|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 12:58 | |
| - Dustkit schreef:
- Uuugh I know your feeling soof :-:
I need to learn, but I dont want to and I get distracted all the time, not cool D: I know the feeling x'D Ben blij dat het alleen nog wiskunde is nu, das tenminste (voor mij althans) een easy vak. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:02 | |
| - Quietpaw schreef:
- @Emma;;
Dan moet ik zeker ook in actie komen met Running? x'D
@Linn;; Aaaah, komt wel goed (; Het is pas zaterdag, net middag, nog een heeeeeeeeeeeeele dag Uhu!! -alleen als je tijd hebt ;D- |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:03 | |
| me moeder heeft me pc afgenome ben Mousedung vies momenteel |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:07 | |
| [size=10]Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-: Ik moet een duits presentatie maken ughhh - Spoiler:
Ich möchte euch gern was erzählen über die Hungerspiele. Die Hungerspiele geht über Katniss Everdeen und Peeta Mellark, sie leben in Panem. Panem ist ein State mit zwölf Distrikte und das Kapitol. Das Kapitol ist die Hauptstadt von Panem. Katniss und Peeta leben in Distrikt zwölf. Distrikt zwölf ist die armsten Distrikt von Panem....
NOPE.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:09 | |
| - Dustkit schreef:
- Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-:
Ik moet een duits presentatie maken ughhh
- Spoiler:
Ich möchte euch gern was erzählen über die Hungerspiele. Die Hungerspiele geht über Katniss Everdeen und Peeta Mellark, sie leben in Panem. Panem ist ein State mit zwölf Distrikte und das Kapitol. Das Kapitol ist die Hauptstadt von Panem. Katniss und Peeta leben in Distrikt zwölf. Distrikt zwölf ist die armsten Distrikt von Panem....
NOPE.
Haha xD Beter dan ik al, dinsdag een rep.. De presentatie is at least over iets leuks ;') |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:10 | |
| - NightShadow schreef:
- Esmee tell me more! {pm is ook goed en als je dat nie wil heb ik er ook geen problemen mee}
O ja ik was een nieuw setje aan het maken... About what? xP |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:10 | |
| - Tallkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-:
- Spoiler:
NOPE.
Haha xD Beter dan ik al, dinsdag een rep.. De presentatie is at least over iets leuks ;') Ja maar ik heb hem ook dinsdag D: Dinsdag.. 1 april.. wat doet die gast mij aan xD Can't be freaking serious on that day :-: |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:12 | |
| - Dustkit schreef:
- [size=10]Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-:
- Spoiler:
NOPE.
Hahahhaa, ik heb dinsdag nog een Duits presentatie moeten houden x'D Komt wel goed (; |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:14 | |
| - Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Spoiler:
NOPE.
Hahahhaa, ik heb dinsdag nog een Duits presentatie moeten houden x'D Komt wel goed (; Ik hoop het xD Zenuwachtiiiggg :c Die man zit voor je met een pen in zijn hand en iedere keer als je iets fout doet begint hij met schrijven. Like... thats not nice D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:15 | |
| - Dustkit schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Spoiler:
NOPE.
Hahahhaa, ik heb dinsdag nog een Duits presentatie moeten houden x'D Komt wel goed (; Ik hoop het xD Zenuwachtiiiggg :c Die man zit voor je met een pen in zijn hand en iedere keer als je iets fout doet begint hij met schrijven. Like... thats not nice D: Ach, gewoon denken dat 'ie paarse eenhoorntjes aan het tekenen is xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:17 | |
| Wat Emma zegt kan ook (: Maar dat is alleen beter right? Dan weet je de volgende keer dat je dat niet moet doen. Zo denk ik dan, want hij gaat echt geen hele punt aftrekken voor een verkeerde naamval No :c Mn vader is weer in Nederland en hij wilt me naar het strand nemen, maar ik heb daar echt geen zin in, maar om nou 'neh' te zeggen is zo.. dunno, stom xD En ik moet nog opruimen en mn moeder is weer t huis uit for some reason. *zucht* |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:20 | |
| Hello guys :} Ik wil echt dat een van me accounts kittens krijgt <3 Maar ze zijn er niet aan toe x'D - partnerless |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:21 | |
| - Quietpaw schreef:
- Wat Emma zegt kan ook (: Maar dat is alleen beter right? Dan weet je de volgende keer dat je dat niet moet doen. Zo denk ik dan, want hij gaat echt geen hele punt aftrekken voor een verkeerde naamval
No :c Mn vader is weer in Nederland en hij wilt me naar het strand nemen, maar ik heb daar echt geen zin in, maar om nou 'neh' te zeggen is zo.. dunno, stom xD En ik moet nog opruimen en mn moeder is weer t huis uit for some reason. *zucht* Yes right x'D Maar.. hij zegt ze niet direct erna dus eigenlijk heb ik er niet heel veel aan :'D Hij geeft de punten en of hij mijn fouten ooit gaat vertellen, I don't know that c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:23 | |
| - Arcanekit schreef:
- Hello guys :} Ik wil echt dat een van me accounts kittens krijgt <3 Maar ze zijn er niet aan toe x'D - partnerless
M-maar Frostie x Minnow dan?? -waaah!- Linn, gewn naar hem toelopen en vragen 'Wat deed ik fout?' >;3 |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:23 | |
| - Dustkit schreef:
- Quietpaw schreef:
- Wat Emma zegt kan ook (: Maar dat is alleen beter right? Dan weet je de volgende keer dat je dat niet moet doen. Zo denk ik dan, want hij gaat echt geen hele punt aftrekken voor een verkeerde naamval
No :c Mn vader is weer in Nederland en hij wilt me naar het strand nemen, maar ik heb daar echt geen zin in, maar om nou 'neh' te zeggen is zo.. dunno, stom xD En ik moet nog opruimen en mn moeder is weer t huis uit for some reason. *zucht* Yes right x'D Maar.. hij zegt ze niet direct erna dus eigenlijk heb ik er niet heel veel aan :'D Hij geeft de punten en of hij mijn fouten ooit gaat vertellen, I don't know that c: Nee, ik bedoelde ook als hij op t eind gewoon die kleine foutjes opsomt, meestal doen ze dat wel d:, maar dan heb je dat voor de volgende keer. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:24 | |
|
Laatst aangepast door Nimblekit op za 29 maa 2014 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:24 | |
| - Tallkit schreef:
- Arcanekit schreef:
- Hello guys :} Ik wil echt dat een van me accounts kittens krijgt <3 Maar ze zijn er niet aan toe x'D - partnerless
M-maar Frostie x Minnow dan?? -waaah!-
Linn, gewn naar hem toelopen en vragen 'Wat deed ik fout?' >;3 Minnow moet sws nog herstellen & dan zal het nog laang duren voor ze zelfs de lef heeft om aan kits te denken (; |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:26 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallkit schreef:
- Arcanekit schreef:
Linn, gewn naar hem toelopen en vragen 'Wat deed ik fout?' >;3 Minnow moet sws nog herstellen & dan zal het nog laang duren voor ze zelfs de lef heeft om aan kits te denken (; Haha inderdaad x'D En Frostlake is ook nog niet toe aan vaderschap denk ik xp -- Is hier iemand die mij uit kan leggen hoe jullie aan die gave sheets komen? Ik snap ook die sites enzo niet waar je leuke codes vandaan kan halen ofzo x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:27 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallkit schreef:
- Arcanekit schreef:
Linn, gewn naar hem toelopen en vragen 'Wat deed ik fout?' >;3 Minnow moet sws nog herstellen & dan zal het nog laang duren voor ze zelfs de lef heeft om aan kits te denken (; Oke dan.. Ik heb geduld :') but they're so cute!Daan, Frostie was al klaar voor Vaderschap toennie geboren werd.. Kijk alleen al naar de fluffy staart!!! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 maa 2014 - 13:28 | |
| - Tallkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallkit schreef:
- Arcanekit schreef:
Linn, gewn naar hem toelopen en vragen 'Wat deed ik fout?' >;3 Minnow moet sws nog herstellen & dan zal het nog laang duren voor ze zelfs de lef heeft om aan kits te denken (; Oke dan.. Ik heb geduld :') but they're so cute!
Daan, Frostie was al klaar voor Vaderschap toennie geboren werd.. Kijk alleen al naar de fluffy staart!!! Pas maar op, straks scheer ik die staart nog eens kaal x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|