|
Tess' 116
| |
| Onderwerp: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 16:14 | |
| Heey, Ik ben net weer een beetje terug an het komen met al mijn accounts maar ook ik heb wat dngetjes nodig om ze leuk te houden. Daarom een zoektopicje.
.Snowpaw Snow is een vrolijke poes die haar ouders mar kort kende voor de naar Starclan vertrokken. Het heeft de poes geraakt maar is heeft besloten voor altijd te blijven zoals ze is, vrolijk aardig maar mt een scherpe tong als je haar niet ligt. Wat ik voor haar zoek.... Vrienden:... (het liefst TC) topics:... (maakt niet uit welke clan)
Rai Rai staat bij mij bekend als een moordlustige en bloeddorstige kat, als ze een prooi heft wil ze hem hetliefs dode met zoveel mogelij pijn en bloed. Zelfs bij vrienden krijgt ze soms de nijging hun bloed te willen. Wat ik voor haar zoek.... topics:... (maakt niet uit waar vandaan) vijanden... (maakt niet uit waar) familie:... (het liefst niet in een clan)
Fallentear Deze poes is in haarleven alles kwijt geraakt wat iets voor haar betekende, op haar clan na. Ze is gedeprimeerd en word al haar hele leven getreiterd door nachmerries, hierdoor heeft ze een groot slaapgebrek waardoor ze dingen hoort, ziet of ruikt die er niet zijn. Wat ik voor haar zoek.... Vrienden:... (SC) Topics:..(SC)
Timekit. Dit katertje in bij de Skyclan ontkomen aan de vlammen die hun clan vernietigd heeft. Hierna is hij en tijdje alleen geweest maar is uiteindelijk gewond bij de Riverclan opgenomen. Hier word hij geadopteerd door Dawnbreak. Hij denk dat zijn moeder en siblins naar starclan zjin hoewel zijn moeder(Fluffytail) eigenlijk in RC zit. Hij heeft zichzel beloofd zijn best te don om de grootste warrior ooit te worden. Wat ik voor hm zoek... Vijanden:... (hij komt uit en andere clan en zal du niet bij iedereen geliefd zijn moet RC) topcs:... ( RC )
Alvat thnk you, |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 16:17 | |
| Topic Fallentear x Frostpaw? |
|
| |
Tess' 116
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 17:33 | |
| Is goed, zou jij um wilen maken? |
|
| |
Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 18:20 | |
| Topic Fallentear x Comettail? Of Iggy x Rai? (Iggy is erg verlegen, heeft geen hals band, is eigenlijk het tegenover gestelde van een normale bloodclanner.) |
|
| |
Tess' 116
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 18:30 | |
| Ig goed, als jij die voor Rai zo willen maken maak ikdie van Comettail wel |
|
| |
Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 19:27 | |
| |
|
| |
hehehehehe my name is Laurierblad 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it do 27 maa 2014 - 19:43 | |
| Fallentear X Constellationpaw als dat kan?
|
|
| |
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 2:40 | |
| |
|
| |
LORE 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 8:09 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 11:23 | |
| Fallentear x Bitterkit? :3 |
|
| |
god damn Tess' 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 15:05 | |
| Hanna Sure ^-^ wie maakt? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 15:12 | |
| |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 15:26 | |
| |
|
| |
hehehehehe my name is Laurierblad 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 21:39 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it zo 6 apr 2014 - 22:00 | |
| Topicje Slender x Fallen ? Zij moet haar mentor's twin echt leren kennen: reden genoeg ? xd
Ik kan dezer dagen wel eentje regelen, maar vanaf woensdag(nacht) zal ik een week lang (vast) niet meer kunnen posten ivm vakantie. Geldt hetzelfde voor Indi ^-^ |
|
| |
Tess' 116
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it di 8 apr 2014 - 20:41 | |
| Assie ofcourse my friend ^-^
Laura Is goed zal hem straks maken |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it di 8 apr 2014 - 22:10 | |
| Topicje Fallen x SlenderReageer maar wanneer je tijd hebt, maar rekening na morgen nacht er niet op dat ik dan nog (lange) posts zal maken ;s [klonk zoveel beter in m'n hoofd] |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Little bit of it | |
| |
|
| |
|