|
|
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 21:52 | |
| - Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Babs
Ik vergeef het je voor het niet reageren op de ceremonie xD (Ookal was jij diegene die me er nog over skypte *ahumahum*) I did it now. Ik heb zelfs toetsen in m'n weekend oké?:') W-whut? Het wordt dus alleen maar erger... Dat was omdat ik een toets had op de universiteit waar ik heen wil hoor. ;p Zo'n toets van: Als je 'm niet goed maakt, dan mag je niet bij ons studeren. Dus het spijt me, maar daar heb ik even op gefocust ipv op m'n posts. xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 21:55 | |
| - Ternpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Babs
Ik vergeef het je voor het niet reageren op de ceremonie xD (Ookal was jij diegene die me er nog over skypte *ahumahum*) I did it now. Ik heb zelfs toetsen in m'n weekend oké?:') W-whut? Het wordt dus alleen maar erger... Dat was omdat ik een toets had op de universiteit waar ik heen wil hoor. ;p Zo'n toets van: Als je 'm niet goed maakt, dan mag je niet bij ons studeren. Dus het spijt me, maar daar heb ik even op gefocust ipv op m'n posts. xD *zucht opgelucht* Ging 'ie goed? Ik hoop het voor je |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 21:59 | |
| - Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Babs
Ik vergeef het je voor het niet reageren op de ceremonie xD (Ookal was jij diegene die me er nog over skypte *ahumahum*) I did it now. Ik heb zelfs toetsen in m'n weekend oké?:') W-whut? Het wordt dus alleen maar erger... Dat was omdat ik een toets had op de universiteit waar ik heen wil hoor. ;p Zo'n toets van: Als je 'm niet goed maakt, dan mag je niet bij ons studeren. Dus het spijt me, maar daar heb ik even op gefocust ipv op m'n posts. xD *zucht opgelucht* Ging 'ie goed? Ik hoop het voor je
Pff geen excuus ;p Haha nee jk, ik hoop dat hij goed ging? ^^ |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:00 | |
| Lol Isa, ik wacht eerst op Daan xD anders is het meer een topic van Beauty en Dawn geworden xD |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:01 | |
| - Dawnflight schreef:
- Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Babs
Ik vergeef het je voor het niet reageren op de ceremonie xD (Ookal was jij diegene die me er nog over skypte *ahumahum*) I did it now. Ik heb zelfs toetsen in m'n weekend oké?:') W-whut? Het wordt dus alleen maar erger... Dat was omdat ik een toets had op de universiteit waar ik heen wil hoor. ;p Zo'n toets van: Als je 'm niet goed maakt, dan mag je niet bij ons studeren. Dus het spijt me, maar daar heb ik even op gefocust ipv op m'n posts. xD *zucht opgelucht* Ging 'ie goed? Ik hoop het voor je
Pff geen excuus ;p Haha nee jk, ik hoop dat hij goed ging? ^^ Hij ging wel goed, ik hoop dat ik erbij zit. Maar heb dus nog niet geleerd voor m'n tentamens van maandag, dinsdag, woensdag en donderdag...:') (Iets met screwed x'D) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:03 | |
| - Ternpaw schreef:
- Dawnflight schreef:
- Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Tallkit schreef:
- Ternpaw schreef:
- Dawnflight schreef:
- //Babs
Pff geen excuus ;p Haha nee jk, ik hoop dat hij goed ging? ^^ Hij ging wel goed, ik hoop dat ik erbij zit. Maar heb dus nog niet geleerd voor m'n tentamens van maandag, dinsdag, woensdag en donderdag...:') (Iets met screwed x'D) Na, ik hoop het voor je ;') Sterkte verder met die examens xD En anders dan melden we je leraren wel dat wij al je tijd inpikten omdat je moest posten ;D |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:13 | |
| Damn, ik realiseer het me nu pas x'D Al de RC katten die ik heb, zijn ong. 75% she's xD |
|
| |
Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:18 | |
| Nu is Beauty Drizzle's mentor :'D |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:24 | |
| Yaaaaay :')
Ik maak morgen wel een trainingstopic :') |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 22:51 | |
| Tern gaat zo jaloers zijn. x'D
Writing a poem, someone willing to read? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 23:08 | |
| That moment when you had plans and eventually everything got ruined by other plans :'D
Gister bij vrienden geweest, vandaag verjaardag, morgen Walter [wss] hier, maandag rekentoets + bijles, dinsdag weer school x'D Ik moet ergens tussendoor nog posten D: |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 23:12 | |
| - Icyrose schreef:
- That moment when you had plans and eventually everything got ruined by other plans :'D
Gister bij vrienden geweest, vandaag verjaardag, morgen Walter [wss] hier, maandag rekentoets + bijles, dinsdag weer school x'D Ik moet ergens tussendoor nog posten D: -clings- Haven't spoken to you in a while:c |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 23:34 | |
| Holy fuu t is af af af. Nu enkel nog verder werken voor mn eigen vermaak, dat gaat zo veel beter zijn <33 Ik weet niet wie ik ben. Ik weet niet waar ik ben. Ik weet niet wat de waarheid is en wat een illusie. Mijn herinneringen zijn niet teruggekeerd sinds ik wakker werd in Fallendi. Elke dag hoop ik dat alles duidelijker wordt, maar mijn geheugen blijft niets meer dan een waas. Beide werelden waarin ik sta proberen me elke keer weer naar zich toe te trekken, want iedereen weet dat je niet in twee werelden tegelijk kunt lopen.
Illusion, een jonge wolvin, wordt op een dag wakker zonder zich ook maar iets te kunnen herinneren van haar verleden. Wanneer ze wordt benaderd door de vrolijke wolf Fuego en de vriendelijke Ink, neemt ze de eerste de beste naam aan die in haar opkomt. Voortaan gaat ze door het leven als Illusion. Niet alleen is de wereld waarin ze leeft verre van perfect, haar naam blijkt meer te betekenen dan gewoon een woord. Af en toe, zonder waarschuwing, komt ze terecht in een andere realiteit, waarin de wereld er anders uitziet, maar al even gevaarlijk is. Wanneer beide werelden langzaam worden opgeslokt door een duistere macht, ligt aan haar de keuze om te kiezen tussen realiteit en illusie. Maar hoe maak je deze keuze wanneer je de realiteit en je eigen illusies niet uit elkaar kan houden?
|
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 23:53 | |
| |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 0:11 | |
| So tired but want to post D: Sorry guys who counted on posts. I don't know what it is, but it seems like I'm tired of WC again D: And still I need to post by Rc ceremony....... And monday I got two difficult ex's so this also count.. But thursday my last Zou ik graag engels spreken |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 0:13 | |
| - Indi schreef:
- So tired but want to post D:
Sorry guys who counted on posts. I don't know what it is, but it seems like I'm tired of WC again D: And still I need to post by Rc ceremony....... And monday I got two difficult ex's so this also count.. But thursday my last
[size=48]Zou ik graag engels spreken[/size] Relax, Take your time ;D -dit is de enige plek waar ik je kan ontmoeten… Don't gooooo!!!!- About going… Yeah.. 'k ga nu wel crashen.. ^^ Weltrusten Assie |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 0:14 | |
| C ya ^^ Urgh mn pols doet pijn. Tijd om ook maar te stoppen.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 0:23 | |
| - Indi schreef:
- C ya ^^
Urgh mn pols doet pijn. Tijd om ook maar te stoppen.. It's a sign!! -had to do that xD- Oke, nu ga ik echt slapen, ik kan toch nergens meer posten... |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 0:26 | |
| Haha xd yeah I'm cursed with the sleepy wrest(??) curse xd Ok nu ben ik echt niet moe meer, maar nu wil ik ook niet meer posten. Best handig die wispelturigheid. NOT. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 maa 2014 - 0:27 | |
| - Indi schreef:
- Haha xd yeah I'm cursed with the sleepy wrest(??) curse xd
Ok nu ben ik echt niet moe meer, maar nu wil ik ook niet meer posten. Best handig die wispelturigheid. NOT. 't schijnt dat dat een teken is van hogere intelligentie Assie >3 Oke.. Ik moet echt stoppen met reageren nu xD Slaap lekker, tot morgen -hopelijk- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|