{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Comettail
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 8:10

Hey!

Ik heb een accountje van mij, Comettail, weer nieuw leven in geblazen. Hij is een Shadowclan kater, vrij jong, 16 moons. Hij heeft DIS, wat betekent dat hij meerdere personages in zich heeft.

Wat er vooraf gebeurde::

Ik zoek nu een paar Dingen voor Comettail;

Ouders: Zijn ex- shadowclanners, of nog steeds Shadowclan. Het liefst een koppel.
Vijand: Als Hellfire naar bovenkomt, vind die het niet moeilijk om vijanden te maken. Clan maakt weinig uit.
Vriend: Een vriend die hem niet in de steek laat, en van zijn probleem weet. Comettail kan goed met hem overweg, Hellfire wat minder, maar deze vriend zal ook hij nooit iets aandoen. Liefst Shadowclan.

Topics!

Comettail heeft ook een zusje, Constellationpaw, die natuurlijk ook mee beslist over de ouders. Constellationpaw is geboren zonder nagels en met een spraak gebrek, en kan dus niet of heel moeilijk praten.

Hopenlijk melden katten zich aan!

Xx Lore
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 10:13

Ik wil wel met Redwhisker een vijand worden. Ik zal niet echt aanvallend zijn ofzo, maar ik zal je wel ongelofelijk vervelend, naar en irritant vinden. Redwhisker vindt pups sowieso al niet geweldig, en al ben je officieel geen pup meer, in zijn ogen ben je dat wel Razz dus als je een beetje een slachtofferrol aanneemt ofzo en zielig gaat doen (wat hij dus heel irritant vindt), dan kan ik met Redwhisker daar wel wat leuks van maken Wink

En dan kan je dat natuurlijk uitwerken naar dat Hellfire Redwhisker een keer aanvalt, zodat Red wel terug moet vechten. Ik zie dit wel leuk worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:35

Ik zou het wel leuk vinden een topic te doen, mogenlijk met Constellationpaw. Want Ice is een vriendin van haar en ik zou het wel leuk vinden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 16:14

@Redwhisker: Als je het over Hellfire hebt: Hellfire is meer agressief, niet echt een zeurder..... Wel kan Hellfire ongelooflijk boos worden als je hem klein noemt. Misschien een treiterpartij? Als je het over Comettail hebt, die is vooral heel erg aardig en verlegen.

@Icepaw: Sure, wil jij dan Constellationpaw even pm'en?
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:07

Ik heb het over Comettail. Ik zag het zo een beetje voor me:
Redwhisker ontmoet Comettail en vindt het een irritante kitten, waardoor hij niet zo vriendelijk gaat doen. Dan komt Hellfire naar voren, die zich heel agressief opstelt. Redwhisker noemt hem klein (of iets anders waardoor Hellfire uit z'n vel vliegt) en Hellfire valt Redwhisker aan. Redwhisker vecht natuurlijk terug, en dat is het begin van een haatrelatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:23

Een account van mij: NightShadow heeft ook DIS, en is zelf vriendelijk en heeft dus ook een gemeen alter ego.
Ze is wel Rogue maar ook ex clankat dus ze stelt zich tegenover clan katten altijd heel vriendelijk op {dat doet ze eigenlijk tegen iedereen}
Haar alter ego heet Rachity, en je kun haar zeker ook geen lievertje noemen.
Je kan bij haar aan 1 ding herkennen welke persoonlijkheid ze heeft: blauwe ogen = NightShadow & groene ogen = Rachity

Maar mijn idee:
Night zou Comet kunnen ontmoeten en hem waarschuwen voor haar alter ego. {Als Comet weet over zijn alter ego kan hij dan zeggen dat hij dat ook heeft.} Omdat ze het zelfde probleem hebben kunnen ze het redelijk goed met elkaar vinden etc.

Maar zeg maar of je het wat vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:27

@Petalpaw: Nice! We kunnen een topic maken bij de boundaries... Kan jij die maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:28

Oké komt voor elkaar, ik weet alleen niet of ik vandaag nog tijd heb. Dus het word of vandaag of morgen dan oké?
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:28

Prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotnose
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore
137

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 19:03

dp, sorry
Sorry Redwisher, ik had het over het hoofd gezien.... Embarassed 

Ik vind het goed, kan jij een topic maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 22:01

Sure Smile Stuur t straks in een pb wel naar je. Is t goed als t ergens bij de highstones ofzo? Zegmaar 'neutraal gebied'?
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 7:44

is goed, ik kijk er naar uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 9:57

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 17:38

Ik zal zo reageren. Zijn er nog mensen die iets voelen voor de ouders of de vriend(in)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]   {GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Hellfire.... Dark fire...... [Shadowclanners]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: