|
|
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:16 | |
| Whieee ik herinner me opeens dat twilight ook op YT te bekijken valt... Deze zal ik dan maar gelijk op m'n iPod zetten xd zo heb ik dan maar the ring en twilight BD II xd |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:18 | |
| @Q: Als je ergens volgende week tijd hebt, zullen we dan een traingstopic tussen Broken en Icy doen? c: |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:18 | |
| Niet door jullie hoor guys^^ Jullie zijn zowat de enige die me niet negeren...
Ik heb het over m'n vriendin. Vroeger waren we heel close enzo, maar er zit een nieuw meisje in de klas, en sindsdien gaat ze bijna alleen maar met haar om. Ik had haar dus m'n verhaal verteld, en ze negeerde me gewoon. Ik zag dat ze online was, en ze chatte zelfs met m'n klasgenoten... Ik voel me gewoon een beetje kl*te vandaag, sorry... |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:19 | |
| - Welcome to hell~:
Ja.... dit maak ik als ik verveeld ben + Ik maak dit voor BV met acrylverf alleen dan iets anders + meer details xD |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:20 | |
| - Finestheart schreef:
- Welcome to hell~:
Ja.... dit maak ik als ik verveeld ben + Ik maak dit voor BV met acrylverf alleen dan iets anders + meer details xD OMG! Is dat Starling? xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:20 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Whieee ik herinner me opeens dat twilight ook op YT te bekijken valt... Deze zal ik dan maar gelijk op m'n iPod zetten xd zo heb ik dan maar the ring en twilight BD II xd
Nog nooit gezien… Jij wel? Dieuw, dat is rot en ik ken het gevoel, mensen die je zo laten vallen zijn jouw vriendschap niet waart meid, je bent namelijk echt awesome!! <'3 Bo… Whut?! xD |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:21 | |
| - Mazelock schreef:
- Finestheart schreef:
- Welcome to hell~:
Ja.... dit maak ik als ik verveeld ben + Ik maak dit voor BV met acrylverf alleen dan iets anders + meer details xD OMG! Is dat Starling? xD HAHAHAHA COULD BE xD Tis iig een random kat :') Jouw beurt met Maze >:3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:21 | |
| @Bo2; Yeah, sure x'D Kan er nog wel tussen gepropt worden heuwr~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:22 | |
| @Q: Doe mij maar als laatste huwr, ik kan maar 1 post doen per dag in de proefwerken c: @Bo: Look up here ;3 En dat is zo Starling xD |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:22 | |
| @Emma;; Awh, thx. Gelukkig heb ik jullie nog c; En Tall en Cherry, die me behoorlijk weten op te vrolijken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:25 | |
| - Cherrykit' schreef:
- @Emma;; Awh, thx. Gelukkig heb ik jullie nog c;
En Tall en Cherry, die me behoorlijk weten op te vrolijken. Ze zijn zo schattig <'3 |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:32 | |
| - Tallkit schreef:
- Cherrykit' schreef:
- @Emma;; Awh, thx. Gelukkig heb ik jullie nog c;
En Tall en Cherry, die me behoorlijk weten op te vrolijken. Ze zijn zo schattig <'3 Idd <'3 Ergens doen ze me ook denken aan mij en mijn vriend, maar dat probeer ik te vergeten... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:35 | |
| @Bo: Je nestje voor de SC is er c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:38 | |
| BO YOU BADASS! Plottwist.. I like it xD
Wel, niet, wel, niet? Aaaaah!! Er is nog geen deadline toch
Dieuw, gewn even vergeten, waarschijnlijk komt je 'vriend' er snel genoeg achter dat jij veel gaver bent dan die nieuweling ;D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:39 | |
| - Tallkit schreef:
- BO YOU BADASS! Plottwist.. I like it xD
Dieuw, gewn even vergeten, waarschijnlijk komt je 'vriend' er snel genoeg achter dat jij veel gaver bent dan die nieuweling ;D Ik denk dat niemand dit zag aankomen, enkel Isa, Jamie en ik wisten ervan xD Hoe moeilijk voor mij om een geheim te bewaren xD Oh en er is nog geen deadline besloten, maar we dachten dat we ergens binnen 2 weken of volgende week konden kiezen ;3 Ik ga off mensjes! Bye~ ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:41 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallkit schreef:
Dieuw, gewn even vergeten, waarschijnlijk komt je 'vriend' er snel genoeg achter dat jij veel gaver bent dan die nieuweling ;D Ik denk dat niemand dit zag aankomen, enkel Isa, Jamie en ik wisten ervan xD Hoe moeilijk voor mij om een geheim te bewaren xD Oh en er is nog geen deadline besloten, maar we dachten dat we ergens binnen 2 weken of volgende week konden kiezen ;3
Ik ga off mensjes! Bye~ ^^ WAAAAIIIT!! You haven't answered me!! Deadline????????? Anyways, bye ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:41 | |
| - Tallkit schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallkit schreef:
Dieuw, gewn even vergeten, waarschijnlijk komt je 'vriend' er snel genoeg achter dat jij veel gaver bent dan die nieuweling ;D Ik denk dat niemand dit zag aankomen, enkel Isa, Jamie en ik wisten ervan xD Hoe moeilijk voor mij om een geheim te bewaren xD Oh en er is nog geen deadline besloten, maar we dachten dat we ergens binnen 2 weken of volgende week konden kiezen ;3
Ik ga off mensjes! Bye~ ^^ WAAAAIIIT!! You haven't answered me!! Deadline?????????
Anyways, bye ^^ Ik heb het er nog bij gezet, zo heel vlug ;3 Maar nu bek ik echt weg, bye! *vliegt weg* |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:42 | |
| Het is je gelukt, je hebt me aan het huilen gemaakt. Nu blij? ***** |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:42 | |
| Heheheh, dat is inderdaad Starling x'D Het verrast me, Bo, dat je Daps er niet bij hebt gepropt (; |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 maa 2014 - 21:43 | |
| @Soof; Daps hoort niet in hell ;') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |