|
| Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Wandering off on my own do 17 feb 2011 - 15:04 | |
| Leaf was al een eindje weg van de grot. Ze vond dat ze al wel oud genoeg was om alleen op pad te gaan. Dat vond ze de vorige keer ook, maar nu was ze toch alweer iets ouder en kende ze het territorium beter. Ze had geen last meer avn haar pootje en het had haar ook verbaasd als ze er nog steeds last van had, maar dat was nu niet meer belangrijk. Ze ws eindelijk weer eens een keer alleen op pad gegaan. Ze had al iets van jagen geleerd, dus het zou niet zo'n hele erge ramp zijn als ze langer weg zou blijven dan ze normaal zou doen. Ze zou in ieder geval dan voor haarzelf kunnen zorgen en ze hoopte dat Icy en Lionheart er ook zo over zouden denken. Ook al zou ze wel proberen om niet al te lang weg te blijven, maar als er iets echt interessant zou zijn, zou ze er wel blijven. Misschien zou ze zelfs nog andere katten leren kennen, maar daar hoefde ze niet op te rekenen, want je kon ze soms ook gewoon mislopen, vooral aangezien het hier groot was. Ze schudde de gedachte uit haar hoofd en liep verder. Ze moest haar aandacht op de omgeving vestigen zodat ze wist hoe ze terug zou moeten komen. Ze zette nog een paar stappen, maar de geur van muis kwam haar neus binnen en ze merkte dat ze eigenlijk best wel honger had. Ze sloop naar de muis toe. Ze zette haar poten voorzichtig neer en zo kwam ze steeds een stap dichterbij. Eindelijk was ze dichtbij genoeg en sprong. Ze doodde de muis snel en ging daarna liggen om de muis op te eten. Wanneer de muis op was stond ze op en rekte haar lichaam even. Ze kon nu verschillende kanten uitgaan, het was alleen de vraag welke kant ze uit zou gaan. |
| | | Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 19 feb 2011 - 15:56 | |
| Wolfie zat stil in de sluiphouding te wachten op een muis of ander dier dat ze kon eten. Ze zag een muis op een paar staartlengen van haar af rondscharrelen, dus berreidde ze zich voor om de muis te vangen en te doden toen ze opeens een geur rook, een geur die niet van een Clankat was maar van een rogue net zoals zij. Ze vergat de muis en sloop in de richting van de geur. Ze zag een jong poesje op de muis af sluipen en zag dat ze de muis ving. Ze besloot het poesje te bespioneren. Toen het poesje klaar was met de muis rekte ze zich uit. Het jonge poesje twijfelde welke kant ze op zou gaan en Wolfie kwam rustig achter haar staan. "Ben je verdwaald?" vroeg ze. |
| | | Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 19 feb 2011 - 16:06 | |
| Leaf draaide zich om toen ze een stem achter haar hoorde. "Ben je verdwaald?" Vroeg de poes. Het was ook een rogue aan de geur te ruiken. Alleen deze poes was wel ouder dan haar. "Nee, ik ben niet verdwaald, ik weet waar ik ben, ik was alleen aan het nadenken over welke richting ik uit zou gaan." Antwoordde ze. Ze was nog niet verdwaald en daar was ze ook wel blij mee, want de vorige keer toen ze alleen op pad was gegaan was ze wel verdwaald geraakt, maar uiteindelijk was ze met de hulp van Goldtail toch weer thuisgekomen, maar nu was ze wat ouder en wist ze waar ze was, dus er viel niets te verdwalen. Ze keek de poes aan, proberend om kalm te blijven. Misschien had ze wat rustiger moeten antwoorden, maar daar kon ze nu niks meer aan veranderen. Ze liet haar staart een paar keer rustig heen en weer gaan en wachtte tot de poes iets zou doen of zeggen. Ze wist niet wat ze van deze poes moest verwachten, dus ook niet of ze misschien plotseling aan zou kunnen vallen. Leaf had het nadeel dat ze nog niet zo goed kon vechten en ze het al helemaal niet zou kunnen winnen van een poes die een stuk ouder dan haar was. Ze zou als ze thuis was meteen gaan vragen of ze wat vechttraining kon krijgen, maar dat kon ze nu niet gebruiken, want ze wist niet hoe de poes zou reageren en ze was ook nog alleen met de poes. Ze probeerde om zo rustig mogelijk over te komen tot de poes in de hoop dat er niks ergs zou gebeuren. |
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 19 feb 2011 - 16:28 | |
| "Nee, ik ben niet verdwaald" antwoordde het poesje "ik weet waar ik ben, ik was alleen aan het nadenken over welke richting ik uit zou gaan." "OK, waar wil je heen als je richting vierboom wil moet je daarheen." Wolfie maakte met haar kop een beweginkje naar voren. "Of wil je ergens anders heen?" Vervolgde ze. Ze vroeg zich af of dit een poesje was dat alleen woonde of met haar ouders. "Waar woon je eigenlijk?" vroeg ze, maar stelde meteen daarna nog een vraag "Woon je op een vaste plek of niet, zoals ik. Woon je alleen of met famillie?" Ze wachtte op het antwoord van het poesje, dat de heletijd stil was geweest en stil had gezeten. |
| | | Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 19 feb 2011 - 16:42 | |
| Leaf wachtte op een reactie van de poes. Ze wist eigenlijk nog steeds niet echt welke kant ze uit wilde gaan, maar misschien had de poes een leuk idee. "OK, waar wil je heen als je richting vierboom wil moet je daarheen." Zei de poes en wees met haar hoofd een bepaalde richting uit. Leaf keek haar met een schuin hoofd aan. Vierboom? Ze had er wel van gehoord, maar ze was er nog nooit geweest, misschien zou ze daar een keer naartoe kunnen gaan, maar ze had ook van de clans gehoord die er omheen leefden en als ze daar wilde komen betekende dat dat ze door een van de clans territorium moest en de kans was er dat ze aangevallen zou worden omdat ze op dat territorium was, maar haar nieuwsgierigheid zei dat ze er wel een keer naartoe wilde gaan. Ook al zei haar verstand dat ze het beter niet kon doen. "Of wil je ergens anders heen?" Vervolgde de poes terwijl ze Leaf uit haar gedaachten haalde. Misschien wilde deze poes wel samen met haar naar vierboom gaan en dan liep ze misschien minder gevaar. "Ik zou wel naar vierboom willen, maar ze zeggen dat er clans omheen leven en dat je aangevallen zou kunnen worden als je op een van hun territoria zou komen." Antwoordde ze tegen de poes. Misschien zou de poes voorstellen om met haar mee te gaan en dan liep ze minder gevaar, hoopte ze. "Waar woon je eigenlijk?" Vroeg de poes aan haar. "Woon je op een vaste plek of niet, zoals ik. Woon je alleen of met famillie?" Vroeg de poes er meteen achterna. Leaf wist niet goed of ze dit wel moest beantwoorden, maar ze deed het toch. "Ik woon hier niet ver vandaan in een grot met mijn ouders en broertje." Antwoordde ze. Ze wachtte op de reactie van de poes en hoopte dat ze misschien zou voorstellen dat ze samen naar vierboom zouden kunnen gaan, maar ze wist dat ze zichzelf geen valse hoop moest geven. |
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 26 feb 2011 - 10:19 | |
| "Ik zou wel naar vierboom willen, maar ze zeggen dat er Clans omheen leven en dat je aangevallen zou worden als je op een van hun territoria zou komen." antwoorde het poesje op Wolfies vraag op waar ze heen wilde. "Ik woon hier niet ver vandaan in een grot met mijn ouders en broertje." zei het poesje. Wolfie dacht even na en vroeg toen "Hoe heet je eigenlijk, ik ben Wolfie en ik ben ook een Rogue net als jij." Wolfie keek het poesje aan, maar zat met haar gedachten ergens anders: een bos met naaldbomen. Waarom dacht ze nou aan een naaldbos? In haar gedachten zag ze een kat tussen de bomen door rennen. Vreemd, was dit een of ander visioen of gewoon een realistiche dagdroom. Ze schudde haar hoofd om de dagdroom kwijt te raken en keek het poesje weer aan en wachtte op antwoord. |
| | | Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 26 feb 2011 - 10:37 | |
| Leaf wachtte op een reactie van de poes. Ze wist niet goed wat ze moest verwachten, maar ze kon altijd hopen dat de poes haar mee zou nemen naar vierboom, ook al moest ze zich er niet te veel op instellen, want straks wilde ze het niet en ze wilde het ook weer niet gaan vragen. "Hoe heet je eigenlijk, ik ben Wolfie en ik ben ook een Rogue net als jij." Vroeg de poes, die blijkbaar Wolfie heette. Leaf keek naar de poes, blijkbaar wilde ze haar niet meenemen naar vierboom, misschien was het ook wel te gevaarlijk. Maar toch voelde ze zich teleurgesteld. Ze kon het niet helpen, maar misschien wilde Wolfie haar eerst beter leren kennen voor ze pas echt ergens naar toe zouden gaan, het klonk wel logisch, dus misschien maakte ze zich wel druk om helemaal niks en moest ze gewoon wat meer geduld hebben. Ze was al blij dat ze alleen op pad was gegaan en dat het een andere rogue was geweest die ze tegen was gekomen, in plaats van een van haar ouders, want misschien had ze dan niet verder mogen gaan, terwijl ze dat wel heel graag wilde. Ze besloot eerst maar de vraag van Wolfie te beantwoorden, want anders zou het zo onbeleefd staan als de ander eerst wel haar naam had gegeven en zij het niet zou doen. "Ik ben Leaf." Zei ze. Ze wist niet goed of ze het Wolfie wel moest gaan vragen of ze mee wilde naar vierboom, want wat nou als het te gevaarlijk was en ze Wolfie dus mee zou vragen naar een gevaarlijk gebied en wat nou als Wolfie dan iets zou overkomen? Dan was het haar schuld. Ze besloot haar mond te houden, want straks zou ze te veel zeggen en dan zou ze later spijt krijgen en dat wilde ze niet. |
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 12 maa 2011 - 9:56 | |
| (OK Leaf, ik geef je je zin ^^)
"Ik ben Leaf." antwoordde het poesje. Leaf had gezegd dat ze wel naar vierboom wou, maar het daar gevaarlijk was. Misschien zou ze Leaf meenemen naar Vierboom, maar ze had wel gelijk, het kon er gevaarlijk zijn... Wolfie waagde het erop "Je zei net dat je wel naar vierboom wou, maar niet durfde. Misschien kunnen wij samen naar vierboom gaan?" Wolfie wist het antwoord op die vraag al, Leaf wou dolgraag naar vierboom. Wolfie wachtte op het antwoord van Leaf en toen gingen ze samen naar Vierboom. Wolfie kon zien dat Leaf blij was dat ze naar Vierboom gingen, ze trippelde voor Wolfie uit. Wolfie rook een muis, maar negeerde die omdat ze anders Leaf misschien kwijt zou raken. Na een tijdje kwamen ze bij vierboom. "Dit is Vierboom, de enige plek waar alle vier de Clanterritoria elkaar raken. Ik weet best veel over de territoria omdat ik geen huis heb en daarom rondtrek door de territoria van de vier Clans."
(misschien kunnen we een nieuwe topic starten bij vierboom?) (zeer, mega, enorm inspiloos...) |
| | | Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 12 maa 2011 - 11:40 | |
| Leaf wachtte op een antwoord of tenminste als er een antwoord zou komen. Dat was nog de vraag, maar ze moest gewoon geduld hebben en anders iets zeggen om het gesprek verder te laten gaan, want een hele tijd niks zeggen was ook maar saai. "Je zei net dat je wel naar vierboom wou, maar niet durfde. Misschien kunnen wij samen naar vierboom gaan?" Stelde Wolfie voor. Leaf keek naar Wolfie en probeerde haar enthousiasme een beetje in te houden. Ze wilde er dolgraag naartoe en ze kon wel een gat in de lucht springen van blijdschap. "Natuurlijk wil ik dat!" Antwoordde ze. Ze kon het niet laten om eraan toe te voegen. "Heel graag zelfs." Ze wist niet precies waar vierboom lag, maar na deze keer zou ze het wel weten en misschien zou ze er ooit zelf nog wel een keer alleen naartoe gaan, maar deze keer was ze er blij mee dat Wolfie bij haar was, want misschien zou er wel een clankat naar hun toekomen en dan zou ze niet eens kans maken om te vechten. Misschien zou het wel lukken tegen een jonge kat, maar tegen een volgroeide zou ze niks kunnen beginnen, hooguit wegrennen en hopen dat de andere kat niet zou gaan aanvallen. Ze merkte dat ze wat voor Wolfie uit was gelopen en ze wilde nou ook weer niet alleen bij vierboom aankomen zonder dat Wolfie bij haar was. Ze vertraagde haar pas iets zodat ze weer wat dichter bij Wolfie was en liep rustig verder. Het duurde niet lang meer voor ze vier grote bomen zag. Ze waren groot en het leek haar dat dit vierboom moest zijn, want ze kon niks anders bedenken. "Dit is Vierboom, de enige plek waar alle vier de Clanterritoria elkaar raken. Ik weet best veel over de territoria omdat ik geen huis heb en daarom rondtrek door de territoria van de vier Clans." Vertelde Wolfie. Ze hoopte dat er geen clankat naar hun toe zouden komen, maar daar kon ze natuurlijk niet zeker van zijn.
[Lijkt me wel handig om een nieuw topic bij vierboom te starten] |
| | | 67
| CAT'S PROFILEAge: I was 20 moons old when Darkfire killed meGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Wandering off on my own za 12 maa 2011 - 11:54 | |
| dan kan hier een slotje op (Wolfie hier :-3) |
| | | | Onderwerp: Re: Wandering off on my own | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |