Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Comettail
Member
Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}   Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 9:07

"Nee zo raar is dat helemaal niet, nou ja voor mij niet dan, ik heb dat namelijk soms ook. Voor andere zal het wel raar klinken." Comettail knikte. Hij zag de vuurrode horizon, en keek weer naar de poes. "Ik... Ik wil niet terug naar mijn clan...." Hij ging liggen, en staarde naar zijn poten. "Wat moet ik in starclansnaam doen?" Hij wou niet terug, maar hij moest.... Hij zuchtte hard en luid. Hij wist het echt niet meer.

OCC: die van mij nog korter >.<
wat gaan ze nu doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}   Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 12:43

Comettail knikte bij wat ze zei. Het rode van de zon gaf haar blauwe ogen een iets wat rode gloed. "Ik... Ik wil niet terug naar mijn clan...." zei Comettail die naast haar was gaan liggen. "Wat moet ik in starclansnaam doen? hoorde ze hem zacht zeggen. Dit wist ze ook niet, maar dat was zijn beslissing. Dus de keuze daar over was aan hem. De pracht van deze zonsondergang gaf haar rust. Ze wilde dat ze dit vaker kon doen. Rustig met een vriend een prachtige zonsondergang bekijken. Dit deed NightShadow denken aan vroeger, toen ze als apprentice met haar vrienden dit ook deed. Nu was het te laat, de tranen sprongen in haar ogen. Dit waren tranen van verdriet om haar oude leven, maar ook tranen van geluid dat ze eindelijk weer iemand had om mee te praten. Ze wist nu niet meer wat ze moest doen of zeggen, ze wist dit niet eens uit te leggen.



OOC; My idea:
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}   Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 13:08

Zuchtend stond Comettail op. "Ik moet gaan," Hij keek NightShadow onzeker aan. "Zie ik je nog een keer?" Hij hoopte van wel, hij was nog lang niet uitgepraat. Hij gaf snel nog een lik over haar oor, bloosde, en draaide zich om. Hij rende naar Shadowclan gebied, katten zouden hem missen als hij niet op tijd terug was. De bloedrode zon in zijn rug, verwarring in zijn kop, en een sprankje hoop in zijn hart. Was dit het begin van een nieuwe vriendschap? Zijn poten stopte geen moment, tot hij de shadowclan geur weer rook. Hij trippelde rustig het kamp in. De poes, NightShadow, haar geur, het bleef door zijn hoofd spoken, tot hij in een diepe slaap viel.

OCC:
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}   Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:14

Toen Comettail zuchtend opstond keek NightShadow meteen wat hij ging doen. "Ik moet gaan," zei hij, met een blik die Night nog niet had gezien. Hij keek haar wat onzeker aan, waarom wist ze niet. "Zie ik je nog een keer?" ging hij al snel verder. NightShadow knikte vrijwel direct, zonder ook maar een seconde er over na te denken gaf ze al antwoord. "We're soulmates, ofcourse we'll see each other again." zei ze zachtjes tegen hem. Vanuit het niets gaf hij een lik over haar oor waarna hij terug naar Shadowclan gebied rende. Nog een tijdje bleef NightShadow naar de ondergaande zon zitten kijken. Zodra deze onder was begon ze toch maar te lopen naar een klein stukje niemandsland. Daar overnachtte ze al een tijdje, niet wetend van wie de grond was. Maar er kwam nooit niemand dus het was wel veilig. Eenmaal daar aangekomen plofte ze neer in het kleine kuiltje. Night rolde zich op tot een klein bolletje en viel langzaam in slaap. Nog een tijdje denkend aan het feit dat ze eindelijk een soulmate had.

OOC; Ik ga je ff n pm sturen


End of the topic...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}   Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stay away from me, im a Monster.{Nightshadow}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: