met Franse mensen D:< en moest ik het wel doen! D: Gemeen hoor ;-; Maar goed, eigenlijk support ik #TeamGraySwift, want anders zouden ze allebei vreemd gaan. *kijkt naar Jay* Juah! En dan ook nog kits, oh Gray toch.. Maar hey, als Silver dan happyflappybird is, is ook leuk! :’D

Maar goed ik dwaal ontzettend af *innocent smirk*. Dus ik moest deze aanmelding gewoon maken en het karakter stond er gewoon opeens en snel. meestal werk ik die niet perf uit, maar ik wilde even een helder en goed beeld geven. Het zou wel kunnen afwijken in de RPG, want ik ben niet geweldig in aan de regels houden hehehe xD Maar wel ongeveer zo, promise! Ik heb sws al suuuuuuperrrr veel zin, maar sws ga ik het hele nestje volgen. +1 stalker!

And I love both perf huns who play the characters. Maar ik wens iedereen extreem veel success en veel success met kiezen! (:

Oh & ps. ik wist nie of de kits wel wisten van Gray als vader, dus heb ik maar gedaan alsof het bekend is. weet dat ik slecht ben met details lezen xD
NightShadow
Member
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 13:01

Wheeeee!!!!! K kan nie kiezen of ik Fallenangel of Vaporhope/dust ga aanmelden... Realy need some help, I want hem both...
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 13:29

zou dit uiterlijk mogelijk zijn?
-> [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Chats-Maine-Coon-439fed4e-1d68-c004-3d5b-833cf050e910
Comettail
Member
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 14:04

Hazekit
|Male|Riverclan|Unborn

:.Gernal.:

Naam: Hazekit/paw/forest
Betekenis naam: Haze: nevel, waas, mist, damp/ Forest: bos
Rang: kitten
Clanleader: Dawnstar
Geslacht: Poes
Leeftijd: unborn

:.Inside.:

Persoonlijkheid: Hazekit is een kitten die zich nergens mee bemoeid. Het liefst blijft ze alleen en gaat ze katten uit de weg. Ze maakt moeilijk vrienden, maar blijft haar famillie trouw. Eerst wil ze niks met haar vader te maken hebben, later, als apprentice, gaat ze hem stiekem opzoeken bij de grens. Ze verzwijgt dit voor haar moeder en siblings. wordt uitgewerkt.
Vind leuk: Stilte, ontzichtbaar zijn, mist, regen, familie.
Heeft een hekel aan:/
Angsten:/

:.Outside.:

Lichaamsbouw: Slank en snel
Vacht: tabby grijs
Ogen: blauw, ze lijkt erg op haar moeder.
Pootkussens en neus: pink
Accessoires:/
Littekens:/
Foto's:

:.Relations.:

Ouders: Graystripe x Silverstream
Broers/zussen: ??
Overige familie:/
Verliefd op:/
Partner:
Kittens:
Vrienden:
Vijanden:
Kennissen:

Laatst aangepast door Comettail op za 5 apr 2014 - 14:23; in totaal 1 keer bewerkt
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 14:14

Die eerste foto die je wil gebruiken voor Hazekit is al in gebruik door Chona {een accountje van me die in de rpg nog moet geboren worden}
Comettail
Member
212
Actief

CAT'S PROFILE
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 14:24

Heb het veranderd :3
Aldrei
Member
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 15:20

General
Current Name || Farkit
Future Names || Farpaw, Farcry, Farstar?
Meaning Name || Far - Verre || Hij houd zich altijd ver weg, Cry - Schreeuw || Soms knapt hij ineens
Gender || Male
Parents || Silverstream x Graystripe
Age || Unborn
Siblings || ?
Orientation || Heterosexual

Bonds
Leader || Dawnstar || Ik waardeer wat je voor deze clan doet, of wilt doen.

Deputy ||Wolfgaze || Weer iemand die andere helpt, zelfs de leider.

Medicine Cat || Nightstream || Je zorgt voor deze clan op een manier die ik niet begrijp.

Med. Cat apprentice || Honeypaw || Ook jij bent anders, net als ik misschien ben.

Mom || Silverstream || Ik kan je beschermen, nu en wanneer ik ouder ben.

Dad
|| Graystripe || Je zou bij ons moeten zijn, maar nu heb je niet alleen je familie verraden. Maar ook je Clan.

Outside
Fur || Grey
Length fur || Middle-long haired
Whiskers || White
Eyes || Light Amber
Pads || Black
Nose || Grey
Build || Wat kleiner dat de gemiddelde kater
Setje:

Personality
Keywords || Loner, Respectvol, Strever, Haatdrager
Full ||
Farkit is een eenzame kater, hij zit vaak alleen in een duister hoekje terwijl hij naar de andere kijkt. Zou je hem uitnodigen om mee te doen zou hij afwijzen. Zou je hem ermee pesten zou hij het gewoon over zich heen laten gaan. Het deerde hem nooit. Hij praat weinig en zal je vaak kortaf wegpraten zodat je hem met rust laat. Toch kan hij er niet tegen als iets oneerlijk gebeurt. Word een ander gepest zonder een rede zou hij de redder zijn. Wat de meeste vergeten is dat hij nog best veel kracht heeft in zijn kleinere lichaam. Maar wanneer hij geprezen word zal hij zijn schouders optrekken, het was toch geen moeite.

Als Farpaw komen er nieuwe karaktereigenschappen bij. Bij de andere apprenticen is hij nog steeds eerder een schaduw dan iets levends. Je krijgt hem niet van zijn plek en geloof af. Maar tijdens de trainingen is hij heel gedreven in de beste worden, hij blijft doorgaan zelfs als zijn mentor hem vrij heeft gegeven. Steeds blijft hij een stille held voor katten die gepest worden of fout behandelt. Als iemand na zijn waarschuwing er nog steeds mee doorgaat is hij zeer haatdragend en vergeet het niet. Dit kan je zelfs manen naderrand terug krijgen. Ook geniet hij soms van wraak tegen degene die hem lastig vallen. Hij leeft streng mee met de Warrior Code en de regels die hem opgedragen worden. Met deze verschillende kanten, de een schaduw maar held en de ander sterk en wraakzuchtig moet hij leven.

Farcry is nog steeds de zelfde kater als hiervoor. Zijn verschillende kanten zijn niet verandert. Nogsteeds is hij liever op de achtergrond dan de voorgrond en opserveert liever eerst de omgeving voor ergens op af te gaan. Je krijgt hem niet snel uit zijn doen en openbare vriendelijkheid kapt hij af. Maar ook zijn kant van haatdragend en wraak nemen groeit uit. De meeste leerde hem ontwijken op die momenten maar degene die het niet doen krijgen ooit nog een straf terug. Soms klein maar soms ook groot. Ook heeft hij de vreemde gedachte dat hij niet in Starclan geloofd. Je kan de schuld niet op dode katten leggen en ze zitten heus niet in de lucht naar je te kijken. Dood is dood. Hij weet ook niet waarom het blauw is weggerukt in de nacht en zo witte stippen achterlaat. Maar de zon is toch geen kat, hij vind het maar kittenpraat.
Likes || Rust, Kijken naar anderen, Lachen, Andere helpen, Wraak
Dislike || Ruzie, Lastig gevallen worden, Respectloosheid

Voorbeeldpost

Spoiler:

About me
Naam || Jamie
Age || 14
Gender || Female
Motivatie || Als eerst ben ik net in de WC serie begonnen en ben nog maar bij boek 4, toch vind ik de gewaagde relatie van Silver en Grey gewoon leuk om te lezen. Het gene dat niemand er van mag weten en ze wel door proberen te gaan maar ze elkaar niet kunnen vergeten is gewoon leuk en lief. (Tevens de drama daarna >D) Over Farkit zelf ben ik ook tevreden. Hij is niet lief genoeg om bij mij inactief te raken en niet slecht genoeg om achterhaalt te zijn. Ook vond ik het al leuk om met hem te posten bij de voorbeeldpost en weet ik dat hij actief kan blijven. Ik zie al voor me hoe hij zich in de problemen kan werken maar geen hulp aanneemt, dan zit hij gewoon te ijsberen en in paniek tegen zichzelf te praten. Dat hardop tegen zichzelf praten komt ook nog vaker terug. Hij heeft gewoon zulke leuke trekjes en vreemde manier van doen dat andere hem niet begrijpen, maar Farkit wilt eigenlijk niet begrepen worden.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:19

@Dyingblack, Tuurlijk, aangezien Graystripe én Silverstrean beide een grijze vachtkleur hebben en Graystripe zelf ook amberkleurige ogen heeft. ^^
Comettail
Member
212
Actief

CAT'S PROFILE
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:24

is er al een deadline?
Whiteberry
Member
91
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whiteberry
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:25

Graystripe schreef:
We hebben besloten om 26 april de aanmeldingen te sluiten, en ergens rond die tijd zal onze keuze ook bekend worden gemaakt.
Dustrise
Member
[Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 20:34

Mijn aanmelding is klaar~!
Silverstream
Member
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Silverstream
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 21:08

Nog ongeveer twee weken!
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 9:44

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Kittens] Silver x Gray   [Kittens] Silver x Gray - Pagina 2 Icon_minitime

[Kittens] Silver x Gray
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: