|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:05 | |
| - Quietpaw schreef:
- Yay, Quiet&Running hebben dan beide sibling-love x'D
Maar Tall flirt met te veel poezen hoor D:< Kijk, hij moet een voorbeeld nemen aan Flow, die blijft bij dr zussie xD Nogmaals.. Hij kan er niets aan doen, hij is gewoon zo hot xD Running blijft zn buddy 4 eva hoor zij wordt z'n marriage counselor ;D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:06 | |
| Zoooo, ik lig lekker met m'n luie kont in het appartement van mn vriendje. Zometeen ga ik hem ophalen met z'n ouders bij de Jumbo, want hij is aan het werk. Vanavond ontmoet ik zo goed als z'n hele familie..... ben nerveus. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:06 | |
| - Tallkit schreef:
- Quietpaw schreef:
Maar Tall flirt met te veel poezen hoor D:< Kijk, hij moet een voorbeeld nemen aan Flow, die blijft bij dr zussie xD Nogmaals.. Hij kan er niets aan doen, hij is gewoon zo hot xD Running blijft zn buddy 4 eva hoor zij wordt z'n marriage counselor ;D Ik denk dat k Running, als Tall verliefd wordt ooit, helemaal jaloers ga laten worden en die poes weg probeert te jagen xD of kater (; |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:08 | |
| Snowwyyy <3 She's with her head in the clouds :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:10 | |
| - Quietpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Quietpaw schreef:
Maar Tall flirt met te veel poezen hoor D:< Kijk, hij moet een voorbeeld nemen aan Flow, die blijft bij dr zussie xD Nogmaals.. Hij kan er niets aan doen, hij is gewoon zo hot xD Running blijft zn buddy 4 eva hoor zij wordt z'n marriage counselor ;D Ik denk dat k Running, als Tall verliefd wordt ooit, helemaal jaloers ga laten worden en die poes weg probeert te jagen xD of kater (; Oeeeh… Running's bad side right? -dat ge-kater van jou doet me denken aan Skyfall..- Tall zou de schrik van z'n leven krijgen als 'ie wist wat ie allemaal teweeg brengt xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:11 | |
| Soof, als Tall op Snowy zou vallen, dan zou het Running ook nog lukken haar weg te jagen xP |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:31 | |
| Jmmr nie gekozen, op naar de volgende kitten aanmelding dan maar! Weet iemand waarom ik zo veel ideeën heb voor nieuwe accounts? {als iemand een nieuw account wil maar niets weet moet je gwn een pm naar mij sturen } |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 16:55 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Zoooo, ik lig lekker met m'n luie kont in het appartement van mn vriendje. Zometeen ga ik hem ophalen met z'n ouders bij de Jumbo, want hij is aan het werk.
Vanavond ontmoet ik zo goed als z'n hele familie..... ben nerveus. Spanneeend :3 Im sure they like you!! Who doesnt anyway?? |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:18 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:19 | |
| Vandaag de hele dag rondgehangen op een graffitiplaats waar de broer van mn vriendje ging spuiten. Was suuuupervet. :O |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:19 | |
| Daaaaaaaaaan, wil je een topic Beauty x Drizzle? c: |
|
| |
Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:20 | |
| - Quietpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Quietpaw schreef:
Maar Tall flirt met te veel poezen hoor D:< Kijk, hij moet een voorbeeld nemen aan Flow, die blijft bij dr zussie xD Nogmaals.. Hij kan er niets aan doen, hij is gewoon zo hot xD Running blijft zn buddy 4 eva hoor zij wordt z'n marriage counselor ;D Ik denk dat k Running, als Tall verliefd wordt ooit, helemaal jaloers ga laten worden en die poes weg probeert te jagen xD of kater (; En wat nou als die poes Arcane is, d'r toekomstige BFF x'D @Bo, is goe ;D Maak jij? |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:23 | |
| @Daan; Jup, it's on it's way c: |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:24 | |
| - Drizzlepaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Quietpaw schreef:
Maar Tall flirt met te veel poezen hoor D:< Kijk, hij moet een voorbeeld nemen aan Flow, die blijft bij dr zussie xD Nogmaals.. Hij kan er niets aan doen, hij is gewoon zo hot xD Running blijft zn buddy 4 eva hoor zij wordt z'n marriage counselor ;D Ik denk dat k Running, als Tall verliefd wordt ooit, helemaal jaloers ga laten worden en die poes weg probeert te jagen xD of kater (; En wat nou als die poes Arcane is, d'r toekomstige BFF x'D
@Bo, is goe ;D Maak jij? Dan is het ook tegen Tall gericht, want dan pakt Arcane dr Tallie of én Tall dr bff D: |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:24 | |
| iemand een topicje met Fallow? :3 |
|
| |
Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:28 | |
| - Runningkit. schreef:
- Drizzlepaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Quietpaw schreef:
Maar Tall flirt met te veel poezen hoor D:< Kijk, hij moet een voorbeeld nemen aan Flow, die blijft bij dr zussie xD Nogmaals.. Hij kan er niets aan doen, hij is gewoon zo hot xD Running blijft zn buddy 4 eva hoor zij wordt z'n marriage counselor ;D Ik denk dat k Running, als Tall verliefd wordt ooit, helemaal jaloers ga laten worden en die poes weg probeert te jagen xD of kater (; En wat nou als die poes Arcane is, d'r toekomstige BFF x'D
@Bo, is goe ;D Maak jij? Dan is het ook tegen Tall gericht, want dan pakt Arcane dr Tallie of én Tall dr bff D: Dat zou echt een leuke situatie zijn x'D We moeten trouwens een topicje Arcane x Running :'D Maak jij? |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:35 | |
| //Drizzle Ik heb het gevoel alsof Dawn dadelijk moet inspringen in het topic Drizzle x Block, voor er een apprentice dood gaat xD |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:36 | |
| |
|
| |
Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:37 | |
| @Isa, dat gevoel heb ik ook, maar wacht maar tot Block aanvalt ofzo x'D Als Drizzle om hulp gaat gillen xD |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 18:37 | |
| BO. Mag ik Beauty ook kwellen met een topic met Hawkie? :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |