Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 12:58

Dustkit schreef:
Uuugh I know your feeling soof :-:
I need to learn, but I dont want to and I get distracted all the time, not cool D:
I know the feeling x'D Ben blij dat het alleen nog wiskunde is nu, das tenminste (voor mij althans) een easy vak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:02

Quietpaw schreef:
@Emma;;
Dan moet ik zeker ook in actie komen met Running? x'D

@Linn;;
Aaaah, komt wel goed (; Het is pas zaterdag, net middag, nog een heeeeeeeeeeeeele dag Razz

Uhu!! -alleen als je tijd hebt ;D-

Blocktail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:03

angry me moeder heeft me pc afgenome ben Mousedung vies momenteel
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:07

[size=10]Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-:
Ik moet een duits presentatie maken ughhh
Spoiler:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:09

Dustkit schreef:
Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-:
Spoiler:
Haha xD Beter dan ik al, dinsdag een rep.. De presentatie is at least over iets leuks ;')
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:10

NightShadow schreef:
Esmee tell me more! {pm is ook goed en als je dat nie wil heb ik er ook geen problemen mee}

O ja ik was een nieuw setje aan het maken...
About what? xP
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:10

Tallkit schreef:
Dustkit schreef:
Ja maaaaaar dan moet ik er wel de concentratie voor hebben :-:
Spoiler:
Haha xD Beter dan ik al, dinsdag een rep.. De presentatie is at least over iets leuks ;')
Ja maar ik heb hem ook dinsdag D:
Dinsdag.. 1 april.. wat doet die gast mij aan xD
Can't be freaking serious on that day :-:
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:12

Dustkit schreef:
Spoiler:
Hahahhaa, ik heb dinsdag nog een Duits presentatie moeten houden x'D Komt wel goed (;
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:14

Quietpaw schreef:
Dustkit schreef:
Spoiler:
Hahahhaa, ik heb dinsdag nog een Duits presentatie moeten houden x'D Komt wel goed (;
Ik hoop het xD Zenuwachtiiiggg :c
Die man zit voor je met een pen in zijn hand en iedere keer als je iets fout doet begint hij met schrijven. Like... thats not nice D:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:15

Dustkit schreef:
Quietpaw schreef:
Dustkit schreef:
Spoiler:
Ik hoop het xD Zenuwachtiiiggg :c
Die man zit voor je met een pen in zijn hand en iedere keer als je iets fout doet begint hij met schrijven. Like... thats not nice D:

Ach, gewoon denken dat 'ie paarse eenhoorntjes aan het tekenen is xD
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:17

Wat Emma zegt kan ook (: Maar dat is alleen beter right? Dan weet je de volgende keer dat je dat niet moet doen. Zo denk ik dan, want hij gaat echt geen hele punt aftrekken voor een verkeerde naamval Razz

No :c Mn vader is weer in Nederland en hij wilt me naar het strand nemen, maar ik heb daar echt geen zin in, maar om nou 'neh' te zeggen is zo.. dunno, stom xD En ik moet nog opruimen en mn moeder is weer t huis uit for some reason. *zucht*
Arcanewish
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:20

Hello guys :} Ik wil echt dat een van me accounts kittens krijgt <3 Maar ze zijn er niet aan toe x'D - partnerless
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:21

Quietpaw schreef:
Wat Emma zegt kan ook (: Maar dat is alleen beter right? Dan weet je de volgende keer dat je dat niet moet doen. Zo denk ik dan, want hij gaat echt geen hele punt aftrekken voor een verkeerde naamval Razz

No :c Mn vader is weer in Nederland en hij wilt me naar het strand nemen, maar ik heb daar echt geen zin in, maar om nou 'neh' te zeggen is zo.. dunno, stom xD En ik moet nog opruimen en mn moeder is weer t huis uit for some reason. *zucht*
Yes right x'D Maar.. hij zegt ze niet direct erna dus eigenlijk heb ik er niet heel veel aan :'D Hij geeft de punten en of hij mijn fouten ooit gaat vertellen, I don't know that c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:23

Arcanekit schreef:
Hello guys :} Ik wil echt dat een van me accounts kittens krijgt <3 Maar ze zijn er niet aan toe x'D - partnerless

M-maar Frostie x Minnow dan?? -waaah!-

Linn, gewn naar hem toelopen en vragen 'Wat deed ik fout?' >;3
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:23

Dustkit schreef:
Quietpaw schreef:

Yes right x'D Maar.. hij zegt ze niet direct erna dus eigenlijk heb ik er niet heel veel aan :'D Hij geeft de punten en of hij mijn fouten ooit gaat vertellen, I don't know that c:
Nee, ik bedoelde ook als hij op t eind gewoon die kleine foutjes opsomt, meestal doen ze dat wel d:, maar dan heb je dat voor de volgende keer.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:24

https://www.youtube.com/watch?v=Bx5Qd250U4g

Chillste zomerbeat ever
Een remix van 'het is een nacht' van Guus Meeuwis, maar dan absoluut niet hoe je het verwacht.

Laatst aangepast door Nimblekit op za 29 maa 2014 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:24

Tallkit schreef:
Arcanekit schreef:

Minnow moet sws nog herstellen & dan zal het nog laang duren voor ze zelfs de lef heeft om aan kits te denken (;
Arcanewish
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 34 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:26

Littlestream schreef:
Tallkit schreef:
Arcanekit schreef:

Minnow moet sws nog herstellen & dan zal het nog laang duren voor ze zelfs de lef heeft om aan kits te denken (;
Haha inderdaad x'D En Frostlake is ook nog niet toe aan vaderschap denk ik xp

--
Is hier iemand die mij uit kan leggen hoe jullie aan die gave sheets komen? Ik snap ook die sites enzo niet waar je leuke codes vandaan kan halen ofzo x'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:27

Littlestream schreef:
Tallkit schreef:
Arcanekit schreef:

Oke dan.. Ik heb geduld :') but they're so cute!

Daan, Frostie was al klaar voor Vaderschap toennie geboren werd.. Kijk alleen al naar de fluffy staart!!!
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:28

Tallkit schreef:
Littlestream schreef:
Tallkit schreef:
Arcanekit schreef:

Oke dan.. Ik heb geduld :') but they're so cute!

Daan, Frostie was al klaar voor Vaderschap toennie geboren werd.. Kijk alleen al naar de fluffy staart!!!
Pas maar op, straks scheer ik die staart nog eens kaal x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: